Paljonko on tuntipalkkasi ja millä alalla olet?
Paljonko tuntipalkka?
Ammattikoulu, AMK, Yliopisto...?
Metalliala, siivousala, sosiaaliala, logistiikka-ala..... ?
Kommentit (398)
Keikkasiivooja, ei koulutusta. Rakennustyömailla siivotessa 11,39 ja muualla 10,33. Sitten on yölisät ja iltalisät.
Olisin muuten tyytyväinen, mutta työnantaja maksaa jatkuvasti väärin palkkoja ja jättää lisät maksamatta ;(.. Tälläistä tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivooja, ei koulitusta, 10,16€ tunti
Huomaa oikeinkirjoituksesta, että koulut eivät ole sinua kiinnostaneet.
Huomaat varmaan itsekin,että näppämistöllä kirjain 'i' on sijoitettu kirjamen 'u' viereen. Ei tarvita kun pieni tahaton virheliike ja virhe on siinä. Sanat saattaavat tietokoneella toisinaan myös 'kahdentua' itsekseen jne. Monet kirjoittavat älykännykällään jne. ja virheitä sattuu ilman oikolukua,(johon kaikilla ei valitettavasti ole aina niin aikaa). En menisi tuontyyppisestä yhden kirjaimen 'lipeämisestä' tekemään vielä mitään johtopäätöksiä kenenkään koulutuksesta sen perusteella.
Tässä toinen esimerkki vähäisestä koulutuksesta. Listaan tökeröitä virheitäsi:
Pilkun jälkeen tulee välilyönti.
"Ei tarvita kun" pitäisi olla KUIN
Tämä ' ei ole lainausmerkki vaan heittomerkki
Opiskelkaa ihmiset enemmän.
Varastomies 17e, ei mitään kouluja
n. 29eur/h peruspalkka. Dippa-inssi, ylempi toimihenkilö tietoliikennealalla, 15 vuotta työkokemusta.
Monet sanoo, että mulla on liian pieni palkka siihen nähden, mikä koulutus on ja miten vaativaa työtä teen. Mutta minkäs teet, kun muualle ei oteta ja jos hirveästi valittaa, niin potkitaan seuraavissa yt:eissä pellolle.
11,50€, vastaanottovirkailija. Olen amk-restonomi.
10,40€, pikaruokaravintola. 4 vuoden työkokemus..
Vierailija kirjoitti:
Tuntipalkka 85€+alv
eli 104,50€Yrittäjä, markkinointipuolella
Koulutus AMK
Ei tuntitaksa ole sama asia kuin tuntipalkka. 😂 T. Yrittäjä, taksa huomattavasti palkkaa isompi.
Oon valtion virassa. Sellaisessa, johon tarvitsee lakimiehen koulutuksen. Ei tuntipalkkaa, kuukausipalkka.
Vierailija kirjoitti:
Oon valtion virassa. Sellaisessa, johon tarvitsee lakimiehen koulutuksen. Ei tuntipalkkaa, kuukausipalkka.
Äh, en ees vastannu kysymykseen, 7:lla alkaa kuukausipalkka.
n. 16 e/h. Esimiehenä ravintola- alalla. Alan koulut käyty 20 vuotta sitten.
Kuukausipalkka € 3950 jaettuna oletustyötunneilla (7,5 h x 22 pv) tekee € 23,94/h, YO-merkonomi, Logistiikan toimihenkilö. Kk-palkan päälle työsuhdeauto, liikuntasetelit, lounassetelit ja terveydenhuolto sekä vuositain maksettava bonus € 2500-5000. TYökokemus alalta n 20 v.
Kovat on vauva.fi:n keskipalkat!
Esim. 30€/h x 160h/kk = 57.600€/v
Itse olen Konetekniikan DI ja tuntipalkka 15,61€/h , kuljetus- ja logistiikka-alalla Linja-autonkuljettajan tehtävissä. Vuosiansio n.50k€.
30e/h (24h/vrk, ei vaadi töitä). Kouluttamaton. Kapitalistisika.
kesätyöntekijä bussifirman toimistolla 9€/h
3200e/kk viestintäalalla, koulutus FM.
22 euroa, teknillisen alan spesialisti, lukio + paljon kursseja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivooja, ei koulitusta, 10,16€ tunti
Huomaa oikeinkirjoituksesta, että koulut eivät ole sinua kiinnostaneet.
Huomaat varmaan itsekin,että näppämistöllä kirjain 'i' on sijoitettu kirjamen 'u' viereen. Ei tarvita kun pieni tahaton virheliike ja virhe on siinä. Sanat saattaavat tietokoneella toisinaan myös 'kahdentua' itsekseen jne. Monet kirjoittavat älykännykällään jne. ja virheitä sattuu ilman oikolukua,(johon kaikilla ei valitettavasti ole aina niin aikaa). En menisi tuontyyppisestä yhden kirjaimen 'lipeämisestä' tekemään vielä mitään johtopäätöksiä kenenkään koulutuksesta sen perusteella.
Tässä toinen esimerkki vähäisestä koulutuksesta. Listaan tökeröitä virheitäsi:
Pilkun jälkeen tulee välilyönti.
"Ei tarvita kun" pitäisi olla KUIN
Tämä ' ei ole lainausmerkki vaan heittomerkkiOpiskelkaa ihmiset enemmän.
Miksi? Varsinkin jos työssään ei tarvitse osata kirjoittaa virheetöntä teksitä?
Kuukausipalkka, palkkakuitin mukaan 14,85 €/h. Siihen päälle tulee kuitenkin kokemuslisä, henk. koht. lisä ja työvuorolisät, varmaan siis keskituntiansio on siellä 16-20 €/h, riippuen kuusta. Osastonsihteerinä yliopistosairaalassa, pohjakoulutuksena merkonomi.
250€ Seksipalvelut
Pillunmyynnin maisteri