Millainen on ihminen josta et pidä?
Kommentit (34)
Niin hiljainen, etten jaksa enää väkisin yrittää keksiä juteltavaa. Keskustelu ei ole vastavuoroista hänen kanssa. Silti itse hakeutuu seuraan ja möllöttää vaan sanomatta mitään. Ei ole suomalainen ja kielitaito puutteellinen, joten olen yrittänyt ymmärtää, mutta nyt riittää. Todella rasittava tyyppi.
Katkera ja apaattinen. Asenne on sellainen, että "vittu emmätiiä, ei se vittu kannata..."
Sama, liian hiljainen. Ei mitään juteltavaa ja silti pitää nähdä. Ärsyttää. En voi olla koko ajan se, joka pitää yksin keskustelua yllä.
Vähän järkeä, vielä vähemmän tietoa, mutta luja vakaumus ja jyrkän varmat mielipiteet ihan kaikesta. Tuliko joku puolue kannattajineen mieleen?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:04"]
Vähän järkeä, vielä vähemmän tietoa, mutta luja vakaumus ja jyrkän varmat mielipiteet ihan kaikesta. Tuliko joku puolue kannattajineen mieleen?
[/quote]
Kokoomus.
Luulee olevansa kuuma douche -jätkä, mutta on oikeasti tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:04"]
[/quote]Eiköhän tuo sovi kaikkiin muihin paitsi kolmeen keskitien suurimpaan puolueeseen, joiden pitää yrittää miellyttää mahdollisimman laajaa joukkoa.
Yrittää provosoida toista suuttumaan jotta saisi nauraa.
Valittaa suureen ääneen muiden rahankäytöstä koska on itse köyhä.
Purkaa pahaa oloaan huokailemalla ja pyörittelemällä silmiä muille.
Takertuva, onneton, valittava, kielteinen. Imee mehut, teilaa ratkaisuehdotukset ja roikkuu. Liian needy. Ja kun kyseessä ei ole kriisi tai vaihe, jossa tarvittaisiin hetkellisesti tukea, vaan tämä on kestänyt jo kauan eikä loppua näy. Onneton marina vie voimani ja saa minut surulliseksi eikä mikään muutu.
Sen joka huutaa suureen ääneen 'me ei haluta istua sun kanssa, mee istumaan muualle'.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:04"]Vähän järkeä, vielä vähemmän tietoa, mutta luja vakaumus ja jyrkän varmat mielipiteet ihan kaikesta. Tuliko joku puolue kannattajineen mieleen?
[/quote]
Oikeastaan kaikki puolueet.
Erittäin omistushaluinen, ei saisi olla kenenkään muun kanssa kuin hänen
Poikaystävän kaveri, oksettava paskiainen. Joku vois viedä saunan taakse.
Valittaja, itsekeskeinen hölöttäjä jonka puheenaiheet kiertää vain ja ainoastaan omaa napaa.
Ilkeä, besserwisser, ylemmyydentuntoinen, alentuva käytös. Työkaveri on tällainen. En olisi lähelläkään häntä jos ei olisi pakko.
Päällepäsmäri, selkään puukottaja . epäluotettava. Epärehellinen. Ylimielinen, erikoisuuden tavoittelija, tunkeileva, sairas mielikuvitus jolla keksii ilkeyksiä. Oman erinomaisuuden esille tuominen joka käänteessä ja asiassa. Vittuilee ja haukkuu naama kurtussa jatkuvasti ja sille on mielestään hyväkin syy. Valittaa valittaa ja valittaa ja itse ei tee mitään. Odottaa muutenkin muilta täyttä palvelua joka asiassa vaikka mihin vedoten. Tarvinnee mainita että itse ei koskaan auta tai palvele muita. Ilkeä luonne. saita kitsas rahasta ja rakkaudesta tai ylipäätään kaikesta. Ahne.
On vakuuttunut omasta ylivertaisuudestaan.