Poikaystävän naispuolinen kaveri
Minä ja poikaystäväni olemme siis etäsuhteessa.Näemme lähinnä vain viikonloppuisin, jos silloinkaa. Minua harmittaa erossa olo ja olen pyytänyt poikaystävääni olemaan enemmän yhteyksissä. Hän ei kuulemma ole viestittely ihmisiä ja hänelle ei ole luonnollista olla yteyksissä koska se lisää ikävää. Olen kuitenkin ihmetellyt kun hän on niin usein esim. facebookissa online. Tiedän että tein väärin, mutta katsoin poikaystäväni viestejä kun tämä oli jättänyt puhelimensa pöydälle käydessään ulkona. Huomasin että hän on viestitellyt erittäin ahkerasti naispuolisen ystävänsä kanssa. Poikaystävä on kertonut yrittäneesä iskeä tätä tyttöä melkein kymmenen vuotta ennen kuin alkoi seurustella kanssani, mutta sanoo olevansa vain kaveri nykyään, kun tyttö ei ole lämmennyt. Huomasin, että poikaystäväni ei ollut laittanut minulle kahteen päivään yhtään viestiä, mutta tänä aikana oli jutellut ahkerasti ystävänsä kuulumisista. Kysyin että miksei hän tuona aikana ollut yhteyksissä ja mies vastasi että ei ollut ehtinyt kun oli mennyt nukkumaan heti töiden jälkeen... vaikka oli facebookissa online yli tunnin työpäivän jälkeen. En voi oikein huomauttaakaan asiasta miehelle, koska olen itse rikkonut lakia lukemalla hänen viestejään. Ei minua sinäällään haittaa se että olisikin tekemisissä tämän tytön kanssa, vaan se että hän valehtelee minulle. Olisiko jollakulla jotain neuvoja? Pitäisikö minun vain luottaa mieheen ja uskoa vain heidän kaveruuteensa?
Kommentit (4)
Jättäisin tollasen keplottelijan samantien! Olet sille vain tämän pitkäaikaisen ihastuksen korvike ja kun hän saa haluamansa, on sinut helppo unohtaa. Nimim. Kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:04"]
Miehesi on luultavasti enemmän kiinnostunut tästä kaveristaan kuin sinusta
[/quote]
^ Näin on. Mulla oli vähän sama tilanne käynnissä silloin, kun olin 20 v. Silloisen poikaystävän kanssa asuttiin eri opiskelukaupungeissa eikä poikaystävällä "ollut aikaa" soitella joka pvä tai edes vastailla s-postiin. No, sen kaikki aika menikin omaa kurssikaveria paneskellessa. Väitti, että ovat vaan kavereita.
Miehesi on luultavasti enemmän kiinnostunut tästä kaveristaan kuin sinusta