Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko oikeasti vaan katoavan tyhjyyteen kuoleman jälkeen?

Vierailija
29.11.2021 |

Mitä merkitystä tällä meneillään olevalla elämällä olisi jos vaan häviätte kuoleman jälkeen?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne suuret asiat jotka olen tehnyt jäävät minun jälkeeni. Ja se ei ole vähän se.

Kääntöpuolen asiaan saa kun rauhallisesti katselee vainajaa. Pakostakin joutuu toteamaan, että niin vähän, ei juuri mitään jää ihmisestä hänen kuoltuaan. Kaikki suuret asiat häipyvät vääjäämättä samaan autiuteen kuin pienemmätkin. Näin on hyvä, helppo.

Huomaa siis, että henki lähtee ruumiista pois ja jatkaa matkaa.

Vierailija
42/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän, että kuolemanjälkeinen elämä on totta.

Kaikkien ympärillä on ns 'kuolleiden' henkiä, joten aika hassua kun väitätte, ettei elämää ole kuoleman jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruumis maatuu. Henki häviää.

Kukaan ei ole tullut kertomaan, mihin meni.

Itse asiassa, erittäin monikin on tullut takaisin kertomaan mihin meni. Lue nde/kuolemanrajakokemuksia/taivaskokemuksia. He ovat kuolleet hetkeksi, ja tulleet takaisin, koska heidän aikansa ei ollut vielä. Näin heille on sanottu taivaassa.

Hallusinaatioita

Vierailija
44/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä uskovaiset ovat jättäneet huomioimatta asiaa koskevat tärkeät raamatun kohdat: Ihmisen elämä on kuin ruoho, kun tuuli käy hänen ylitseen, ei häntä enää ole. Kuollutta ihmistä siunatessaan papit sanovat: Maasta sinä olet tullut ja maaksi sinä olet jälleen tuleva.

Jäikö vielä jotain epäselväksi?

Joo ihmistä/ruumista ei ole, mutta henki on ikuinen.

Miksi sinä jätät huomiotta tämän sieltä Raamatusta:"Joka uskoo minuun, ei ikinä kuole." - Jeesus

Uskotko kaikkiin satuihin?

Vierailija
45/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan uudestisyntyä porona. Pääsen syömään jäkälää.

Nyt tuli kauhu skenaario mieleen. Munanpurijat.

Vierailija
46/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule, kiitos ala-asteen kokemukseni. Isäni kuoli ja vähän päälle vuosi siitä oltiin äidin kanssa käymässä pikkukaupungissa jossa isä asui kuollessaan. Yhtäkkiä kadulla tuli täsmälleen isän näköinen mies meitä kohti. Säikähdettiin ja mentiin autoon ja äiti ajoi äkkiä pois. Tästä tapauksesta on tullut meidän välille tabu aihe. Olen halunnut keskustella tästä äidin kanssa moneen otteeseen mutta äiti menee heti lukkoon.

Jos tuo olisi tapahtunut vain minulle niin voisin pistää sen hetkellisen mielenhäiriön piikkiin mutta äiti oli paikalla.

Vierailija
47/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne suuret asiat jotka olen tehnyt jäävät minun jälkeeni. Ja se ei ole vähän se.

Ovatko jälkeläisesi tosi lihavia?

Vierailija
48/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luule, kiitos ala-asteen kokemukseni. Isäni kuoli ja vähän päälle vuosi siitä oltiin äidin kanssa käymässä pikkukaupungissa jossa isä asui kuollessaan. Yhtäkkiä kadulla tuli täsmälleen isän näköinen mies meitä kohti. Säikähdettiin ja mentiin autoon ja äiti ajoi äkkiä pois. Tästä tapauksesta on tullut meidän välille tabu aihe. Olen halunnut keskustella tästä äidin kanssa moneen otteeseen mutta äiti menee heti lukkoon.

Jos tuo olisi tapahtunut vain minulle niin voisin pistää sen hetkellisen mielenhäiriön piikkiin mutta äiti oli paikalla.

Oletko varma ettei äitisi vain huijannut että isä oli kuollut? Luen rivien välistä että olivat eronneet jo aiemmin.

Ja tuo isän näköinen tyyppi tosiaan olikin isäsi, ihan ilmielävänä. Äiti menee lukkoon koska ei halua paljastaa huijaustaan?

Vierailija
49/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuule ole edes sitä tyhjyyttä. Kuoleman jälkeen jäävät vain muistot ja muuta teot. Tajuntasi katoaa ja muuten palaat takaisin luonnon kiertokulkuun. Mistään muusta ei ole todisteita.

Vierailija
50/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettei äitisi vain huijannut että isä oli kuollut? Luen rivien välistä että olivat eronneet jo aiemmin.

Ja tuo isän näköinen tyyppi tosiaan olikin isäsi, ihan ilmielävänä. Äiti menee lukkoon koska ei halua paljastaa huijaustaan?

Olivat eronneet.

Kyllä isä ihan kuollut on, olin hautajaisissa.

Vierailija
51/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä uskovaiset ovat jättäneet huomioimatta asiaa koskevat tärkeät raamatun kohdat: Ihmisen elämä on kuin ruoho, kun tuuli käy hänen ylitseen, ei häntä enää ole. Kuollutta ihmistä siunatessaan papit sanovat: Maasta sinä olet tullut ja maaksi sinä olet jälleen tuleva.

myös sanotaan:

Jumala puhalsi ihmiseen elämän hengen,iankaikkisen.Se on poikkeava eläimen elämästä.

Ihmiselle on säädetty ,että kerran on kuoltava ja senjälkeen tulee tuomio.

Vierailija
52/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä tällä elämällä olisi, jos emme sen jälkeen vain häviäisi?

Aivan, ei mitään.

Vierailija
53/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jo nuorena, että kuka sitten ajattelee "minä" kun minä olen kuollut. Vastausta en tietenkään keksinyt. Ja parempi ehkä, etten mieti varsinkin kun elämän taival on loppupuolella.

Vierailija
54/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole täällä kristinuskoinen ja usko taivaaseen ikuisen onnen rakkauden paikkaan?

Uskon kyllä.

Vierailija
55/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ihmistä/ruumista ei ole, mutta henki on ikuinen.

Miksi sinä jätät huomiotta tämän sieltä Raamatusta:"Joka uskoo minuun, ei ikinä kuole." - Jeesus

Uskotko kaikkiin satuihin?

Eihän se mitään merkitse muille ,jos pidät satuna.

Vierailija
56/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa Jeesus /Jumala huumetta =DMT. Sen tripin jälkeen ateisteistakin on tullut kristittyjä, suorastaan Jeesuksen fanittajia,yli puolet käyttäjistä. Se retki ei olekaan mikä tahansa retki, sillä retkellä tulet tietämään totuuden elämästä.

Olen ollut teininä kai jotenkin uskova, pyhäkoulussakin kävin aika isona vielä. Mutta moni asia uskonnossa on niin outo, esim. se, että jo ns. synnin ajatteleminen voi olla syntiä! Minusta pahan tekeminen on suurin synti. Murha, raiskaus, eläinten rääkkäys. Jotain järjestystä tohonkin hommaan! Ja se "ainokaisen pojan antaminen". En ymmärrä sitä. Mutta ei minun tarvitsekaan, erosin lopulta kirkosta kauan sitten.

Vierailija
57/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kääntöpuolen asiaan saa kun rauhallisesti katselee vainajaa. Pakostakin joutuu toteamaan, että niin vähän, ei juuri mitään jää ihmisestä hänen kuoltuaan. Kaikki suuret asiat häipyvät vääjäämättä samaan autiuteen kuin pienemmätkin. Näin on hyvä, helppo.

Kauniisti sanottu. Liikutuin.

Vierailija
58/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei loppuisi kuolemaan, niin silloinhan tällä juuri ei olisi mitään merkitystä. Ihan turha välivaihe olisi vain.

Vierailija
59/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumis maatuu. Sielu elää ikuisesti. Ihminen voi eläessään valita Jeesuksen ja taivaan.

Vierailija
60/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuolet tietoisuus sinussa tuhoutuu, eikä jää jäljelle mitään muuta, kuin tekemäsi asiat ja jälkeläisesi.

Millään muulla, kuin tällä hetkellä ole merkitystä. Tuhlaa elämäsi harkiten.

Ei energia ja hiukkasetkaan katoa, joten miksi kokeva tietoisuus katoaisi?