Paljonko on tuntipalkkasi ja millä alalla olet?
Paljonko tuntipalkka?
Ammattikoulu, AMK, Yliopisto...?
Metalliala, siivousala, sosiaaliala, logistiikka-ala..... ?
Kommentit (398)
11,04€ + lisät, vaatekaupan myyjä, ylioppilas+merkonomi
11,38 e/h ja myyntityötä peruskoulupohjalta
3500€/kk + lisät. Noin 45000€/v
Teräksen lämpökäsittely, kokemusta 8 vuotta
AMK
Oon sihteeri ja tuntipalkka jotain 13-14 euroa?
Vierailija kirjoitti:
n.80 senttiä/h. Työtön. Silti jotkut kadehtivat. Ja ovat vihaisia. En kyllä näe, että miksi?
Teet 0 tuntia kuukaudessa töitä. Saat varmaankin jotakuinkin tonnin kuussa (sis. asumistuki).
Eli tuntipalkkasi on 1000€ / 0h = ... ÄÄRETÖN EUROA PER TUNTI
Tuohon ei pääse edes Bill Gates. Ja silti kehtaat mussuttaa täällä, kiitämätön loinen.
Vierailija kirjoitti:
n.80 senttiä/h. Työtön. Silti jotkut kadehtivat. Ja ovat vihaisia. En kyllä näe, että miksi?
Miltä sinusta tuntuisi, jos tulisin kotiisi, söisin kaapit tyhjäksi, ottaisin puolet vaatteistasi ja paskoisin lähtiessäni sohvallesi?
Juuri siltä meistä tuntuu, kun sinä kulutat meidän työssäkäyvien vaivalla hankkimiamme resursseja antamatta yhtään mitään vastineeksi. Kiitostakaan et sano meille, jotka selkänahallamme pidämme sinut leivän syrjässä kiinni ja kustannamme mukavan kämppäsi, ison telkkarisi ja päivittäisen röökisi.
Ylioppilas. 13€/h leipomotyöntekijä.
18€/h. LVI ala. Peruskoulupohjalta :)
15,01€ + ikälisä + iltalisä joka toinen viikko. Elintarviketeollisuus.
Siivooja 12.39e/h (01.05 alkaen)
Tuntipalkkaa en tiedä, brutto kuukaudessa 2900€. Varastotyöntekijä.
24e, it-alalla (en koodari), insinööri
Vierailija kirjoitti:
Ylioppilas. 13€/h leipomotyöntekijä.
Tää voi hyvinkin olla mun oma vastaus vuosien takaa 😅 Nykyään palkka 14,06€. Ei nyt alaspäin olla sentään menty
Iso-H kirjoitti:
30 e. It-ala, testaaja. KTM
Missä tällä hinnalla testataan? Mulla pienempi palkka ja olen testaustiimin vetäjä.
Kotiäiti ei ole mikään ammatti ja tässä kysyttiin koulutusta ja palkkaa. Eli kotiäidit ei tähän kuulu millään lailla.