160-165 cm pitkät naiset, paljonko painatte?
Mielenkiinnosta kyselen. Itse olen 162 cm ja 62 kg, mutta kukaan ei ikinä usko, että painaisin niin paljon. Olen rotevahko ja urheilullinen, mikä varmaan lisää painoa. Haluaisin painaa n. 55 kg, mutta näyttäisin varmaan keskitysleiriläiseltä :(
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:55"]164/72
[/quote]
Samat mitat. Lisäkiloja on tullut seurustelun myötä, mutta urheilun avulla olen oppinut hyväksymään kroppani. Laihduttaa olen yrittänyt parhaani mukaan kaikenlaisilla dieteillä jo viime keväästä mutta jostain syystä en vain ole onnistunut saamaan painoani putoamaan... Varmaan olen liian selkärangaton moiseen touhuun.
163cm/60kg ja urheilullinen vartalo. Kilot eivät merkitse mulle mitään, riittää että olen tyytyväinen peilikuvaani ja kyllä mä oonkin. Nyt on vaan menkat niin on vähän turvonnut olo :(
163cm ja 50kg. Laihaläski olen, yritän kotona treenailla ja juosta lenkkiä.
161 ja 61 kiloa. Tarkoitus olisi terveellisillä elämäntavoilla laihduttaa niin, että toukokuun loppuun mennessä painaisin 55 kiloa. Vielä kolme vuotta sitten painoin 40 kiloa, mutta naisistumisen, ja liikunnan loppumisen myötä paino nousi roimasti. Ja on sillä herkuttelullakin ollut osuutta asiaan. :/
.
N20
160 cm ja 75 kg, lihoin 15 kg vuodessa. :(
164cm, 57kg (vaihteluväli 55-58), kropassa näkyy ahkera urheilu.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:05"]
162 cm, 48 kg. Ei siitä ole kuin pari vuotta, kun painoin 44 kg. Ei ole ollut mitään syömisongelmaa, laiha ja pieni olen ollut aina. Raskauden jälkeen on tullut liikuttua vähemmän, siitä varmaan lisäkilot. Nyt olen tyytyväinen painooni (melkeen on jo tissitkin!)
[/quote]
Laitoin yläpeukkua. T. 65-kiloinen samanpituinen ja viestin 27 kirjoittaja :)
*Ylävitonen* terveille elämäntavoille ja itsensä ja toisten hyväksymiselle sellaisena kuin on!
[/quote]
Heh, hauska, mäkin varmaan samanaikaisesti yläpeukutin sun tekstiä :) Mä oon tosi usein myös kuullut kauhisteluja painostani. "Syötkö sä mitään, lennät varmaan tuulessa". Hohhoijaa. Kun raskausaikana mussutin jäätelöä ja lohnotin auringossa kuin pieni valas, ja sain silti aikaan vain muutaman raskauskilon ja pienen vauvan, vähenivät höpinät anoreksiasta. Poika on kans yks riuku :D Vaikka mättää kiinteitä menemään hyvällä ruokahalulla.
Musta on ihana, että on ihmisiä, jotka on sinut painonsa kanssa! Hyvä sinä :) Paino ja lihavuus on muutenkin kaksi eri asiaa.
T. nro 29