Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, missä tilanteissa ja miten mies saa lähestyä sinua?

Vierailija
25.02.2015 |

Naiset valittavat toisessa ketjussa, että miehet eivät lähesty. Kertokaa tässä ketjussa, missä tilanteissa ja miten teitä saa lähestyä.

Näin miehenä tuntuu, että niskaansa saa todella helposti stalkkeristatuksen, pillunvonkaajan leiman tai itsestään liikoja luulevan arvonimen.

Missä ja mitä teille arvon leidit siis sopii sanoa, jos vastassanne on minunlaiseni tavallinen mies?

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:39"]

Minä kyselin mielestäni ihan kohteliaasti yliopistolla tyttöjä/naisia treffeille. Kerroin, että vaikutat kivalta ja olisi kiva tutustua paremmin, lähtisitkö kahville. Jotkut lähtivät, monet eivät. Jos nainen kieltäytyi, jätin hänet tyystin rauhaan.

Reilun puolen vuoden jälkeen löysin netistä minuun liittyvän keskustelun, jossa minua väitettiin stalkkeriksi ja pillunvonkaajaksi vain sen tähden, että olin kysynyt tyttöjä kahville. Ymmärtäisin syytökset, jos olisin jotenkin stalkannut, mutta oikeasti kävin vain kivan oloisia tyttöjä läpi siinä toivossa, että jonkun kanssa synkkaisi.

[/quote]

Tässä on se, että vaikka miten kohteliaasti toimit niin et sä voi yrittää vuorotellen jokaista saman kaveriporukan/yhteisön naista. Tai tietenkin voit, mutta ei se toimi. Ihmiset kuitenkin puhuu keskenään että "Matti pyysi mua treffeille, ollaan menossa leffaan tänään" "aijaa, mua se pyysi eilen kahville, mutta annoin pakit" "mua taas se yritti viime tiistaina" jne. Antaa tosi epätoivoisen vaikutelman eikä kukaan haluaa olla se viimeinen vaihtoehto ö. 

Vierailija
62/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:44"]

Varmaankin ovulaation aikana, tai muutoin seksihimon ollessa päällä.Menkkojen alkupäivinä myös.

[/quote]

Tämä on muuten hyvä vinkki. Mäkin olen kummallisen suostuvainen menkkojen alkupäivinä- miksi ihmeessä kun sänkyynkään ei voi mennä?

[/quote]

Koska olen mies, osun ehkä harhaan, mutta eihän ovulaatio tarkoita käsittääkseni kuukautisia. Sehän on munasolun irtoaminen. Eikö se pikemminkin ole suunnilleen kuukautisten välissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään eikä mitenkään! Kiitos mutta ei kiitos, munalliset pelit on mun osalta nähty.

Vierailija
64/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aloitan kertomalla, missä ei missään tapauksessa saa lähestyä minua:
1. Töissä. Olen asiakaspalveluhommissa ja koen asiakkaiden flirttailun usein melko ahdistavana, sillä koen, että työrooliini rajoittaa minua enkä voi kieltäytyä suoraan. Myös työkavereiden flirtin kokisin häiritsevänä, sillä en kaipaa draamaa työpaikalle.

2. Kulkiessani yksin myöhään illalla hiljaisella alueella. Tätä tuskin tarvitsee kummemmin selittää, mutta mukavakin mies nostaa karvat pystyy tällaisessa tilanteeessa.

3. Kun kuljen kaupungilla tai istun bussissa väsyneenä ja vaikutan sulkeutuneelta, esim. kuulokkeet päässäni, vältän katsekontaktia tms.

Muissa tilantessa lähetyminen on yleensä miellyttävää, kunhan mies ymmärtää tarvittaessa vetäytyä eikä ainakaan baarissa tarvitse olla selvänä. Sopivia paikkoja voisivat olla myös kaupat, kirjastot ja kuntosali.

Vierailija
65/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei sitä stalkkeri leimaa saa kunhan ymmärrät jättää rauhaan jos kieltäydytään. Pillun vonkaajan leimaa et saa kunhan et heitä mitään mennään panee juttuja. Ja jos nöyränä ja kunniottavasti aloitat juttelun ei tule ylimielistä kuvaa tyypistä. Missä vaan voi lähestyä, kunhan tajuaa perääntyä jos tilanne siltä näyttää, eikä silloin ajatella mitään pahaa vaan jää imarreltu olo kun joku mies lähestynyt. Jos jää jankuttamaan niin silloin jää vain limanen ja ärsyttävä kuva. Ja jos kieltäydytään, lopeta keskustelu silti iloisesti toivottaen jurikin vaikka hyvät paivän jatkot yms. Ei ole mitään oikeaa paikkaa lähestyä, vähän vaan vaatii pelisilmää missä tilanteessa on sopivaa.

Vierailija
66/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:49"]Tässä on se, että vaikka miten kohteliaasti toimit niin et sä voi yrittää vuorotellen jokaista saman kaveriporukan/yhteisön naista.[/quote]

Tuskin ainakaan kaikki olivat kavereita, koska olivat eri kursseilta ja oppiaineista. Mutta tulipahan selväksi, että tähänkin on sääntö. Mies ei saa osoittaa halukkuuttaan tutustua mukavalta vaikuttaviin naisiin. Täytyy valita yksi, jolta voi kerran kysyä, mutta häntäkään ei saa missään tapauksessa stalkata.

No, ei ihme, jos suhteiden syntyminen on hankalaa, kun ihmiset eivät tutustu.

Vierailija
67/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ovulaation aikana, tai muutoin seksihimon ollessa päällä.Menkkojen alkupäivinä myös.

[/quote]

Tämä on muuten hyvä vinkki. Mäkin olen kummallisen suostuvainen menkkojen alkupäivinä- miksi ihmeessä kun sänkyynkään ei voi mennä?

[/quote]?Miksei voi?! Silloinhan se just on parasta.

Vierailija
68/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Miksi mies vastaa. Homo?

Vierailija
69/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:50"]

[/quote]

[/quote]

Koska olen mies, osun ehkä harhaan, mutta eihän ovulaatio tarkoita käsittääkseni kuukautisia. Sehän on munasolun irtoaminen. Eikö se pikemminkin ole suunnilleen kuukautisten välissä?

[/quote]Urpo. Monella naisella seksihimo myös menkkojen alussa. Ei kaikkea voi selittää lisääntymistarkoituksilla. Mutta jos kammoat menkkaverta niin sinun ei kyllä kannata lähestyä ketään naista koskaan.

Vierailija
70/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sinulle hyvä mieli, kun nimitit minua urpoksi? Oikeasti? Minulle tulee kielteisten tunteiden lietsomisesta ja ihmisten nimittelystä paha mieli.

Vierailija
71/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:55"]

[/quote]Miksi mies vastaa. Homo?

[/quote]En ole mies.

Vierailija
72/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:32"]

Luettele missä käyt, niin emme turhaan kerro paikkoja, joihin et kuitenkaan mene.

[/quote]

Eräilen ja kalastan, harrastan teatteria ja teatteri-improvisaatiota, käyn kirjoituskursseilla ja pelaan yhtä joukkuelajia. Kirjastossa käyn vähintään kerran viikossa, monta kertaa useammin.

Joskus käyn oopperassa, baletissa tai teatterissa, toisinaan urheilutapahtumissa.

[/quote]No mutta nuo kaikki paitsi eräillessäsi älä lähesty, sillä naiset taitaisivat vaan pelästyä kun puskasta pölähdät.

[/quote]

No todellaki, jos vielä puukon tai aseen kanssa pölähtää!

Vierailija
73/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:49"]Tässä on se, että vaikka miten kohteliaasti toimit niin et sä voi yrittää vuorotellen jokaista saman kaveriporukan/yhteisön naista.[/quote]

Tuskin ainakaan kaikki olivat kavereita, koska olivat eri kursseilta ja oppiaineista. Mutta tulipahan selväksi, että tähänkin on sääntö. Mies ei saa osoittaa halukkuuttaan tutustua mukavalta vaikuttaviin naisiin. Täytyy valita yksi, jolta voi kerran kysyä, mutta häntäkään ei saa missään tapauksessa stalkata.

No, ei ihme, jos suhteiden syntyminen on hankalaa, kun ihmiset eivät tutustu.

[/quote]Valitettavasti esim. ravintolassa kaikki naiset kiertävä mies on heikoilla. Ja ihan siitä syystä, että jos mies olisi kiinnostava ei hän mitenkään ehtisi jutella kaikkien naisten kanssa.

Vierailija
74/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee juttelemaan normaalisti ja mukavasti, niin oikeastaan missä vaan. Ainoastaan yöllä ulkona kokisin mukavankin lähestymisen ahdistavana, mikä ei tietenkään ole viattomin aikein lähestyvän miehen vika millään tavalla, ainoastaan tämän yhteiskunnan, joka syyllistää raiskauksen uhreja ja samalla opettaa tytöille pienestä pitäen että jokainen miessukupuolinen on mahdollisesti vaarallinen. 

Kuitenkin, musta sellanen perusjuttelu "Moi, mitä kuuluu/huomasin että luet kirjaa x/jammailit tän biisin tahtiin, mäkin diggaan tästä/mun nimi on y, mikäs sun" on aina ihan okei. Monet naiset ovat toki sosiaalisesti taitamattomia ja menevät lukkoon eivätkä osaa jatkaa keskustelua. Mä yritän kuitenkin aina olla perusystävällinen miehiä kohtaan jotka lähestyvät oikeasti mukavin elkein ilman mitään ulkoaopeteltuja iskureploja tai koskettelua, oli mies sitten minkä näköinen tahansa. Hyvin aikaisessa vaiheessa kerron mahdollisimman ei-kiusallisesti, että seurustelen ja annan miehelle mahdollisuuden häipyä tilanteesta, jos niin tahtoo. 

Vierailija
75/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:58"]

Tuliko sinulle hyvä mieli, kun nimitit minua urpoksi? Oikeasti? Minulle tulee kielteisten tunteiden lietsomisesta ja ihmisten nimittelystä paha mieli.

[/quote]Kai hän luuli nimesi olevan Urpo...

Vierailija
76/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:58"]

[/quote]Kai hän luuli nimesi olevan Urpo...

[/quote]

Ahaa, no, ei ole. Olen Joonas. 

Vierailija
77/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:59"]

Jos tulee juttelemaan normaalisti ja mukavasti, niin oikeastaan missä vaan. Ainoastaan yöllä ulkona kokisin mukavankin lähestymisen ahdistavana, mikä ei tietenkään ole viattomin aikein lähestyvän miehen vika millään tavalla, ainoastaan tämän yhteiskunnan, joka syyllistää raiskauksen uhreja ja samalla opettaa tytöille pienestä pitäen että jokainen miessukupuolinen on mahdollisesti vaarallinen. 

Kuitenkin, musta sellanen perusjuttelu "Moi, mitä kuuluu/huomasin että luet kirjaa x/jammailit tän biisin tahtiin, mäkin diggaan tästä/mun nimi on y, mikäs sun" on aina ihan okei. Monet naiset ovat toki sosiaalisesti taitamattomia ja menevät lukkoon eivätkä osaa jatkaa keskustelua. Mä yritän kuitenkin aina olla perusystävällinen miehiä kohtaan jotka lähestyvät oikeasti mukavin elkein ilman mitään ulkoaopeteltuja iskureploja tai koskettelua, oli mies sitten minkä näköinen tahansa. Hyvin aikaisessa vaiheessa kerron mahdollisimman ei-kiusallisesti, että seurustelen ja annan miehelle mahdollisuuden häipyä tilanteesta, jos niin tahtoo. 

[/quote]EI. Älä kysy toisen nimeä heti alkuun!!!Sitä saa kysyä vasta kun juttu luistaa ja nainen vaikuttaa kiinnostuneelta.

Vierailija
78/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä...

Vierailija
79/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:59"]Valitettavasti esim. ravintolassa kaikki naiset kiertävä mies on heikoilla. Ja ihan siitä syystä, että jos mies olisi kiinnostava ei hän mitenkään ehtisi jutella kaikkien naisten kanssa.

[/quote]

Veikkaan että tuossa enemmänkin syynä on se, että naiset eivät usein halua olla (tai siis eivät halua tietää olevansa) miehelle se 5. mieluisin vaihtoehto, jota lähestytään vasta kun neljä parempaa on antanut pakit :D Muutamien pakkien jälkeen miehet vaihtakaa baaria, jos halajaa saada! Tai älytkää edes mennä kuppilan toiselle puolelle, älkää siirtykö laiskasti siihen naisen kaveriin joka istuu vieressä.

Vierailija
80/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:59"]Valitettavasti esim. ravintolassa kaikki naiset kiertävä mies on heikoilla. Ja ihan siitä syystä, että jos mies olisi kiinnostava ei hän mitenkään ehtisi jutella kaikkien naisten kanssa.

[/quote]

Veikkaan että tuossa enemmänkin syynä on se, että naiset eivät usein halua olla (tai siis eivät halua tietää olevansa) miehelle se 5. mieluisin vaihtoehto, jota lähestytään vasta kun neljä parempaa on antanut pakit :D Muutamien pakkien jälkeen miehet vaihtakaa baaria, jos halajaa saada! Tai älytkää edes mennä kuppilan toiselle puolelle, älkää siirtykö laiskasti siihen naisen kaveriin joka istuu vieressä.

[/quote]Kyllä minä olen jutellut ihan asiallisesti noidenkin miesten kanssa, vaikka ovat kiertäneet useamman naisen. Mutta kyllä ne edeltäjät ovat tietäneet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan