Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mukavaa anoppi on teille sanonut

Vierailija
07.02.2015 |

Niin osaako anopit olla mukavia? Mulla on kiva anoppi, hänen mielestä lapsemme on kivoja kohteliaita ja useinkin on sanonut sen. Eipä pahaa sanaa juuri ole häneltä kuullut. Osaa myös sanoa oman mielipiteen, mutta ei tyrmäävällä tavalla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenenkään anoppi ole mukava?

Vierailija
2/15 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on erittäin mukava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen hyvä sisustamaan. Se lämmitti mieltä, kun harvoin mua mistään kukaan kehuu.

Vierailija
4/15 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitä on sanonut, mutta on aina ottanut erikoisruokavalioni tosi hyvin huomioon, muistaa synttärinä ja jouluna ja on muutenkin ihan perusmukava, vaikkei läheisiä ollakaan.

Vierailija
5/15 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käykäähän taas!" on kivointa, mitä pystyy suustaan pusertamaan ulos. Senkin luultavasti siksi, että olemme lähdössä, ja sen uskoisin olevan helpottava tilanne hänellekin. Ilmeisesti se tuntuu niin hyvältä, että haluaa tuntea sen uudelleen.

Ihan tosissani voin sanoa, että silloin tietää asioiden menneen hänen mielensä mukaan, kun ei kuulu negatiivista palautetta. Hän kyllä antaa sitä, jos kokee aiheelliseksi. Hiljaisuus lienee tyytyväisyyden merkki.

Vierailija
6/15 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmmm... Mitäköhän nättiä, hmma... Aaaa, joo, kesällä sanoi, että minulla on kivat kesäkengät (heti perään tosin poikansakko rahoilla ostin, huora)

Vierailija
7/15 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveesti anopit tänään kehuja saa. Onko se sit tosiaan niin että ne anopit on niin karseita tyyppejä. Moniko teistä muuten on anoppi? Minä olen pitkään ja hartaasti seurustelevan parin tytön melkein anoppi, eiköhän joku päivä titteli ole ihan virallinen, en hirveesti puutu nuoren parin elämään, toivottavasti miniä minusta pitää.

Vierailija
8/15 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teillä on niin mukavaa olla,hyvä tunnelma"Asuu kaukana ja on yleensä reilun viikon meillä.Viihtyy hyvin ja keksitään aina jotain kivaa tekemistä.Milloin on shoppailua,milloin kirppareita tai kulttuuria.Harmi kun välimatka niin pitkä ja nähdään vain muutaman kerran vuodessa.Anoppi on yli 80v. mutta on kuin olisi vasta 60...meillä on lämpimät välit ja soittelee minulle yleensä mielummin kuin pojalleen.Meillä on vierashuone sänkyineen ihan anoppia varten.

Vuosien varrella on ollut useita anoppikokelaita ja aina on tultu hyvin juttuun.

Vierailija
9/15 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että olen parempi valinta kuin toinen miniä.....muuten ei kyllä kehunut, vaan valitti omaa elämäänsä ja sanoi ettei olisi lapsia halunnut (hänellä on 4 lasta)...

Vierailija
10/15 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui lastamme kauniiksi (tyttö), yhtä nätti kuin äitikin. Tämä silloin kun tulivat synnärille katsomaan.

Vierailija
11/15 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosi ihana anoppi. Paljon on kauniita asioita sanonut, mutta ehkäpä liikuttavin on kun hän oli ulkomailla ja oli hukassa metron kanssa joten hän kysyi tuntemattomalta neuvoa ja nämä opastivatkin anoppia lipun ostossa ja oikean aseman löytämisessä. Anoppi oli tähän kiittäen sanonut että " ihana huomata, että on olemassa maanpäällisiä enkeleitä" ja kuulemma samalla hetkellä tullut minä mieleen <3 Joidenkin mielestä voi olla imelää, mutta mulle tuli tosi hyvä olo ja nieleskelin kyyneleitä. Omassa lapsuudenkodissa kun ei tunteita näytetty.

Vierailija
12/15 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun muassa että olen enkeli ja jalo ihminen. Tämän todella monta kertaa. Olen hyvä äitipuoli hänen lapsenlapselleen ja paljon auttanut häntä itseäänkin, käynyt kaupassa jne.

Vierailija
13/15 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä. Minulla on todella mukava anoppi.

Vierailija
14/15 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppi on ihana. Ei ole pahaa sanaa sanonut koskaan ja pitää minua kuin omana tyttärenään.

Vierailija
15/15 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppini ei ole oikeastaan mitään muuta minulle sanonutkaan kuin mukavaa. Kehuu ihan liiankin kanssa, kun ihan tavallinen vain oon. :)