Mies paistas rasvaisimman sikanautajauhelihan vielä voissa tai öjyssä. Tuli tappelu kun sanoin että sen paistamiseen ei tarvita lisärasvaa
Päinvastoin itse poistan irtoavan rasvan erilleen, makuun ei vaikura millään lailla.
Pizzan leivinpaperi lilluu nyt reumoiltaan rasvalammikossa
Kommentit (24)
Se päättää, joka kokkaa.
Vanha viidakon sanonta.
Toivottavasti itse käytät erottelemasi rasvat muuhun paistamiseen.
Minkä takia naisten on pakko työntää se nirppainen nokka joka asiaan? Eikö vois vähän relata eikä aina olla jankuttamassa niitä omia tapoja kaikille muille. Some on hyvä esimerkki. 90% tyrkyttää ruokaohjetta tai persettä.
Mies tekee ihan oikein. Voissa on oikea maku.
Tollasestakin tulee tappelu. Voi juma.
No eihän se haittaa? Voi ja oliiviöljy on terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee ihan oikein. Voissa on oikea maku.
Tulee tosi hyviä kun voissa paistaa. Eikä lihota.
Vaikeaa se on oikeilla pannuilla paistella ilman rasvaa. Pitää vaan hioa ruokavalio kokonaisuutena kohdalleen, ja tietää mitä rasvoja paistamiseen voi käyttää, mitä ei. Voi muuten käy!
Näin ei tule ikäviä terveyshaittoja mistään.
Mutta kun akoilla pitää olla Teflonia, kun telkassa sanottiin niin! Sitten ne teflonit siitä vähitellen siirtyy elimistöön. Ei hyvää tee!
Minun paistinpannuillani kokkaa halutessaan vielä lapsenlapsenlapsetkin. Ellei joku toope pilaa niitä siihen mennessä. Mut siihen tarvitaan vähän enemmän kuin pelkkä käyttö.
En kyllä pystyis syömään, mut en mä ostakaan sitä teurasjätettä.
Ottakaa pelliltä rasva talteen ja wokatkaa siinä huomiset vihannekset.
Oliko punalaputettua suojakaasu "lihaa"?
Paistinpannu siis ei ole valurautapannu meillä.
Ap
En ole kyllä ikinä ymmärtänyt, kuka lisää jauhelihaan vielä rasvaa.. Hyh.
Syö sitä 0% rasvaa sisältävää pahvia ihan itseksesi. Me muut nautitaan ruuasta sellaisena kuin se on tarkoitettukin syötäväksi. Voissa paistettuna ja reilulla suolalla maustettuna.
🤮🤢, en pystyisi syömään pisaraakaan.
Mutta en ikinä ostakaan moista. Eikä osta mies.
Minä en ole varmaan IKINÄ elämäni aikana paistanut jauhenlihaa rasvassa. Kenelle tulee edes mieleen lisätä jo valmiiksi rasvaiseen lihaan lisää rasvaa????
Ei ihme, että naiskokit on useimmiten huonompia kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä pystyis syömään, mut en mä ostakaan sitä teurasjätettä.
Minun mielestäni kaikki mahdollinen tulee hyödyntää, jos eläin tapetaan ihmisen ruuaksi. On sietämätöntä ja moraalitonta, että leikataan irti lähinnä paistit ja kinkut ja loput pitäisi heittää kompostiin. Aivan sietämätöntä.
Syön sisäelimiä, koneellisesti erotetusta luulihasta tehtyjä valmisteita ja tietenkin sikanautaakin. Koirani syö mielellään niitä osia ruhosta, jotka nyt ihan eivät enää minun näkemyksenikään mukaan ole ihmisravinnoksi kovin miellyttäviä. Mahdollisimman vähän hukkaan.
Sikanauta ei kaipaa rasvaa edes hiiliteräspannussa.
*paistaa*