Paljonko on tuntipalkkasi ja millä alalla olet?
Paljonko tuntipalkka?
Ammattikoulu, AMK, Yliopisto...?
Metalliala, siivousala, sosiaaliala, logistiikka-ala..... ?
Kommentit (398)
25€/h kiinteistöalalla AMK-taustalla ja 20 vuoden työkokemuksella.
Vierailija kirjoitti:
35 €/h, koulutuksena merkonomi, erityisasiantuntija.
Missä? Miten olet päässyt tuohon työhön merkonomipohjalla?
t. toinen merkonomi
20-30€/h Provisiopalkka. Merkonomi.
Taloushallintoala. 5 vuoden työkokemus alalta.
12,5€ kirjanpitäjä, tradenomi amk koulutuksena.
17,33€/h, taloushallinnon assari, melkein valmis tradenomi.
Noin 5,10e. Töissä 24h vuorokaudessa, rauhanturvaajana.
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatyöntekijä, tällä hetkellä koeajan palkka 13,60€/h.
Missä kahvilassa maksetaan tollasta palkkaa ??? ---》heti sinne !
Laki mies Lappeen rannan lento kentän vierestä ja palkka 200 e / h
Luojan kiitos, et ole äidinkielen opettaja
Omaishoitaja. Työssä 24/7 joten tuntipalkka siellä 0.58€.
Lähihoitaja olen koulutukseltani.
Olin kerran töissä siivous/hoiva palvelu yrityksellä. Minut oli palkattu siivoojan tehtäviin, mutta jouduin tekemään myös kotipalvelua/lähihoitajan töitä: vanhusten ruokkimista, pesemistä, ulkoilua, lääkkeiden antamista ym. mikä kuuluu lähihoitajalle. Yritys ei maksanut edes TES:n mukaan, palkkani oli 9,80e/h. Ja toisin kuin oltiin luvattu, työsopimus oli nollasopimus. Vastaavasti yritykseen lähihoitajan tehtäviä tekemään tulleet joutuivat tekemään hoivatehtävien lisäksi siivouksia eli moppaamaan lattioita, pesemään ikkunoita jne. Aina täytettiin työaikalistat, joita johtajat muuttelivat toisinaan suuntaan tai toiseen, yleensä palkkaa tuli vähemmän mitä olin kolme kertaa paperille laskenut tienanneeni. Vähensivät siis tunteja, ettei tarvitsisi maksaa liikaa. Kyseessä oululainen yritys. Otin lopulta lopputilin. Kuten moni muukin, työntekijät vaihtuvat tiuhaan ja kotipaikkakunnallani on tällä yrityksellä "tietty maine."
Farmaseutti, Yliopisto, 15,63e/h (+lisät)
~13,60e/h lastentarhanopettaja yksityisellä. Kasvatustieteen maisteri. Vähän pistää harmittamaan, kun tätä ketjua selaa...
13€ osa-aikainen tarjoilija. Lukio ja restonomi AMK. Aikaisemmin sain parempaa palkkaa ja täydet tunnit, mut oon onnellisempi näin😊
Ala on paska, niin on palkkakin ja sen mukaan työn jälkikin.
Känni päälle!
8,50 €/h, järjestyksenvalvoja. Ei ilta- eikä yölisiä, mutta sunnuntaisin tulee sentään tuplat.
Osa-aikapalkkatyöstä 14 e/h + saan soviteltua työttömyystukea ja muita lisiä. Tulot yhteensä 20 h:n viikkotyöllä 1800 e/kk. Ihan hyvin mielestäni. Sos.ala. Ei koulutusta tälle alalle.
10€ tuotantotyöntekijä, metalliala