Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tulee isosisko

Vierailija
25.02.2015 |

ja oon mustasukkanen jo valmiiksi. Oon 18v ollu isin pikku prinsessa,ja kohta joudun jakaan huomion jonkun muun kanssa. Olisivat hankkineet sisaren mulle hiukan aiemmin. Molemmat jo melkein 40vuotiaita. Oon luullut ettei niillä edes ole enää seksielämää. 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:14"]Ymmärrän sua. Sisarusten ikäeron ei kuulu olla sellainen, että voisi itse olla sisarensa vanhempi.
[/quote]

Ei minkään "kuulu" olla mitään.
[/quote] Kyllä kuuluu, nimittäin sun olla nukkumassa.

Vierailija
22/40 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,tiedän kyllä että 40vuotiaat harrastaa seksiä,mutta oon luullut ettei vanhempani harrasta sitä enää yhdessä. Tosin nyt ne on muutenkin kun jotkut teinit. Ällöttävää pussailua koko ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että sisarpuoli olis ihan ok?

Vierailija
24/40 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sulla on realistinen kuva pitkästä liitosta. Ketkäs sitä nyt toisiaan naimaan.

Vierailija
25/40 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on lapsellinen ja hämmentävä asenne 18-vuotiaalla.

Vierailija
26/40 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko oikeasti jo 18 vuotias. Huolestuttavan kuulosta mun mielestä. Pitäiskö pikku prinsessan kasvaa aiukuiseksi pikkuhiljaa. Tai miettiä vanhempiasi, niillä on myös oma elämä ja kaikki ei pyöri sun navan ympärillä.

Vierailija
27/40 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se elämä alkaa pikku-prinsessallakin. Putoot kovaa ja korkeelta.

Vierailija
28/40 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan vahinko? Kai panivat kun ajattelevat ettei enää tärppää. Sääli lasta, kun sinäkin olet saanut noin huonot valmiudet elämään.

Vierailija
29/40 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tosiaan olla "hieman" hemmoteltu kakara. Onhan toki pöyristyttävää että vanhemmat ihan keskenään harrastaa seksiä. Voisin itsekkin järkyttyä.

Vierailija
30/40 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joillain lempi leiskuu vielä parinkymmenen yhteisen vuoden jälkeen! Olisit iloinen, että vanhempasi ovat onnellisia ja yhdessä edelleen. Tuntuu että tällaiset perheet on vähemmistössä nykyään. T: erolapsi

Vierailija
31/40 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vittu sullakin huolet. Mulla on 3 pikku sisarusta ja voin sanoa että ilman heitä en pärjäisi. Aina oli pienenä leikkikaveri, karkit ja lelut jaettiin aina. Opin epäitsekkyyttä. Osaan olla lasten kanssa, mitä vielä. Sisarukset on siunaus! Sullakin on sentään isä elossa.. Mun isä kuoli muutama vuos sitten. Olisin jo tappanut itseni jos mulla ei olis rakkaita sisaruksia joiden kanssa jutella ja olla. Vielä tuolloin mulla ei ollut kun pari kaveria ja nekin asui kauempana. Sulla on kuule asiat hyvin! N18

Vierailija
32/40 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiani ovat 100% sun puolellasi. Onhan se nyt yhtä helvettiä kun onnellinen lapsuus tuolla tavalla tuhotaan. Ei nyky-vanhemmat kyllä yhtään ajattele lapsiaan. Kyllä täytyisi myös kysyä tulevalta sisarukselta suostumus toisen lapsen hankintaan.

Vierailija
33/40 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vitussa jotkut jaksaa jyystää toisiaan 20v ja vielä muka tehdä mukulan? Hyi helvetti.

Vierailija
34/40 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut lienee siis paikallaan. Onneksi olkoon tuleva isosisko!

Vierailija
35/40 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on niin fantastinen kuva parisuhteesta että älä kenenkään anna rikkoa sitä. Hienoa että kaltaisiasi tyttöjä on olemassa!

Vierailija
36/40 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kunnon humala. Se todistetusti auttaa katkeruuteen. Näkee asiat huomattavasti selvemmin.t. terveyskeskuslääkäri

Vierailija
37/40 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa se sit

Vierailija
38/40 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:08"]

18-vuotias mustasukkainen? :D ihan oikeasti tapa itses jos olet noin lapsellinen. Sulla on joku vakava viivästymä kehityksessä, jota ei kyllä enää voi korjata.

[/quote]

Tapa sinä itsesi jos olet noin lapsellinen. Kaikenikäiset ihmiset ovat mustasukkaisia. Se on ihan normaalia. Sisarukset ovat aina mustasukkaisia toisilleen.

Vierailija
39/40 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias mustasukkainen? :D ihan oikeasti tapa itses jos olet noin lapsellinen. Sulla on joku vakava viivästymä kehityksessä, jota ei kyllä enää voi korjata.

Vierailija
40/40 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täysi-ikäinen on eikä vanhempien tekoja kestä, sitä voi aina häipyä. Vink Vink.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan