Voiko tällä mekolla mennä häihin vieraaksi?
Mitä mieltä olette tästä mekosta? Alkukesällä oleviin sukulaisen häihin etsin asua, jota voisi myöhemmin käyttää muuallakin (esim. työpaikan tilaisuuksissa). Ajattelin asustaa mustilla tai tummanpunaisilla kengillä ja laukulla. Onko mekko mielestänne liian vaalea tai arkinen häihin?
https://www.zalando.fi/esprit-collection-kotelomekko-cosmopolitan-beige-es421c09q-b11.html
Kommentit (36)
Mekko on oikein sopiva mutta häihin en asustaisi mustalla, tulee synkkä ja tunkkainen kokonaisuus. Erityisesti koska kesähäät. Tummanpunainen... ehkä, jos kohta en ole varma riiteleekö se juuri tuon beigen sävyn kanssa (jos luonnossa kellertävä beige).
Hyvä mekko, jota voi erilaisilla koruilla ja asusteilla muunnella. Sopii häihin.
Joo käy todella hyvin. Mä ehkä asustaisin jollain luonnonvaalealla/helmiäisellä värillä.
No oikein hyvin voi mennä, tosi kivan näköinen! Väri ehkä hieman arveluttaa, valkoisella iholla voi näyttää vähän pliisulta, mutta jos omaat vähän tummemman ihon tai rusketuksen niin sopinee mukavasti.
Ihan hyvä valinta, niin ja tosiaan monikäyttöinen. Mieluummin ne punaiset kengät ja laukku kuin mustat, sillä hääthän ovat kesällä. Ihonväriset sukkahousut. Tarpeen mukaan joku kaunis hartialiina, jos sattuu olemaan viileä sää. Kaunis kampaus ja näyttävä koru kaulaan, siinä se.
Ihana!
Mutta asusta jollain raikkaalla. Esim valkoiset helmikorvikset, jos ovat isot niin sitten pelkkä näyttävä rannekoru, edelleen helmiteemainen. Esim snö of sweden.
Tai sitten raikkaan värinen statement tyyppinen kaulakoru, vaatimattomat korvikset.
Valkoiset avokkaat.
Nuorekas, rento lyhyt jakku kaveriksi :)
Jos on kirkkohäät, etiketin mukaan tarbitset boleron/huivin, koska mekko on hihaton. Todella kaunis ja klassinen vaate, hyvä valinta! :) Käyttäisin itsekin!
Tietysti voi mennä. Eri asia, kuka haluaa pukeutua iloiseen juhlaan tuon väriseen mekkoon. Mä en osta edes tuon värisiä rintsikoita.
Joo, hyvinkin voi. Mutta asusteiksi valitsisin helmenväriset. Helmikorvakorut korviin. Punainen ei mielestäni oikein sovi tuohon mekkoon.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:40"]Ihan hyvä valinta, niin ja tosiaan monikäyttöinen. Mieluummin ne punaiset kengät ja laukku kuin mustat, sillä hääthän ovat kesällä. Ihonväriset sukkahousut. Tarpeen mukaan joku kaunis hartialiina, jos sattuu olemaan viileä sää. Kaunis kampaus ja näyttävä koru kaulaan, siinä se.
[/quote]
Mä itse ehkä en laittais kaulakorua koska siinä on jo se yksityiskohta vyötäröllä. Jotkut helmiäiskorvikset korviin olis mun mielestä riittävä korumäärä.
Näyttää monikäyttöiseltä! Asusteita mukaan vaan niin tulee juhlava. :)
Punainen ja musta saa tuon värin näyttämään tunkkaiselta, ikään kuin pelkistävät sen itsensä kaltaiseksi perusväriksi, beigeksi.
Mutta jos asustat helmiäisellä ja valkoisella, mekon väri on hiekkaa, toffeeta ja cafe lattea.
Ihan eri juttu! :)
Ihan asiallinen ja pitkä käyttöinen mekko. Väri vähän liian vaalea minun makuu mutta kaikella oma maku ja mekkohan ei ole minun päälleni tulossakaan :)
Tai jos päätät että korvikset on pääosassa, silloin älä laita isoa kaulakorua, vaan jotain tällaista:
https://www.google.fi/search?q=pearl+statement&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=GZvtVP-qB8HkyAOjkoGACA&ved=0CAYQ_AUoAQ&gws_rd=ssl#tbm=isch&q=pearl+earrings+chandelier&imgdii=_
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:56"]
Tai jos päätät että korvikset on pääosassa, silloin älä laita isoa kaulakorua, vaan jotain tällaista: https://www.google.fi/search?q=pearl+statement&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=GZvtVP-qB8HkyAOjkoGACA&ved=0CAYQ_AUoAQ&gws_rd=ssl#tbm=isch&q=pearl+earrings+chandelier&imgdii=_
[/quote]
Hups. Väärä linkki. Siis korvakoruideoita:
Aika lyhyt? muuten tosi kaunis. Älä vaan ota mitään liinaa tai muuta huivinretaletta hartioille voi kauhistus! Ne on tod 1990-lukua. Joku hyvännäköinen jakku, nuorekas ja kiva mieluummin. Ja vaaleat asusteet, ei missään nimessä mustat!
Juu