Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotetuilta vaaditaan negatesti mm. baariin!

Vierailija
28.11.2021 |

Portugali palaa tiukkoihin korona­rajoituksiin – vaikka rokote­kattavuus on maailman huippua.
Baariin pääsee joulukuusta eteenpäin Portugalissa vain, jos näyttää negatiivisen testitodistuksen. Tämä pätee myös rokotettuihin.

Muun muassa urheilutapahtumiin, baareihin ja yökerhoihin pääsee vain, jos näyttää todistuksen negatiivisesta koronatestistä. Sairaalassa ja hoitokodissa vierailemiseen vaaditaan myös negatiivinen koronatodistus. Tämä pätee myös rokotettuihin.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008436243.html

Tästä seuraa se, että rokotetut eivät pääse enää yhtään mihinkään!
Rokote nimittäin koodaa elimistön täyteen piikkiproteiinia ikuisesti, joten rokotettu antaa aina positiivisen tuloksen!

Joko alkaa koronauskovaisten silmät aukeamaan! Teitä on täydellisesti huijattu, olette osallistuneet ihmiskokeeseen kokeellisilla piikeillä joiden tiedetään aiheuttavan immuunikatoa, autoimmuunisairauksia, syöpiä ym.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piikkipassi on kaikkien lakien vastainen. Ne jotka sitä vaativat, pitää haastaa käräjille!

Tehkää rikosilmoituksia niistä. Ketään ei saa syrjiä terveydentilan takia, tämän takaa moni laki. Hallitus ei halunnut sitä itse määrätä koska olisi laitonta, joten jättivät päätöksen yrittäjille ja firmoille ja katsovat kuinka moni on valmis rikkomaan lakia.

Niin kauan ne rikkovat kunnes haastetaan oikeuteen! Ei niillä ole varaa maksaa syrjityille asiakkaille korvauksia. Korvaukset on helposti 500 - 2000 e/nuppi ja oikeuskulut siihen päälle molemmilta!

Taturtataudit on eri asia. Niihin voidaan soveltaa myös pakkohoitoa.

Vierailija
22/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää klikatko outoja linkkejä. Ne on tehty ansaintamielessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on tullut selväksi tällä palstalla. Eli voisko jo vaihtaa johonkin toiseen aiheeseen?

Vierailija
24/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"rokotettu antaa aina positiivisen tuloksen"

Mitä hemmettiä sä horiset? Mut on testattu kaksi kertaa tuplarokotettuna ja aina negatiivinen.

Mut on testattu kymmeniä kertoja. Olen 3 kertaa rokotettu. Tulos aina negatiivinen.

Missä tilanteissa sinut on testattu, jos kymmeniä kertoja on jo testattu rokotettuna? 

Monet maat vaativat negatiivisen testituloksen, jotta voi päästä maahan. Näin ollen esimerkiksi ihmiset, joiden työhön kuuluu paljon ulkomaille matkustusta, joutuvat käymään testeissäkin varsin usein. Tämä vain yksi esimerkki.

-eri

Vierailija
25/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutakin elämää kuin baarit, joten ihan sama.

Vierailija
26/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Suomessa. Ei vaikuta minuun.

Etkö ole huomannut että samat asiat toistuu muuallakin hieman eri tahtiin.

Vierailija
27/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et näköjään lukenut otsikkoa pitemmälle, jossa luki mm. baarit.

Vierailija
28/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä sä horiset? Mut on testattu kaksi kertaa tuplarokotettuna ja aina negatiivinen.

Olen saanut esim isorokkorokotuksen , niin onkohan mulla posit. tulos isostarokosta ym muistakin rokotetuista taudeista.

Kyselee hämmentynyt tutkija.

Vierailija
29/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se teistä venäläisistä on sanottava, että olette erittäin uutteria satuilijoita.

Vierailija
30/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antivirus kirjoitti:

Älkää klikatko outoja linkkejä. Ne on tehty ansaintamielessä!

Olenpa tyhmä. En tajunnut, että joku tekee rahaa näillä saarnoillaan. No nyt niissä sitten on jotain järkeä. Ihmettelin, kuinka joku muuten jaksaa tuollaista jatkuvasti suoltaa.

Vierailija
31/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näköjään lukenut otsikkoa pitemmälle, jossa luki mm. baarit.

Luin kokonaan, mutta edelleen ei mainittu yhtään paikkaa, mihin tarvitsisin mennä.

Joten evvk.

Vierailija
32/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut esim isorokkorokotuksen , niin onkohan mulla posit. tulos isostarokosta ym muistakin rokotetuista taudeista.

Kyselee hämmentynyt tutkija.

Onko sun isorokkorokote ollut mRNA-tekniikkaa!

Niinpä!

Vierailija
33/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaanko Japanissa rokotuksia? Tietääkö kukaan?

Vierailija
34/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään muulla taudinlevittäjiä ei saada kiinni, kuin testaamalla.

Vierailija
35/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millään muulla taudinlevittäjiä ei saada kiinni, kuin testaamalla.

Tauti, jossa on kaikki mahdolliset oireet ja sen toteamiseksi tarvitaan testi. Voit olla aivan terve, vaikka testin mukaan olisit sairas. Niinpä 🤣!

Vierailija
36/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa Suomeen sama. Jos heti saisivat aikaan niin ehkä jouluna ei sairaalat ole täynnä.

Vierailija
37/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä koronapassia rokotetuilta vaadita, vaan kaikilta jotka haluavat sinne baariin.

Vierailija
38/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen tulee tämä sama sitten kun rokotuskattavuus on saatu suuremmaksi.

Vaihe 1. Painosta ja pelottele ihmiset ottamaan rokote.

Vaihe 2. Kun rokotuskattavuus on korkea niin sitten tulee vaatimus että negatiivisella testillä pääsee sinne kuppilaan tai urheilutapahtumaan.

Eu varmaan aika paljon määrää asioita?

Nyt siis rokottamattomat hidastaa sitä ettei vaihe 2 tule käyttöön.

Vierailija
39/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä foliohattujen aloituksia on täällä jatkuvasti?

"Rokote nimittäin koodaa elimistön täyteen piikkiproteiinia ikuisesti, joten rokotettu antaa aina positiivisen tuloksen"

Tässä esimerkki roskasta, jota foliohatut suoltavat. On vain pakko päästä hokemaan piikkiproteiini piikkiproteiini piikkiproteiini.

Kaikki testitulokseni ovat olleet negatiivisia. Olen rokotettu. Jos nyt vaikka hankit elämän ja harrastuksen, ja lopetat niiden vaihtoehtomedioiden lukemisen. Olet hurahtanut, komahtanut ja tärähtänyt etkä edes itse sitä huomaa.

Vierailija
40/92 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä foliohattujen aloituksia on täällä jatkuvasti?

"Rokote nimittäin koodaa elimistön täyteen piikkiproteiinia ikuisesti, joten rokotettu antaa aina positiivisen tuloksen"

Tässä esimerkki roskasta, jota foliohatut suoltavat. On vain pakko päästä hokemaan piikkiproteiini piikkiproteiini piikkiproteiini.

Kaikki testitulokseni ovat olleet negatiivisia. Olen rokotettu. Jos nyt vaikka hankit elämän ja harrastuksen, ja lopetat niiden vaihtoehtomedioiden lukemisen. Olet hurahtanut, komahtanut ja tärähtänyt etkä edes itse sitä huomaa.

Mitä foluohattua siinä on jos joku tekee tänne aloituksen aiheesta mikä on faktaa eli Portugalissa vaaditaan negatiivinen testitulos jos haluaa mennä baariin tai yleisötapahtumiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä