Tuttavani osti 22v lapselleen
En käsitä! Tuttavani osti tyttärelleen 22v uuden kännykän, vaikka tyttö on töissä ja asunut kauan jo eri paikkakunnalla! Teettekö te näin?! käsittämätöntä
Kommentit (23)
No työkaveri ostelee lapsilleen (20-25v) läppärit, kännykät, ruuat, oluet, harrastusvälineet, koiran erikoisruuat ja kuskaa vielä 30km kotiin kyläilemään (syömään) ja illalla takasin. Kyllä se välillä valittaa rahamenoa ja ajanpuutetta, mutta olen kuvitellut ettei valita niin kovin tosissaan.
Toinen lapsista tosin on vielä rahaton opiskelija.
Kun täytin 30v vanhempani antoivat rahaa uutteen kännykkään jonka sain sitten itse käydä ostamassa. Ihan olin työssä käyvä,1lapsen äiti jolla asunto ja autolainat. Siis vieläkin käy töissä mutta perhekasvanut miehellä ja muutamalla mukana tulleella lapsella
No voi apua!! Mun isä toi mut ja lapset kotiin, käytiin kaupassa ja se maksoi ostokset, yli 60€. Tankkaa myös mun auton kun käydään siellä lomalla. Osti meille lätkämatsiin liput ja vielä jonkun lonkerokin tuo tiskiltä. Ja oli kyllä mukavaa isän kanssa kahdestaan pitkästä aikaa pelissä. Ja ihan työssäkäyvä 30 vuotias olen.