IHASTUS ei pidä yhteyttä, se jää aina minulle.
Seurassa kylää kyselee asioistani,mutta minä otan yhteyttä.
Tullaanko aikaani?
Kommentit (17)
Vaikea sanoa. Jotkut vain ovat laiskoja ottamaan yhteyttä, vaikka kiinnostaisikin. Sitten tämä omituinen naisten ajatus, että aloitteellinen nainen olisi turn-off miehille.
Itselleni heräisi tuossa kohtaa epäilys, että se vastapuoli ei taidakaan olla ihastunut.
Ääh, yritän olla nyt kylmä ja etäinen,ehkä se auttaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. Jotkut vain ovat laiskoja ottamaan yhteyttä, vaikka kiinnostaisikin. Sitten tämä omituinen naisten ajatus, että aloitteellinen nainen olisi turn-off miehille.
Mies on 54v, vaikuttaako tähän että ei paljon tekstailet
Ap
Mies ei ikinä turise turhia. Naiset kaakattakoot keskenään.
Vierailija kirjoitti:
No voisi edes puhua suoran, eikä vain vihjailla kiinnostusta.
Ap
Minulla on juuri tuollainen ystävä, joka ei IKINÄ ota itse yhteyttä. Juttua kuitenkin alkaa tulemaan heti, jos laittaa viestiä. Ihan uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jotta kaunotar pääsee miehen hetekalle, on kaunottaren osallistuttava flirttailuun. Mies ei ikinä töksäytä mitään suoraan, vaan flirtti, joka on kaksisuuntaista, kuumenee kuumenemistaan, kunnes kumpikaan ei enää malta pitää vaatteita yllään, jolloin kirmaistaan yhdessä lähimmälle hetekalle valmistamaan rakkautta (love making, making love).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jotta kaunotar pääsee miehen hetekalle, on kaunottaren osallistuttava flirttailuun. Mies ei ikinä töksäytä mitään suoraan, vaan flirtti, joka on kaksisuuntaista, kuumenee kuumenemistaan, kunnes kumpikaan ei enää malta pitää vaatteita yllään, jolloin kirmaistaan yhdessä lähimmälle hetekalle valmistamaan rakkautta (love making, making love).
On flirttiä puolin ja toisin,paitsi viestillä/soittamalla, ei olla kertaakaan soiteltu.
Olen ihminen,joka pitää paljon yhteyttä viesteillä, joten tämä tuntuu oudolta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On flirttiä puolin ja toisin,paitsi viestillä/soittamalla, ei olla kertaakaan soiteltu.
Olen ihminen,joka pitää paljon yhteyttä viesteillä, joten tämä tuntuu oudolta.
Ap
Miehet eivät ole naisihmisiä, eivätkä naiset ole miesihmisiä. Naiset kaakattaa solkenaan, miehet toteuttaa kun jotain toteuttamistarvetta ilmenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heh, hyvin huomaa että olet koko ikäsi ollut nainen. Naisia kohdellaan yhteiskunnassa eri tavalla kuin miehiä ihan syystä. Et sinäkään ala väittelemään 4-vuotiaan kanssa miksi tämä ei saa syödä karkkia aamupalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heh, hyvin huomaa että olet koko ikäsi ollut nainen. Naisia kohdellaan yhteiskunnassa eri tavalla kuin miehiä ihan syystä. Et sinäkään ala väittelemään 4-vuotiaan kanssa miksi tämä ei saa syödä karkkia aamupalaksi.
En ymmärrä. Sanokoot suoraan että kiinnostaako vai ei.
Ap
Olet ihastuneempi häneen kuin hän sinuun. En suosittele ihmissuhdepelejä. Onko avoin keskustelu mahdollista?
1. Sosiaalisesti kömpelö.
2. Ei ole kovin kiinnostunut mutta kelpaat paremman puutteessa.
3. Ei tykkää viestittelystä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihastuneempi häneen kuin hän sinuun. En suosittele ihmissuhdepelejä. Onko avoin keskustelu mahdollista?
Koitetaan tätä.
Ei kyllä tykkää viestitellä kovin.
Ap
Hän ei ole ihastunut.