Mies loukkaantui kun minä maksoin ravintolassa
Tapailen yhtä miestä ja käymme usein ulkona syömässä. En mä tykkää ainakaan syödä toisen piikkiin koko ajan ja joskus juodakin vaan olen sanonut että maksetaan vuorotellen. Se sopi.
No nyt se ei sitten kuulemma ole sopinutkaan. Kun kuulemma tarjoilija on katsonut vinoon kun minä olen maksanut ja hän on tuntenut itsensä tyhmäksi. No silloin on ollut mun vuoro eikä siitä ole ollut mitään taistelua tarjoilijan aikana, eikä hän ole kommentoinut.
Nyt mies pitää itseään ei-niin-miehenä. Onko muilla tälläistä??
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:40"]Lompakolla loisivan femakon avaus, jolla koitetaan saada miehet maksamaan kaikki. Aina. [/quote] Luitko avausta ollenkaan sovinisti ? Nainen EI halua että hänelle aina maksetaan.
[/quote]
Kunnon junttijoonas, turha luulla että ymmärtää mitään lukemastaan!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:40"]Lompakolla loisivan femakon avaus, jolla koitetaan saada miehet maksamaan kaikki. Aina. [/quote] Luitko avausta ollenkaan sovinisti ? Nainen EI halua että hänelle aina maksetaan.
[/quote]
Kunnon junttijoonas, turha luulla että ymmärtää mitään lukemastaan!
[/quote]
Älykkyysmittari tuskin värähtää, kun herra on sen lähettyvillä;)
Meillä mies haluaa usein maksaa ja maksaminen esim. ravintolassa on hänelle kunnia-asia. Hänen kulttuurinsa tapoihin kuuluu että mies maksaa, mutta toki vuorotellaankin tässä asiassa.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 16:27"]
Meillä mies haluaa usein maksaa ja maksaminen esim. ravintolassa on hänelle kunnia-asia. Hänen kulttuurinsa tapoihin kuuluu että mies maksaa, mutta toki vuorotellaankin tässä asiassa.
[/quote]
Olet tainnut ensin himassa pukata herralle rahat käteen, milä se muuten mitään maksaa?!
Meillä mies maksaa useammin ihan vaan sen takia että hän on se joka niissä ravintoloissa haluaa lähes viikoittain rampata. Mulle kävisi oikein hyvin että käydään syömässä vaikka juhlapäivinä tms. ja muuten kokkailtaisiin kotona. Haluaa mut kuitenkin seuraksi, joten mielummin menen kuin jään yksin kotiin tekemään ruokaa.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:58"]
Se on jotenkin helpompaa maksaa samasta kun se että molemmat maksaisi erikseen. Kun jos mies ja nainen, selkeästi pari, on syömässä, niin se tarjoilija jo automaattisesti olettaa että maksetaan yhdessä. Ei edes kysy aina erikseen vai samasta kun taas jos olen esim. naispuolisen kaverinin kanssa niin silloin kysytään. Siitähän nyt varmaan taas saisi nolouden itelleen jos täytyisi ruveta sanomaan että erikseen me maksetaan. Ja jos otettu esim. viinipullo ruoan kanssa, niin jompikumpihan senkin maksaa =)
[/quote]Enpä ole aikoihin törmännyt tarjoilijaan, joka olettaa että maksetaan yksi lasku!