Nainen, missä tilanteissa ja miten mies saa lähestyä sinua?
Naiset valittavat toisessa ketjussa, että miehet eivät lähesty. Kertokaa tässä ketjussa, missä tilanteissa ja miten teitä saa lähestyä.
Näin miehenä tuntuu, että niskaansa saa todella helposti stalkkeristatuksen, pillunvonkaajan leiman tai itsestään liikoja luulevan arvonimen.
Missä ja mitä teille arvon leidit siis sopii sanoa, jos vastassanne on minunlaiseni tavallinen mies?
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:59"]Tungen nyt ulkopuolisena teidän henkevään keskusteluun mut on vaan pakko tulla sanoo et ei kyl tarvi miettii kumpi on teistä parisuhteessa. Hiekkavittu vai tämä naistenmies? Et jos vaikka sinä hurmuri joskus ottaisit opiksesi neuvoista tästäkin keskustelussa niin sitä naistakin vois saada.[/quote]
Nämä naisten itsensä kertomat vinkit ovat lähes poikkeuksetta täysin kelvottomia. Pitäisi olla itsestään selvyys, että kun maksimoi aloitteiden määrän eikä turhaan mieti "onko sopivaa" lähestyä niin:
1) maksimoi todennäköisyyden, että tärppää
2) maksimoi todennäköisyyden, että joku tärpeistä on hyvän tasoinen ja
3) harjaantuu joka kerta tekemään parempia aloitteita.
Joku peukku perseessä, naama norsunvitulla nyhjöttävä loroperse nyt on viimeinen, keneltä kannattaa lähestymisvinkkejä kysellä. Eihän hänellä ole niistä nimittäin mitään kokemusta ;)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:28"]
Suomessa tuo treffeille pyytäminen ei vaan oikein toimi. Parempi olis jos vaan juttelisit niitä naisten kanssa, ja sitten kun oikeasti tuntuu että jonkun kanssa synkkaa niin voi pyytää treffeille. Mutta jos pyytää kaikkia naisia treffeille edes heitä yhtään tuntematta, tulee siitä lipevä vaikutelma. Ja nimenomaan täällä, vaikka Amerikassa asia vois olla ihan eri koska heillä on vahva deittailukulttuuri, mitä meillä Suomessa ei ole.
[/quote]
En ole kyllä tuosta samaa mieltä. Ainakin minun on kyllä helppo löytää yhden yön seuraa ravintoloista, mutta treffiseura löytyy yleensä ihan muualta, selvinpäin ja ihan arkisista paikoista ja tilanteista. Kirjastossa olen sopinut useammatkin treffit, koska käyn siellä usein, kaupan kassajonossa tai hyllyjen välissä, kadulla ja kahviloissa, junassa, oikeastaan missä vain missä tulee aikaa vietettyä.
Yleensä niin, että jostain herttaisen yhdentekevästä asiasta syntyy lyhyt keskustelu ja sen jälkeen on ihan luontevaa kysyä vaikkapa kahville tai muualle jatkamaan keskustelua. Pakkeja tulee toki paljon, nainen seurustelee tai ei vain ole kiinnostunut, mutta mitäs niistä. Sitten voi kohteliaasti päättää keskustelun ja jatkaa matkaa.
Kerran yritin lähestyä erästä naista lenkkipolulla, mutta hän juoksi karkuun enkä saanut kiinni. Vilkuili kuitenkin kovasti taakseen, joten taisi olla kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:15"]
Minä vähän luulen, että tässä ketjussa olleille miehille vastaus on: Ei ikinä, eikä missään. Normaali mies, joka ei ole katkeroitunut, eikä vihaa naisia, saa toki lähestyä missä vain.
Jos olet yhdenkin kerran elämässäsi käyttänyt sanaa "hiekkavittu" tai "ämmä" tai "suomilehmä", niin kuulut sellaisiin miehiin, joita kukaan nainen ei halua. Käyttäkää aikanne paremmin.
[/quote]
Valitettavasti olet väärässä. Osa naisista kokee naisia halventavan käytöksen mieheltä merkkinä siitä, että henkilö on kiinnostava. Nämä jahtaavat pahoja poikia ja tilittävät ihmissuhdeongelmiaan ystävilleen.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 00:49"]
Kerran yritin lähestyä erästä naista lenkkipolulla, mutta hän juoksi karkuun enkä saanut kiinni. Vilkuili kuitenkin kovasti taakseen, joten taisi olla kiinnostunut.
[/quote]
No se yritti tietysti esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Jos oisit juossut kovempaa, niin vuosisadan rakkaustarina olisi ollut taattu.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:12"]
[/quote]
No se yritti tietysti esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Jos oisit juossut kovempaa, niin vuosisadan rakkaustarina olisi ollut taattu.
[/quote]
Kiitos, tätähän minä olen kaikille epäileville tuomaksille yrittänyt toitottaa. Olenkin nyt yrittänyt treenata juoksuvauhtia, että kun kohtaamme tämän naisen kanssa seuraavan kerran olen valmis hänen yllättäviin suunnanmuutoksiinsa ja kykenen juoksemaan hänet kiinni.
Suunnittelen jo hääkutsujamme tässä välillä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:24"]
Baarissa ja selvinpäin.
[/quote]Jos on selvinpäin baarissa, leimataan oudoksi.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:12"]
[/quote]
[/quote]
Kiitos, tätähän minä olen kaikille epäileville tuomaksille yrittänyt toitottaa. Olenkin nyt yrittänyt treenata juoksuvauhtia, että kun kohtaamme tämän naisen kanssa seuraavan kerran olen valmis hänen yllättäviin suunnanmuutoksiinsa ja kykenen juoksemaan hänet kiinni.
Suunnittelen jo hääkutsujamme tässä välillä.
[/quote]
Eteläisestä naapurimaastamme saa muuten etälamauttimia kohtuuhintaan ja ilman mitään lupia. Oma deittailumenestykseni parani huomattavasti kun hankin tuollaisen, kun ei tuo juokseminen tällaiselta persjalkaiselta ja reiluhkon elintasokummun kasvattaneelta vanhemmalta herrasmieheltä tahdo enää oikein luonnistua.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:18"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:24"]
Baarissa ja selvinpäin.
[/quote]Jos on selvinpäin baarissa, leimataan oudoksi.
[/quote]
Älä tee siitä selvinpäin olosta numeroa. Alkoholittomat drinkit ja oluet on ihan jees. Ja jos ei tosiaan onnista yhteen mennessä, niin lähde kotiin miettimään mikä meni vikaan. Aamuyön erikoisilta on turha kuvitella hyvää seksiä saavansa.
T:Pelimies
Ei missään ja ei mitenkään.
Paitsi jos olet superkomea, niin silloin ihan miten vaan.
Milloin tahansa, kun se on tilanteessa luontevaa. Jos istun noutopizzassa odottamassa pizzojani, voit - tietysti kysyttyäsi ensin, sopiiko - istua samaan pöytään juttelemaan. Tai jos odotamme asemalla samaa junaa, voit tulla juttelemaan. Junassa, jos istumme ravintolavaunussa tai muutoin vierekkäin, voit jutella. Samoin lentokoneessa (paitsi, jos on yölento ja haluan nukkua). Koirapuistossa - jos sinullakin on koira mukanasi - voit tulla juttelemaan. Muistathan, että voit joskus ottaa ystäväsi tai sukulaisesi koiran hoitoon vaikka heidän lomansa ajaksi ja näin päästä juttusille naispuolisten koiranomistajien kanssa. Koiraa ulkoiluttaessasi voit tulla juttelemaan mulle, kun olen oman koirani kanssa lenkillä. En pistä pahakseni, vaikka juttelisit kaupassa kassajonossakin, kunhan et ala ehdottelemaan siinä mitään. Alkossa, kun pohdin viinihyllyjen edessä hyvää viiniä, voit tulla suosittelemaan jotain oman mieleistäsi. Kahvilassa voit kysyä, saatko istua seuraani oman kahvisi kanssa. Jos juttutuokio missä tahansa sujuu mukavasti, voit lopuksi sanoa, että olisi kiva jutella toistekin. Joko vaihdetaan tai ei vaihdeta puhelinnumeroita. Mutta muista, että jos saat puhelinnumeroni, ei kannata suunnitella tuovansa seuraavaksi hammasharjaa mun kylppäriini.
Vastaus on: Se riippuu.
Jos kysyt naisilta ohjetta niin ohjeen antajasta riippuen esitetyt ehdot eivät tule edes hänen itsensä kohdalla tule toteutumaan koskaan. Naiset kun eivät tiedä mitä haluavat ja yhden antamat ohjeet eivät toisen mielestä ole hyviä. Tässä ketjussa on kuitenkin tullut aika monia hyviä ohjeita.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:52"]
[/quote]
Juuri tämä. Jos olet kuuma, mikä vaan käy.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 03:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:52"]
[/quote]
Juuri tämä. Jos olet kuuma, mikä vaan käy.
[/quote]
Ohje on hyödytön, sillä kuuman ei tarvitse edes tehdä itse aloitetta tai tulla kyselemään palstan "naisilta".
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:31"]
Milloin ja missä vain! I'll be game!
[/quote]
Milloin ja missä vain, kunhan mies on kiinnostava.
Vastenmielisten miesten en halua lähestyvän milloinkaan enkä missään tilanteessa. Siihen kuka on kiinnostava tai ei, vaikuttaa mieliala ja auringonpilkkujen asema ;)
Eikö ole muuta paikkaa? Minä kun en baareissa käy. Ei kiinnosta.
Milloin ja missä vain! I'll be game!
Minä vähän luulen, että tässä ketjussa olleille miehille vastaus on: Ei ikinä, eikä missään. Normaali mies, joka ei ole katkeroitunut, eikä vihaa naisia, saa toki lähestyä missä vain.
Jos olet yhdenkin kerran elämässäsi käyttänyt sanaa "hiekkavittu" tai "ämmä" tai "suomilehmä", niin kuulut sellaisiin miehiin, joita kukaan nainen ei halua. Käyttäkää aikanne paremmin.