Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko yhteen?

Vierailija
25.02.2015 |

Muuttaisitko yhteen uusperheeksi miehen kanssa, joka kerrostalossa asuessaan kirjoittelee ylös yläkerrasta (kaksi pientä lasta) kuuluvia juoksuaskelia, satunnaista itkua ja kovaäänisiä komentoja "nyt vaatteet päälle" päivämäärineen ja aikoineen, koputtelee kattoon saadakseen yläkerran hiljenemään ja valittaa isännöitsijälle metelistä, joka ajoittuu 7:30-22:30 ja menee normaalien asumisen äänten kategoriaan täysin

JOS

sinulla itselläsi olisi eläväisiä, eskari-alakouluikäisiä lapsia muutama ja tietäisit, että he kipittelevät ja ovat joskus äänekkäitä ja joita joutuu komentelemaan päivittäin vaikka säännöt pitäisikin olla selvät.

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä mieltä sellaisesta,että alussa mies halusi minut mukaansa matkalle,johon oli saanut rahoituksen muualta. Hän oli luvannut matkan aikanaan eksälleen,mutta se suhde oli joitakin kuukausia sitten päättynyt. En ollut missään tapauksessa lähdössä,mutta hän sai minut ylipuhuttua.
Vuoden kuluttua minun piti vastavuoroisesti viedä hänet matkalle.Paljon kauemmaksi ja omista rahoistani.Hänen mielestään se oli vähintäänkin oikeus ja kohtuus.

Vierailija
2/134 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:35"]

Minun asenteeni,varautuneisuuteni yhteenmuuton suhteen ja se,rtten jotenkin luota häneen ja tulevaan arkeemme on ongelma.Miksi en uskalla heittäytyä,vaan maalailen piruja seinille. Enkö voisi kunnioittaa miehen haavetta yhteemuutosta.

[/quote]

Se on kuule ihan viisautta ettet uskalla heittäytyä! Mitä oot täällä kertonut niin varautuneisuus on täysin aiheellista. Miehen olis nyt syytä kunnioittaa sua ja että et halua repiä lapsia tutuista kuvioista pois. Ja tosiaan lue aiheesta narsismi. Löytyy netistäkin linkkejä aiheesta, ja mies täyttää useita tuntomerkkejä jo tään perusteella. Varmasti löydät itse lisää. Älä syyttele miestä mistään, älä vaadi mitään, hän ei pysty muuttumaan. Sä voit vain pelastaa itsesi ja pysyä kaukana ennenku tilanne ja lähteminen muuttuu vaikeammaksi. 

[/quote]

Miehen kanssa muuten ei itse asiassa voi puhua sellaisella lähestymistavalla, että voitaisiinko tehdä ehkä tämä asia toisin tai vielä pahempaa "minulle tuli vähän paha mieli, kun sanoit tai teit noin". Mies ottaa kaiken HETI itseensä ja loukkaantuu pahasti, eikä varmasti unohda, vaikka olisi vain jostakin käytännön asiasta kyse, joka vain ollaan totuttu tekemään eri tavoin. Yleisistä mielipidekysymyksistäkin olisi parempi olla samaa mieltä. Kaikista pahinta on, jos joskus sanoisi pahoittaneensa mielensä jostakin. Mies ei taida tehdä mitään väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:38"]Elämä on parempaa mukavan miehen kanssa kuin kusipään kanssa. Ei minulla neuvoa sinulle ole.
[/quote]
Elämä on parempaa YKSIN kuin kusipään kanssa.

Vierailija
4/134 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:50"]Suomen teillä on vaarallista, sillä ap ajelee lyhdyt sammuksissa. Et tietenkään muuta yhteen miehen kanssa, jota lapsesi pelkäävät. Mitä sinä oikein ajattelet, nainen?
[/quote]

Olen ajatellut olevani huono kasvattaja.Mies osaa laittamisen lisäksi pitää rajat. Myös hänen omat lapsensa tietävät sen. Toinen sanoi joskus jonkun jättäessä tottelematta "kuinka tuo uskataa,en minä uskaltaisi".Mies on tiukkuudessaan johdonmukainen ja perustelee lapsillekin näkemyksensä säännöistä.
[/quote]
Nyt suojelet lapsiasi!! Jos miehen omat teinitkin häntä pelkäävät niin millainen luulet olevan vieraille lapsille? Minä kunnioitan omaa isääni ja meillä oli rajat kotona. Pelkäämään en ole koskaan joutunut. Se on ihan eri asia kuin kunnioitus.

Vierailija
5/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on parempaa mukavan miehen kanssa kuin kusipään kanssa. Ei minulla neuvoa sinulle ole.

Vierailija
6/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä kerrot kuulostaa vain entistä pahemmalle. Vakavasti sanottuna, narsistilta todellakin vaikuttaa. Jos muutat yhteen, kasvaa vaatimusten lista ja kaikki muuttuu vähitellen pahemmaksi. 

Vierailija
7/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei mielestään vaadi mitään :-)

Vierailija
8/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kehuu minua kauniiksi.Hän muistaa painottaa,ettei koskaa. ole seurustellut rumien kanssa ja että hänelle on tärkeää että ulkopuolisetkin havaitsevat hänen kauniin naisensa.On ihanaa saada olla ylpeä naisestaan. Erityisesti eksä oli mielettömän kaunis ja häntä halusivat kaikki miehet.
Minua mies on kehoittanut kuitenkin käymään kampaajalla,ostamaan meikkejä,laittamaan ripsaria ja vaikkapa käymään ihan ammattimeikkaajalla harjoittelemassa.
Miltä tällainen kuulostaa?

Vierailija
9/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provolta?

Vierailija
10/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin kuulostaa tyypilliseltä narsistilta. Oletko kysynyt, miksi heillä meni poikki exän kanssa?

Vierailija
11/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei osannut käyttäytyä. Kohteli miestä huonosti ja sai raivareita.Purki mieheen jotakin lapsuutensa traumoja.

Vierailija
12/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on taas satutäti vauhdissa täällä. Nyt alkaa mennä jutut jo niin väsyneiksi ettei enää jaksa naurattaa. Hyvää yötä vaan ap :)

Vierailija
13/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:17"]Provolta?
[/quote]

Mikä tässä kuulostaa provolta?

Vierailija
14/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies projisoi omia tunteitaan ja käyttäytymistään exäänsä. Veikkaanpa, että todellinen syy eroon oli se, että mies sai raivareita. Tyypillinen narsisti.

Vierailija
15/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:37"]No jopas on taas satutäti vauhdissa täällä. Nyt alkaa mennä jutut jo niin väsyneiksi ettei enää jaksa naurattaa. Hyvää yötä vaan ap :)
[/quote]

Mies prosessoi eroa pitkään. Hän puhui riidoista todella paljon,yhä uudelleen. Omaa osaansa hän ei niissä nähnyt,muuta kuin rakentavana ja rauhallisena aikuisena.Nainen reagoi vain väärin ja arvaamattomasti tuon tuostakin.

Vierailija
16/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:17"]Provolta? [/quote] Mikä tässä kuulostaa provolta?

[/quote]Tämä on totta sanasta sanaan! Ap

Vierailija
17/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:17"]Provolta? [/quote] Mikä tässä kuulostaa provolta?

[/quote]Tämä on totta sanasta sanaan! Ap
[/quote]

Jaahas.Täällä on toinenkin ap. Mutta samaa mieltä on alkuperäinenkon ap eli ei tässä mitään satuilua ole.En osaa itse edes nähdä tässä mitään kovin ihmeellistä.

Vierailija
18/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen teillä on vaarallista, sillä ap ajelee lyhdyt sammuksissa. Et tietenkään muuta yhteen miehen kanssa, jota lapsesi pelkäävät. Mitä sinä oikein ajattelet, nainen?

Vierailija
19/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:50"]Suomen teillä on vaarallista, sillä ap ajelee lyhdyt sammuksissa. Et tietenkään muuta yhteen miehen kanssa, jota lapsesi pelkäävät. Mitä sinä oikein ajattelet, nainen?
[/quote]

Olen ajatellut olevani huono kasvattaja.Mies osaa laittamisen lisäksi pitää rajat. Myös hänen omat lapsensa tietävät sen. Toinen sanoi joskus jonkun jättäessä tottelematta "kuinka tuo uskataa,en minä uskaltaisi".Mies on tiukkuudessaan johdonmukainen ja perustelee lapsillekin näkemyksensä säännöistä.

Vierailija
20/134 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä ole mitään ihmeellistä jos ap näkee roolinsa trofeena, villisianpäänä kirjaston seinällä kun paroni von Känkkäränkkä viihtyy tarkasti määritellyssä elämässään. Tsemiä lattialuuduksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi