160-165 cm pitkät naiset, paljonko painatte?
Mielenkiinnosta kyselen. Itse olen 162 cm ja 62 kg, mutta kukaan ei ikinä usko, että painaisin niin paljon. Olen rotevahko ja urheilullinen, mikä varmaan lisää painoa. Haluaisin painaa n. 55 kg, mutta näyttäisin varmaan keskitysleiriläiseltä :(
Kommentit (55)
Oon n. 162 cm ja noin 64-65 kg. Painoindeksilaskurin mukaan vielä normaalipainon puolella. Jee :D
Mulla on ollu tuota samaa, että ihmiset ei meinaa uskoa, että painan "niin paljon"! Aikuisiällä paino alkanu aina kutosella. Kun treenasin joka päivä tanssia pari tuntia, niin kiinteydyin ja ihmiset huomas sen ja kehu, mutta paino ei tippunut juurikaan. Olin elämäni kunnossa. Toiset vaan on skrodempia luonnostaan! Minä en hauku 20 kg kevyempää alipainoista ystävääni, eikä hän minua. Hän ei liho vaikka yrittäisi, eli on luonnostaan sen painoinen kun on. Minä taas olen luonnostani tällainen, toki vois pari kiloa tiputtaa ehkä, tai ainakin kohottaa kuntoa, mutta painoluokka olisi kuitenkin edelleen sama.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:59"]165/68-70 ja näytän hyvältä :) Lihaksia löytyy, vyötärö, tissit ja iso kyykkypylly.
[/quote]
Kyykkypyllyn ei kuulu olla iso vaan napakka ja pyöreä. Suomalaisilla naisilla on ihme tarve kuvitella että kahden vuoden salilla käymisen jälkeen heidän ahterinsa olisi kyykkäämisen tulosta :D
[/quote]
Amen. Kyykkypylly on sellainen mitä on vaikka Anna Virmajoella. Se on kyykkäämällä hankittu, pelkkää lihasta. Isommat (ja myös pyöreät isot tyyliin Kim Kardashianin peba) on rasvaa.
162 cm, 48 kg. Ei siitä ole kuin pari vuotta, kun painoin 44 kg. Ei ole ollut mitään syömisongelmaa, laiha ja pieni olen ollut aina. Raskauden jälkeen on tullut liikuttua vähemmän, siitä varmaan lisäkilot. Nyt olen tyytyväinen painooni (melkeen on jo tissitkin!)
165 ja 67kg. Pyrkimyksenä n.60, mutta nytkin oon ihan sopusuhtainen varsinkin muutaman hiilarihötöttömän päivän jälkeen. Vaalea vehnä ja sokeri turvottaa ton keskivartalon palloksi.... Siitä kun pääsis eroon.
165/58 ja olo on kuin norsulla. Viisikiloa ainakin pitäisi saada pois.. Tai toisaalta, ei numeroilla väliä, mutta takaisin xs/s kokoon litteän mmahan ja selluliitittömien jalkojen kanssa.
MITÄ MULLE TAPAHTUI?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:47"]
50kg enkä todellakaan näytä keskitysleiriläiseltä. Mulla on salilla treenattu peppu ja reidet, kapea vyötärö ja litteä maha.
[/quote]
Kiva. Kukaan ei ole sanonut, että SINÄ näyttäisit keskitysleiriläiseltä. Kirjoittaja puhui itsestään. Voisitko ymmärtää, että ihmisillä on erilaisia ruumiinrakenteita ja luonnollisia painoja? Kiitos.
163 cm ja 77 kg. Raskausviikko 35 :) tavoitteena olisi alle 60 kg vuoden kuluttua.
165 ja 63 kg kun olen vasta synnyttänyt kuukausi sitten, yritän liikunnalla saada pudotettua 55 kiloon.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:05"]
162 cm, 48 kg. Ei siitä ole kuin pari vuotta, kun painoin 44 kg. Ei ole ollut mitään syömisongelmaa, laiha ja pieni olen ollut aina. Raskauden jälkeen on tullut liikuttua vähemmän, siitä varmaan lisäkilot. Nyt olen tyytyväinen painooni (melkeen on jo tissitkin!)
[/quote]
Laitoin yläpeukkua. T. 65-kiloinen samanpituinen ja viestin 27 kirjoittaja :)
*Ylävitonen* terveille elämäntavoille ja itsensä ja toisten hyväksymiselle sellaisena kuin on!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:47"]
50kg enkä todellakaan näytä keskitysleiriläiseltä. Mulla on salilla treenattu peppu ja reidet, kapea vyötärö ja litteä maha.
[/quote]
Kiva. Kukaan ei ole sanonut, että SINÄ näyttäisit keskitysleiriläiseltä. Kirjoittaja puhui itsestään. Voisitko ymmärtää, että ihmisillä on erilaisia ruumiinrakenteita ja luonnollisia painoja? Kiitos.
[/quote]
No et taida itse tosiaan sitä ymmärtää? Ap pyysi kertomaan painonsa ja valitteli asiaa, ihan relevanttia että ihmiset painonsa lisäksi kuvailee myös ruumiinrakennettaan! Vai sunko mielestä pelkät kilot kertoo kaiken? Haloo.
50-51 kg. Yritän vielä pudottaa vähän. Enimmillään oon painanut 57 kg. Vähensin karkin ym muun paskan syömistä ja aloin laskea kaloreita + liikun joka päivä vähintään tunnin (yritän ainakin) mutta ei maailma kaadu siihen jos joskus repsahtaa tai jättää liikkumatta.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:47"]
[/quote]
[/quote]
Mikä sun ongelma on? Jokainen vastaaja on kuvaillut ruumiinrakennettaankin koska pelkkä pituus/paino ei kerro mitään, mikä oli aloittajankin pointti!
119kg. Kukaan ei usko, että painan näin paljon. Jotkut vaan on skrodempia luonnostaan.
163 cm / 60 kg. Eli normaalipainoinen mutta paksujalkainen päärynä (reidenympärys 63 cm!). Pudotettavaa 5-7 kg.
161 cm/55 kg, laihaläski. Alavatsassa alkaa näkyä elämänmittainen urheilun vihaaminen (lenkkeilyä lukuun ottamatta) ja roskaruoan mättäminen. :D Nuorempana mä olin aina 45-kiloinen, mutta oon silti tyytyväisempi kroppaan nykyisin.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:00"]164cm/52kg, mutta iso maha. En ole tyytyväinen omppuvartaloon...
[/quote]
Mutta sulla on varmasti kauniit ja sirot jalat!