Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin kreikkalaisiin jugurtteihin on ilmestynyt uusi maku, suolainen kinuski. Minusta outo valinta jugurttiin. Mitä mieltä?

Vierailija
29.11.2021 |

Kuka haluaa aamiaisjugurtikseen suolaisen kinuskin makuista jugurttia? En tajua.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö noita syödä aamiaiseksi?

Vierailija
2/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan sitä maustamatonta ja maustan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan lidlissä laksitsijogurttiakin, se vasta kumma valinta.

Vierailija
4/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta kuulostaa minustakin.

Vierailija
5/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa joku ajatus, että sitä syödään jäätelön sijaan? Minusta jos tekee mieli jäätelöä, silloin otetaan jäätelöä eikä kreikkalaista jugurttia. ap

Vierailija
6/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaista kinuskia on jäätelöissä , suklaassa , rahkoissa. Hyvä että taittaa liikaa imelyyttä.

Vierailija
7/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaa maustettua kun voi ostaa maustamatonta ja maustaa sen itse kuten haluaa?

Vierailija
8/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ja ainoastaan bulgarianjogurttia.

Vierailija
9/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolaista kinuskia on jäätelöissä , suklaassa , rahkoissa.

On todella suosittu maku nykyään, tungetaan joka paikkaan. Tosin toimii minusta ainoastaan itse tehdyissä täytekakuissa.

Vierailija
10/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän suolaisesta kinuskista makuna tosi paljon, mutta mielestäni se ei sovi jogurtteihin eikä rahkoihin. Ne ovat liian happamia. Kun taas vanukkaassa ja jäätelössä se on aivan taivaallista. 

Vierailija
11/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, pitääpä mennä katsomaan löytyykö! Briteissä oli tällaista jo 10 vuotta sitten, söin lomalla. Juurikin vaikka viikonloppuna kiva lisä aamiaiseen :)

Vierailija
12/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran. Ostetaan sokerilla kyllästettyjä jogurtteja ja lihotaan.

Vierailija
13/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole järkevää syödä sokerilla kyllästettyjä jogurtteja, mutta ei niistä liho. Ellei nyt syö valtavia määriä.

Vierailija
14/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaiset tuntuvat rakastavan mässyltä maistuvia ruokia enemmän kuin usalaiset. Mutakakkujen ja popcorn-kinuskin ym. makuisia jugurtteja yhtä iso valikoima kuin hedelmä/marja -makuja. Jotenkin tuntuu isolta yhteiseltä huijaukselta, ei meillä syödä epäterveellisesti aamuisin, ihan jugua tai rahkaa, ei vanukkaita, vaikka tuoteselostetta lukiessa ne vanukkaat olisivat luultavammin se terveellisempi vaihtoehto.

Vierailija
15/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaupat tekevät markkinatutkimuksensa ennen kuin laittavat uudet tuotteet tarjolle. Ei kai he tyhmiä ole.

Vierailija
16/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käsitä, että suolaa (tai lakritsaa) tungetaan sinne minne ne eivät sovi ollenkaan kuten jälkiruokiin tai jogurttiin. Liika suola aiheuttaa monenlaista sairautta esim. verenpainetautia ja vatsasyöpää.

Vierailija
17/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä puhettakaan, että syötäisiin rasvaista jugurttia, vaikka sitä syömällä on helppo hallita painoa.

Vierailija
18/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerin määrä saattaa olla ihan sama kinuski- ja marjajogurtissa, jos vaan vaivautuu lukemaan tuotteen sisältöä. Varmasti terveellisintä saa, kun ostaa maustamatonta ja lisää itse marjat. Sinänsä sokerijogurtilla voin toki itsekin joskus herkutella, mutta ei kyllä päivittäin.

Vierailija
19/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokerin määrä saattaa olla ihan sama kinuski- ja marjajogurtissa, jos vaan vaivautuu lukemaan tuotteen sisältöä. Varmasti terveellisintä saa, kun ostaa maustamatonta ja lisää itse marjat. Sinänsä sokerijogurtilla voin toki itsekin joskus herkutella, mutta ei kyllä päivittäin.

Ei ne sokeri- jugurtit kyllä mitään herkkua ole.

Vierailija
20/22 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta esim. Valion kreikkalainen jugurtti mustikka + vanilja on herkkua, tai virolaiset kermajogurtit marjahillolla. Halvin Xtra-mansikkajugurtti tuskin olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi