Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko oikeasti vaan katoavan tyhjyyteen kuoleman jälkeen?

Vierailija
29.11.2021 |

Mitä merkitystä tällä meneillään olevalla elämällä olisi jos vaan häviätte kuoleman jälkeen?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä sitten pitäisi luulla? Ei kaikella vain ole mitään suurempaa tarkoitusta.

Vierailija
2/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihmisen parasta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa elää tätä elämää eikä murehtia kuolemaa.

Vierailija
4/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mahdollinen elämän tarkoitus on siis, että se jatkuisi ikuisesti?

Vierailija
5/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä olekaan mitään merkitystä. Miksi pitäisi olla?

Vierailija
6/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tai oikeastaan vain lopun olemasta olemassa. En siis mene mihinkään tyhjyyteen. En mene yhtään minnekään.

Vierailija
7/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuolet tietoisuus sinussa tuhoutuu, eikä jää jäljelle mitään muuta, kuin tekemäsi asiat ja jälkeläisesi.

Millään muulla, kuin tällä hetkellä ole merkitystä. Tuhlaa elämäsi harkiten.

Vierailija
8/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itseasiassa ainoa looginen vaihtoehto.

Koska "minä" olen yhtä kuin aivotoimintani, aivojeni sammuessa lakkaan olemasta.

Vierailija
9/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap olit ennen syntymääsi?

Vierailija
10/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme yksi pieni väliporras evoluutiossa. Meidän tehtävämme on tuottaa kehittyneempiä jälkeläisiä, ei sen jalompaa tarkoitusta.

Vierailija
11/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä pakonomainen vimma ihmisillä on keksiä teorioita kuoleman jälkeiselle ajalle. Ihminen syntyy ja ihminen kuolee. Niin kuin ei ollut tietoisuutta ennen syntymää, sitä ei ole myöskään kuoleman jälkeen. Simppeliä, luonnollista ja järkeenkäypää.

Vierailija
12/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on merkitys.

En ole koskaan ymmärtänyt näitä kuolemakultteja.

Vierailija
13/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne suuret asiat jotka olen tehnyt jäävät minun jälkeeni. Ja se ei ole vähän se.

Vierailija
14/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon näin. En haluaisi elää jotain kuolemanjälkeistä elämää enää. Tämä elämäkin on jo tarpeeksi perseestä.

Vierailija
15/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerta kaikkiaan tiedä. Joskus tuntuu, että se siinä kun suohon kerran mätkähtää. Joskus tuntuu, että tietoisuus voisi jotenkin vaikka jatkuakin. Ehkä psyykkeeni ei kestä varmuutta siitä että kaikki on loppu kun kuolee.

Vierailija
16/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, todellakin, onneksi!

Vierailija
17/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tyhjyyteen katoa vaan maadun. Lopulta joka ikinen atomini on palannut luonnon ja maailmankaikkeuden kiertokulkuun. Olen siis periaatteessa olemassa niin kauan kuin maailmankaikkeus on olemassa.

Vierailija
18/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuoleman jälkeen mihinkään tyhjyyteen katoa vaan pannaan kuoppaan ja omaisille tarjotaan kahvia.

Vierailija
19/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tällä hetkellä on merkitystä. Tämähän on ihanaa kun voi tehdä kaikenlaista. Ja jäähän meistä jäljelle se miten me vaikutettiin toisiimme. Kaikki hyvät ja huonot asiat ja niiden liikuttama energia. Kun kuollaan, niin elimistö hajoaa takaisin materiaksi ja lopulta pelkäksi energiaksi ja leviää ympäriinsä. Pienet hiukkaset taas joskus kasaantuu yhteen uudeksi elämäksi. Näin materia jatkaa kulkuaan, syntyy, kuolee, syntyy taas.

Vierailija
20/75 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole täällä kristinuskoinen ja usko taivaaseen ikuisen onnen rakkauden paikkaan?