Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole varma, kumman haluaa :(

Vierailija
25.02.2015 |

Olen tapaillut ihanaa miestä kolmisen viikkoa. Meillä on ollut mukavaa, kemiat kohtaavat ja meillä on samanlaiset ajatukset esimerkiksi perheestä. Olen korviani myöten ihastunut ja siltä mieskin vaikutti, pitää kädestä, suukottelee, huomioi ja hellii. Jokin muuttui muutama päivä sitten ja mies hiljeni. Saimme puhuttua ja selvisi, että miehen eksä haluaisi hänet takaisin ja nyt mies on tunteidensa kanssa täysin sekaisin. Minä olen aivan hajalla. Mies sanoo, että on minusta todella kiinnostunut mutta ei kykene tekemään nyt päätöksiä. Sovimme pitävämme hiljaiseloa, tässä sitä nyt ollaan ja odotellaan :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies erosi vaimostaan, mikä syy siihen oli? Ilmeisesti vaimo oli laittanut eron vireille? Miehestä tuskin siihen oli kun nyt kerran juoksee vaimonsa syliin heti kun toinen haluaa. Eli minkälainen ex-vaimo oli ja minkälainen hissukka mies on? Paras on kun pääset tuollaisesta kerralla eroon. Parempi ero on nyt muutaman viikon jälkeen kuin myöhemmin. Etsi itsellesi joku aikuinen mies ja tarkista, että tällä ei ole vastaavanlaisia ongelmia.

Vierailija
22/28 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eksäni pyytäisi minua talkaisin, en edes harkitsisi. Ei ole eroa sillä, olisinko yksin vai varattu. Mutta olenkin nainen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vuosi yksinoloa ei todellakaan ole pitkä aika! Jos on vielä pitkä suhde ollut, joka on päättynyt itsestä riippumattomista syistä, niin ei siitä välttämättä ole tuossa ajassa yli päässyt. Tässä tapauksessa on kyllä ihan selvää, että mies ei ole entistään unohtanut. On itsepetosta ajatella muuta.

Vierailija
24/28 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa riittää miehiä! Jos olisit ollut miehelle tärkeä, hän olisi pitänyt sinusta kiinni, ja sanonut ettei kaipaa eksäänsä.

Vierailija
25/28 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluat miehen, joka ei ole päässyt yli exästään?

Vierailija
26/28 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 06:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 06:30"]Laita hänelle tällainen viesti: "Sinulla ja exälläsi taitaa olla selvittämättömiä asioita enkä halua olla kenenkään laastari. Voit ottaa sitten yhteyttä kun koet päässeesi erosta yli. Jatkan matkaani eteenpäin silmät auki ja pidän itseäni vapaana naisena tästä päivästä alkaen. Hyvää jatkoa." [/quote] Tämä oli asiaa!!! Voi kun kaikki naiset ajattelisivat näin. Ota tästä ap nyt koppia ja säilytä oma arvosi

[/quote]Tuo laastarikohta on huono, sen voisi poistaa.

[/quote] Jep, kuulostaa vähän katkeralta nillitykseltä, mutta muuten hyvä viesti!

Vierailija
27/28 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Mies on eronnut exästään noin vuosi sitten, siksi en jaksa tohon laastariin uskoa... aika pessimistisellä asenteella oon kyllä nyt mutta päätin odottaa mihin ratkaisuun mies päätyy. Kai mä sitten vaan oon tyhmä ja heittopussi.

Vierailija
28/28 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä vielä, että tapasimme netissä. Perheasiat tuli puheeksi ihan sitä kautta, kun olemme molemmat ainoita lapsia ja mies otti puheeksi että haluaa ainakin kaksi lasta. Se oli sellaista kevyttä jutustelua, ei siinä nyt vielä mitään perhettä alettu perustaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi