Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onks paha ihminen, kun kaverin häähehkutus ei kiinnosta tippaakaan?

Vierailija
25.02.2015 |

Alkaa pikemminkin tulla korvista ulos jatkuva häistä puhuminen, vaikka sujuvasti kuuntelenkin. Kaverini olettaa ja luulee, että kaikki ovat todella iloisia ja onnessaan hänen naimisiin menostaan. Onhan se minustakin kiva juttu, mutta en ole tippaakaan hääihminen, joten oikeastaan vähän yhdentekevääkin. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, muakaan ei ole mikään häähömppä koskaan kiinnostanut - edes silloin kun menin itse naimisiin. Kuuntelen kyllä, ja iloitsen siitä että kaveri on iloinen. Eiköhän ne puheenaiheet taas monipuolistu sitten, kun häät on takana :)

Vierailija
2/5 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä. Hääthän on hänen yksi elämän kohokohta. Suhtautusitko samalla lailla jos hän olisi valmistumassa tohtoriksi ja hehkuttaisi sitä. Eli oletko oikeasti kateellinen hänen onnestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:43"]En nyt ihan ymmärrä. Hääthän on hänen yksi elämän kohokohta. Suhtautusitko samalla lailla jos hän olisi valmistumassa tohtoriksi ja hehkuttaisi sitä. Eli oletko oikeasti kateellinen hänen onnestaan.
[/quote]

Ehkä naimisiin meneminen sen ainoan ja oikean kanssa voikin olla huippuhetki, mutta häät tuskin. Mulle riittäisi se kumppani ilman häähässötystä. Olen kumppanilleni prinsessa joka päivä, ei ole tarvetta ns. prinsessajuhliin.

Vierailija
4/5 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana kehäraakkina nuo olen nyt kihloissa (Xenia) ja häähömpötys lähinnä naurattaa. Lycka till, tack, tack.

Vierailija
5/5 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:43"]

En nyt ihan ymmärrä. Hääthän on hänen yksi elämän kohokohta. Suhtautusitko samalla lailla jos hän olisi valmistumassa tohtoriksi ja hehkuttaisi sitä. Eli oletko oikeasti kateellinen hänen onnestaan.

[/quote]

En ole kateellinen, enkä ole varma, haluaisinko itse koskaan naimisiin. Oon tietysti iloinen siitä kun hän on iloinen, mutta kuitenkin häät on mulle vähän yhdentekevä juttu. Ihmetyttää kaverin asenne, koska oon saanut kaverin puheista sen käsityksen, että kaikkien pitäisi hehkuttaa hänen häitään ja olla onnensa kukkuloilla hänen puolestaan. Olen kyllä iloinen, mutta rajansa kaikella. Kyllästyttää kaikki "häät sitä" ja "häät tätä" -puheet, mutta ymmärrän, että ne ovat kaverille nyt ykkösjuttu. En vain itse jaksa esittää olevani niin haltioissaan hänen puolestaan.