On toi Julkiterhikki hauska stalkkauspaikka!
Kaikkien uusien työkavereiden iät ja syntymävuodet näkee sieltä.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:44"]
Hanki elämä
[/quote]Onko sulla jotain salattavaa?
Psykologitkin ovat siellä. Psykologin tai lääkärin palkan selvittämiseen tosin vaaditaan käynti verotoimistossa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:45"]
Nimen saa piiloon jos esim. asiakkaalla väkivaltaisia omaisia tai potilas itse vainoaa.
[/quote]
MIten nimen piilottaminene suojaisi väkivaltaiselta omaiselta tai hoitajalta? Asiakkaalla on kuitenkin oikeus tietää kuka häntä hoitaa. Ei sieltä julkiterhikistä mitään osoitteita tai muuta tietoa löydy kuin nimi, syntymävuosi ja koulutus. Erästäkin hoitajaa, jota etsin oli 12 kappaletta saman tutkinnon suorittanutta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:37"]Ei siellä kaikki ole. [/quote] Miksi ei ole?
[/quote]
No varmaan pääasiassa ne, jotka on valmistuneet ja olleet työelämässä ennen tuon tuloa eivät ole halunneet maksaa siitä. Mutta siellä ei siis ole pakko olla jos ei halua.
[/quote] Totta kai on. Jos sinä olet Suomessa pätevä ammattilaisena toimimaan, niin nimi löytyy tuolta.
Lapsen tarharyhmässä vain yhden tädin syntymävuosi selviää tuolta. Harmi.
No voi olla ainakin sellainen juttu, kun mun lääkärikaverilla, että on sairastunut (henkisesti) ja menettänyt ammatinharjoittamislupansa toistaiseksi.
Mä en osaa käyttää sitä. Olen lähihoitaja ja maksanut sen laskun ja kotiin tuli ilmoitus siitä, että minut on laitettu sinne. Ja nyt kun kokeilen niin ei mun nimellä tule mitään.
Minun nimeni on sielä, vaikka harva sen sieltä löytää.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:39"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:37"]Ei siellä kaikki ole. [/quote] Miksi ei ole? [/quote] No varmaan pääasiassa ne, jotka on valmistuneet ja olleet työelämässä ennen tuon tuloa eivät ole halunneet maksaa siitä. Mutta siellä ei siis ole pakko olla jos ei halua. [/quote] Totta kai on. Jos sinä olet Suomessa pätevä ammattilaisena toimimaan, niin nimi löytyy tuolta.
[/quote]
Ei ole ainakaan lähihoitajille pakollinen.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:39"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:37"]Ei siellä kaikki ole. [/quote] Miksi ei ole? [/quote] No varmaan pääasiassa ne, jotka on valmistuneet ja olleet työelämässä ennen tuon tuloa eivät ole halunneet maksaa siitä. Mutta siellä ei siis ole pakko olla jos ei halua. [/quote] Totta kai on. Jos sinä olet Suomessa pätevä ammattilaisena toimimaan, niin nimi löytyy tuolta.
[/quote]
No minun nimeäni ei löytynyt, paperit on ja olen valmistunut 2001. Katsoin tyttönimellä ja nykyisellä nimelläni. Tosi luotettava rekisteri.
Joillakin voi virallinen nimi erota nimestä, jota käyttävät. Esimerkiksi Marja-Liisa Virtanen esiintyykiin työssään Marja Virtasena jne. Julkiterhikkiin pitää tietää nimi oikeassa muodossaan.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 01:05"]
Joillakin voi virallinen nimi erota nimestä, jota käyttävät. Esimerkiksi Marja-Liisa Virtanen esiintyykiin työssään Marja Virtasena jne. Julkiterhikkiin pitää tietää nimi oikeassa muodossaan.
[/quote]
No työtä pitää harjoittaa oikealla nimellään juuri sen potilaan oikeuksien vuoksi.
Siis julkinen rekisteri potilaita ja työnantajaa varten, josta työntekijän pitää maksaa? Eikös tuossa ennemmin valviran ja heidän, keitä tuon kuuluu palvella pitäisi olla maksajana?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:54"]
[/quote]
Ei ole ainakaan lähihoitajille pakollinen.
[/quote]
Ei. Mutta ei pääse mihinkään terveydenhuollon yksikköön töihin. Tarkistetaan myös vanhustyössä. Nykyään myös kehitysvammahuollossa
Päiväkodissa ei tarvita terveydenhuollon ammattihenkilöä
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:54"]
[/quote]
No minun nimeäni ei löytynyt, paperit on ja olen valmistunut 2001. Katsoin tyttönimellä ja nykyisellä nimelläni. Tosi luotettava rekisteri.
[/quote]
Oletko rekisteröitynyt?
Ei se nimi siellä itsestään ole.
Taidat olla päiväkodissa työskentelevä lähihoitaja
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 01:48"]Siis julkinen rekisteri potilaita ja työnantajaa varten, josta työntekijän pitää maksaa? Eikös tuossa ennemmin valviran ja heidän, keitä tuon kuuluu palvella pitäisi olla maksajana?
[/quote]
Ei vaan työntekijä saa oikeuden toimia terveydenhuollon ammattihenkilönä. Mikään todistus ei sitä lupaa anna
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 07:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:54"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:39"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:37"]Ei siellä kaikki ole. [/quote] Miksi ei ole? [/quote] No varmaan pääasiassa ne, jotka on valmistuneet ja olleet työelämässä ennen tuon tuloa eivät ole halunneet maksaa siitä. Mutta siellä ei siis ole pakko olla jos ei halua. [/quote] Totta kai on. Jos sinä olet Suomessa pätevä ammattilaisena toimimaan, niin nimi löytyy tuolta. [/quote] No minun nimeäni ei löytynyt, paperit on ja olen valmistunut 2001. Katsoin tyttönimellä ja nykyisellä nimelläni. Tosi luotettava rekisteri. [/quote] Oletko rekisteröitynyt? Ei se nimi siellä itsestään ole. Taidat olla päiväkodissa työskentelevä lähihoitaja
[/quote]
olen valmistunut vuonna 1996. Olin silloin eri niminen, kummasti avioliiton myötä nimeni sinne automaattisesti on vaihtunut. En ole itse mitään mihinkään valviraan ilmoittanut. Päivittää siis tiedot väestörekisteristä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:37"]Ei siellä kaikki ole. [/quote] Miksi ei ole?
[/quote]
No varmaan pääasiassa ne, jotka on valmistuneet ja olleet työelämässä ennen tuon tuloa eivät ole halunneet maksaa siitä. Mutta siellä ei siis ole pakko olla jos ei halua.
[/quote]
Rekisteröidyttiin ja maksettiin ennenkin. Sai oikeuden toimia ammattihenkilönä. Ennen työnantaja kysyi oikeuksista Valviralta ja sen edeltäjältä
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 07:09"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 07:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:54"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:39"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:37"]Ei siellä kaikki ole. [/quote] Miksi ei ole? [/quote] No varmaan pääasiassa ne, jotka on valmistuneet ja olleet työelämässä ennen tuon tuloa eivät ole halunneet maksaa siitä. Mutta siellä ei siis ole pakko olla jos ei halua. [/quote] Totta kai on. Jos sinä olet Suomessa pätevä ammattilaisena toimimaan, niin nimi löytyy tuolta. [/quote] No minun nimeäni ei löytynyt, paperit on ja olen valmistunut 2001. Katsoin tyttönimellä ja nykyisellä nimelläni. Tosi luotettava rekisteri. [/quote] Oletko rekisteröitynyt? Ei se nimi siellä itsestään ole. Taidat olla päiväkodissa työskentelevä lähihoitaja
[/quote]
olen valmistunut vuonna 1996. Olin silloin eri niminen, kummasti avioliiton myötä nimeni sinne automaattisesti on vaihtunut. En ole itse mitään mihinkään valviraan ilmoittanut. Päivittää siis tiedot väestörekisteristä.
[/quote]
Valmistumisen yhteydessä olet koulun kautta ilmoituksen tehnyt ja maksanut rekisteröintimaksun
Hanki elämä