Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua mistä nään että??!?

Vierailija
25.02.2015 |

Kuka on tarkastanut mun luottotietoja?? Mulla meni syksyllä pari juttua ulosottoon ja tuli maksuhäiriö merkintä. Nyt exä on käyny mun luottotiedot tarkistaan ja jauhaa jokapaikkaan sontaa minusta :( mutta katoin äsken sen oman luottoraportin eli tilasin omat luottotiedot niin siellä ei ainakaan lukenut mitään olisko kukaan tarkistanut..eli mistä nään onko kukaan kattonut niitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt:(

Vierailija
2/4 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan? Mulla ei valitettavasti ole tietoa. t. ei-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa mäkään sanoa. Soita sun ulosotto virkailijalle ja kysy osaisko se auttaa? Paska exä sulla :(

Vierailija
4/4 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatieto palvelusta kopsattua:

Vain henkilö, jolla on luottotiedoissa merkintöjä saa laillista tarkastusoikeuttaan käyttämällä tietää kenelle hänen luottotietonsa on luovutettu. Asiakastiedon ei ole luvallista säilyttää luottotietorekisterissä tietoa kyselystä, joka on kohdistunut henkilöön, jolla ei ole luottotietomerkintöjä.

Tietovahti-palvelun hankkinut henkilö saa ilmoituksen sähköpostiinsa häneen kohdistuneesta kyselystä. Kirjautumalla Tietovahti-palveluun kuluttaja saa tiedon kyselyn tekijästä. Tiedot kyselijöistä säilytetään Tietovahti-palvelussa sen voimassaoloajan, kuitenkin korkeintaan vuoden.

https://www.omatieto.fi/luottotiedot/actValitseOtp.do

Kysele tuolta . tässä sulle vinkkejä mistä voit lähteä asiaa selvittämään.