vaadin myös 140 e minullekin, kuten synnyttäjille!
VAADIN naisena saada saman rahan valtion kassasta 140 e kuten jokainen synnyyttäjä saa 140e/elävä vauva. Te paatte sen tupakkaan ja kaljaan ja kuka tietää mihn kaikkeen, missä viipyy minun rahat? En ole synnyttänyt, enkä muutenkaan todennäköisesti tule koskaan synnyttämään minusta riippumattomista tekijöistä, muta muut naiset vaan keräävät valtiolta kaiken jälleen kerran, rahat taskuihin, muut jää nuolemaan näppejään! Vai että minunko pitäisi kustantaa muille naisille kaikki? TAAS lapsettomia syrjitään, mitähän uutta ne kohta taas keksii, että saisivat ryöstää koko valtion, muiden kustannuksella?
Kommentit (33)
Vauvalle se raha tulee. Senkun synnyt uudelleen vauvana jos käy noin kateeksi.
Rahat ovat tarkoitettu lasten vaatteisiin ja -tarvikkeisiin. Ei siis äidille.
Ootas, vastaan kohta kunhan sytytän tupakan.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:04"]Enpä ole hetkeen nähnyt näin onnetonta provoa. Huoh.
[/quote]
Provo tai ei, onhan se epareilua miten lapsettomat joutuvat maksamaan toisten lasten vaatteita. Jos ei ole itse varaa kustantaa aitiyspakkauksen tuotteita, miksi tehda lapsi?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:02"]
VAADIN naisena saada saman rahan valtion kassasta 140 e kuten jokainen synnyyttäjä saa 140e/elävä vauva. Te paatte sen tupakkaan ja kaljaan ja kuka tietää mihn kaikkeen, missä viipyy minun rahat? En ole synnyttänyt, enkä muutenkaan todennäköisesti tule koskaan synnyttämään minusta riippumattomista tekijöistä, muta muut naiset vaan keräävät valtiolta kaiken jälleen kerran, rahat taskuihin, muut jää nuolemaan näppejään! Vai että minunko pitäisi kustantaa muille naisille kaikki? TAAS lapsettomia syrjitään, mitähän uutta ne kohta taas keksii, että saisivat ryöstää koko valtion, muiden kustannuksella?
[/quote] Sytä äitiäsi siitä että vauvalatikon, eiku siis äitiyspakkauksen ja pisti sut käyttämää niitä rumia vaatteita, sen sijaan että olisi ottanut avustuksen rahana ja säästänyt sen sinulle.
[/quote]
vituttaako kun et osaa lapsia tehdä?? katkera ämmä.....
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:04"]Enpä ole hetkeen nähnyt näin onnetonta provoa. Huoh.
[/quote]
Provo tai ei, onhan se epareilua miten lapsettomat joutuvat maksamaan toisten lasten vaatteita. Jos ei ole itse varaa kustantaa aitiyspakkauksen tuotteita, miksi tehda lapsi?
[/quote]
Ihmisiä ne lapsetkin on ihan samoin kuin muut joihin niitä verorahoja kuluu.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:04"]Enpä ole hetkeen nähnyt näin onnetonta provoa. Huoh. [/quote] Provo tai ei, onhan se epareilua miten lapsettomat joutuvat maksamaan toisten lasten vaatteita. Jos ei ole itse varaa kustantaa aitiyspakkauksen tuotteita, miksi tehda lapsi?
[/quote] No, ajatellaan sitten niin että lapsettomien veroista kustannetaan koulut ja terveyspalvelut ja tiet yms, ja lapsijutut otetaan lisääntyjien verorahoista =D
Eikös nää kaikki "minämaksankaikkiensitäjatätä" vinkujat voisi muuttaa semmoseen maahan missä ei veroja tarvii maksaa ollenkaan? Me muut voidaan sitten asua täällä hyvinvointivaltiossa ja hyväksyä, että omistaan tarttee antaa muillekin.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:04"]Enpä ole hetkeen nähnyt näin onnetonta provoa. Huoh.
[/quote]
[/quote]
Ihmisiä ne lapsetkin on ihan samoin kuin muut joihin niitä verorahoja kuluu.
[/quote]
Maksaako joku muu vaatteeni nyt kun olen aikuinen? Lapsille on jo ilmainen terveydenhuolto, koulutus, kouluruoka jne
Jep.... ma haluan saman rahan joka kuukausi kun en synnytä... eiku joka viikko....
[/quote]Montako veronmaksajaa sinä synnytät tähän maahan?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:08"]
[/quote]
vituttaako kun et osaa lapsia tehdä?? katkera ämmä.....
[/quote]
lapsettomana voin sanoa, että kommenttisi on törkeintä mitä lapsettomalle voi sanoa. Lapsien tekeminen opetetaan koulussa ja käytännön harjoittelu aloitetaan vaihtelevassa iässä. Ymmärrän että kommenttisi on ironiaa, mutta otti vaan omaan silmään, kun olen tuon kommentin oikeastikin saannut kuulla. Osaan tehdä lapsia kuten ihmiset yleensäkin osaa, se yksi ainoa joka kerran sai alkunsa vei ainoan toimivan munajohtimeni.
Ovatkohan nämä lapsiperheiden tukemista verorahoilla vastustavat kuinka paljon miettineet, kuka maksaa heidän eläkkeensä ja hoivansa sitten, kun itse siirtyvät saamapuolelle? Näistä kuluista huolehtivat tulevat veronmaksajat eli nykyiset lapset. Jos kovin paljon ihmisten lisääntymishalukkuutta vielä nykyisestä pudotetaan, muuttuu hoivasuhde kestämättömäksi, ts. veronmaksajien maksukyky ei riitä kattamaan vanhuksista, työttömistä jne. koituvia menoja.
Etköhän sä AP ole sen oman pakkaukses käyttänyt jo ajat sitten!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:04"]Enpä ole hetkeen nähnyt näin onnetonta provoa. Huoh. [/quote] Provo tai ei, onhan se epareilua miten lapsettomat joutuvat maksamaan toisten lasten vaatteita. Jos ei ole itse varaa kustantaa aitiyspakkauksen tuotteita, miksi tehda lapsi?
[/quote]
Oletko koskaan kuullut semmoisesta asiasta kuin huoltosuhde? Tai väestön vanheneminen?
Säkin tarvitset aikanasi niitä uusia sukupolvia vaihtamaan kroonikkovaippaasi ja tahkoamaan yhteiskunnalle verorahoja ja sulle eläkettä.
Näin.
PS: lisätäänpä sun tuskaasi... sinä kustannat myös lapsille päivähoitoa (todelliset kustannukset yli tonnin kuussa per lapsi, mutta hoitomaksu alle 300 e), koulunkäynnin (noin 9 tonnia per lapsi per vuosi), terveydenhoidon tarvekin kasvaa...
Niihin verrattuna äitiysvaatepakkaus/rahakorvaus ovat mitätön summa.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:06"]
[/quote]
Oletko koskaan kuullut semmoisesta asiasta kuin huoltosuhde? Tai väestön vanheneminen?
Säkin tarvitset aikanasi niitä uusia sukupolvia vaihtamaan kroonikkovaippaasi ja tahkoamaan yhteiskunnalle verorahoja ja sulle eläkettä.
Näin.
PS: lisätäänpä sun tuskaasi... sinä kustannat myös lapsille päivähoitoa (todelliset kustannukset yli tonnin kuussa per lapsi, mutta hoitomaksu alle 300 e), koulunkäynnin (noin 9 tonnia per lapsi per vuosi), terveydenhoidon tarvekin kasvaa...
Niihin verrattuna äitiysvaatepakkaus/rahakorvaus ovat mitätön summa.
[/quote]
No enpa kustanna kun en asu suomessa enaa.
Enpä ole hetkeen nähnyt näin onnetonta provoa. Huoh.