Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, missä tilanteissa ja miten mies saa lähestyä sinua?

Vierailija
25.02.2015 |

Naiset valittavat toisessa ketjussa, että miehet eivät lähesty. Kertokaa tässä ketjussa, missä tilanteissa ja miten teitä saa lähestyä.

Näin miehenä tuntuu, että niskaansa saa todella helposti stalkkeristatuksen, pillunvonkaajan leiman tai itsestään liikoja luulevan arvonimen.

Missä ja mitä teille arvon leidit siis sopii sanoa, jos vastassanne on minunlaiseni tavallinen mies?

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyä saa missä vaan, kunhan sen tekee kohteliaasti ja vetäytyy jos en osoita kiinnostusta.

Vierailija
42/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettele missä käyt, niin emme turhaan kerro paikkoja, joihin et kuitenkaan mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA.

Vierailija
44/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suomalainen mies kyselee missä voisi lähestyä.

Vierailija
45/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat helposti stalkkeristatuksen, vonkaajan leiman tai itsestään liikoja luulevan leiman, niin mieti ihan sitä omaa käytöstäsi ennen lähetymistä, sen aikana ja sen jälkeen. Niistä löytyy syy ongelmaasi.

Vierailija
46/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyä saa missä vain jos tarkoitat sillä juttelemista tai vaikka kahville kutsua. Mutta jos tarkoitat jotain "mennäänkö panemaan?" -kommenttia, niin ei missään, eikä ikinä! 

Toiseksi, jos nainen sanoo ei, niin sitten peräännyt, etkä jää tunniksi vänkäämään. 

Ja kolmanneksi, minkäänlainen ulkonäkökommentti, positiivinenkaan, ei koskaan ole yksiselitteisesti ainakaan hyvä asia. En halua kuulla olevani pantavan näköinen tai hyväperseinen keneltäkään. 

Vierailija
47/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ei missään tapauksessa. Muualla voi lähestyä selvinpäin ja aina mielellään niin, että lähistöllä on muitakin ihmisiä. Joten ei syrjäisillä teillä, pysäkeillä tai puistoissa. Ja jos sanon "kiitos ei, valitettavasti ei kiinnosta", niin ei jäädä jankkaamaan, vaan poistutaan paikalta toivottaen molemmin puolin hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
48/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asiallisesti liikkeellä (eli ei iholle käymistä, huuteluja, viheltelyjä, kaksimielisiä juttuja / vihjailuja) niin oikeastaan milloin vain. Ei tietenkään mielellään silloin kun olen avomieheni kanssa. Miehen tulee toki myös ymmärtää sana "varattu" ja osata perääntyä kohteliaasti.

Vierailija
49/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:35"]Jos saat helposti stalkkeristatuksen, vonkaajan leiman tai itsestään liikoja luulevan leiman[/quote]

Minä kyselin mielestäni ihan kohteliaasti yliopistolla tyttöjä/naisia treffeille. Kerroin, että vaikutat kivalta ja olisi kiva tutustua paremmin, lähtisitkö kahville. Jotkut lähtivät, monet eivät. Jos nainen kieltäytyi, jätin hänet tyystin rauhaan.

Reilun puolen vuoden jälkeen löysin netistä minuun liittyvän keskustelun, jossa minua väitettiin stalkkeriksi ja pillunvonkaajaksi vain sen tähden, että olin kysynyt tyttöjä kahville. Ymmärtäisin syytökset, jos olisin jotenkin stalkannut, mutta oikeasti kävin vain kivan oloisia tyttöjä läpi siinä toivossa, että jonkun kanssa synkkaisi.

Vierailija
50/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin joskus ulkomailla ja siellä miehet tuli juttelemaan ihan missä vain. Minusta se oli hirveän ahdistavaa ja pelottavaa ja olen tyytyväinen, ettei Suomessa toimita niin. Ne miehet ei siis tehneet mitään pahaa, minä vain ahdistuin huomiosta, jota en koskaan ollut saanut Suomessa, enkä tiennyt, miten pitäisi toimia. 

Minusta olisi ok, jos vaikka työkaveri pyytäisi ulos tai harrastuskaveri, mutta jos en ole koskaan aiemmin nähnytkään miestä, en halua hänen lähestyvän minua mitenkään. Siis iskumielessä, saa toki jutella huvikseen. En ole mitenkään imarreltu, jos näytän siltä, että minulta saa helposti. 

Vierailija
51/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:32"]

Luettele missä käyt, niin emme turhaan kerro paikkoja, joihin et kuitenkaan mene.

[/quote]

Eräilen ja kalastan, harrastan teatteria ja teatteri-improvisaatiota, käyn kirjoituskursseilla ja pelaan yhtä joukkuelajia. Kirjastossa käyn vähintään kerran viikossa, monta kertaa useammin.

Joskus käyn oopperassa, baletissa tai teatterissa, toisinaan urheilutapahtumissa.

Vierailija
52/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:40"]

[/quote]

Eräilen ja kalastan, harrastan teatteria ja teatteri-improvisaatiota, käyn kirjoituskursseilla ja pelaan yhtä joukkuelajia. Kirjastossa käyn vähintään kerran viikossa, monta kertaa useammin.

Joskus käyn oopperassa, baletissa tai teatterissa, toisinaan urheilutapahtumissa.

[/quote]

No jos näet metsässä naisen, niin laita ainakin ase syrjään ennen kuin menet juttelemaan. 

Vierailija
53/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:35"]Jos saat helposti stalkkeristatuksen, vonkaajan leiman tai itsestään liikoja luulevan leiman[/quote]

Minä kyselin mielestäni ihan kohteliaasti yliopistolla tyttöjä/naisia treffeille. Kerroin, että vaikutat kivalta ja olisi kiva tutustua paremmin, lähtisitkö kahville. Jotkut lähtivät, monet eivät. Jos nainen kieltäytyi, jätin hänet tyystin rauhaan.

Reilun puolen vuoden jälkeen löysin netistä minuun liittyvän keskustelun, jossa minua väitettiin stalkkeriksi ja pillunvonkaajaksi vain sen tähden, että olin kysynyt tyttöjä kahville. Ymmärtäisin syytökset, jos olisin jotenkin stalkannut, mutta oikeasti kävin vain kivan oloisia tyttöjä läpi siinä toivossa, että jonkun kanssa synkkaisi.

[/quote]Jos samassa yliopistossa pyydä kymmeniä naisia kahville, niin leimahan siitä tulee. Jos olisit komea ja urheilullinen niin saisit Brad Pitt-leiman. Elämä on, epäreilua.

Vierailija
54/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelemaan saa tulla oikeastaan missä vaan, mutta ei tosiaan mitään kaksimielisiä vihjailuja. Paras tapa tutustua olisi  tavata yhteisten tuttujen kautta illanvietossa tai harrastusjutussa ja sitten tutustua pikkuhiljaa kaverilinjalla ensin.

Oikeasti en tiedä kannattaako tuntemattoman lähestyä mua lainkaan kun en uskalla lähteä treffeille tuottamaan pettymystä. 

- valittaja tuolta epävarmuus netin takia-ketjusta

Vierailija
55/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ovulaation aikana, tai muutoin seksihimon ollessa päällä.Menkkojen alkupäivinä myös.

Vierailija
56/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:44"][/quote]Jos samassa yliopistossa pyydä kymmeniä naisia kahville, niin leimahan siitä tulee.[/quote]

Ei niitä nyt kymmeniä ollut, vuoden aikana kymmenkunta, eri kursseilta ja etenkin pienryhmistä bongattuja.  

Vierailija
57/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kiva jos joku pyytäisi kirjastossa kahville.

Vierailija
58/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei missään nimessä töissä. Ärsyttää kun töissä aina on noita numeron vonkaajia, nekin yleensä humalaisia, en missään nimessä antais numeroa känniselle vonkaajalle. Eli selvinpäin pitää olla, baarissa sallitaan että pari juonut kunhan ei liian kännissä. Mun mielestä on kiva kun joku tulee sanomaan kohteliaisuuden, kunhan ei mitään hyvä perse tyylisiä. Ja silloin kun sanotaan ei, niin ei jäädä uliseen vaan toivotetaan hyvät päivän jatkot! Yleensä toimii kun heittää jotain small talk tyylistä juttua vaan. Ei saa yrittää liikaa mitään imelää, silloin tulee creepy olo tyypistä.

Vierailija
59/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:40"]

[/quote]

[/quote]No mutta nuo kaikki paitsi eräillessäsi älä lähesty, sillä naiset taitaisivat vaan pelästyä kun puskasta pölähdät.

Vierailija
60/105 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:44"]

Varmaankin ovulaation aikana, tai muutoin seksihimon ollessa päällä.Menkkojen alkupäivinä myös.

[/quote]

Tämä on muuten hyvä vinkki. Mäkin olen kummallisen suostuvainen menkkojen alkupäivinä- miksi ihmeessä kun sänkyynkään ei voi mennä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän