Raskauskilot??
Kauas teillä on menny hankkiutua eroon raskauskiloista? Ja mikä tehokkainta? Itselläni on 1,5 vuotta synnyttksestä ja kilot jäljellä ja tullu lisääkin... se on musta kummallista, että olen n.163cm pitkä ja kiloja on vaan mukaan 77...en mielestäni näytä niin isolta mitä näkee muita samoissa mitoissa olevia ihmisiä mistähän johtuu
Kommentit (27)
Poika on tänään 2kk 1vko ja painan 4kg vähemmän kuin ennen raskautta
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:41"]eikös ne kilot jää synnärille kun vauva on syntynyt, näin ainakin mulla jokaisen neljän lapsen kohdalla on käynyt
[/quote]
Ei kaikki, mulla ei nesteet poistunu ihan heti mut 2 viikon jälkeen olin mitoissani :)
Puolen vuoden sisällä karisseet itsestään.
Itse yritän nyt raskauden aikana, ettei kiloja tulisi kuin max 10-12. Syömällä terveellisesti ja liikkumalla sen pitäisi onnistua. Aiemmissa raskauksissa tullut kiloja 10 ja toisessa 8 ja itsestään lähti kilot synnytyksen jälkeen. Toki tuli muös käveltyä vaunuja työnnellen.
3kk synnytyksestä 2 kiloa jäljellä raskaudesta. 1-2 kiloa on turvotusta, koska en saa syödä tällä hetkellä lääkkeitä joita normaalisti syön (poistavat siis turvotusta). Ihannepainoon on vielä matkaa, koska painoindeksi pitäisi saada 23 tai alle diabetesriskin takia. Nyt siis 162cm ja 62,1kg.
Kun katson itseäni kotona peilistä en mäkään näytä pyöreältä vaan ennemminkin hoikalta. Mutta kun katsoo itseään vaikka valokuvasta sellaisen henkilön vieressä joka on saman pituinen ja painaa 10kg vähemmän niin eron kyllä huomaa tosi selkeästi. Ja kun ottaa mittanauhan käteen ja vyötärö on 73cm ja reisi 54cm niin tajuaa että ei tässä kyllä hoikkia olla.
Mulla on lähtenyt lähes kaikki eli n. 12-15 kg jälkitarkastukseen mennessä ja imetys vienyt loput ja vähän ylikin.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:41"]eikös ne kilot jää synnärille kun vauva on syntynyt, näin ainakin mulla jokaisen neljän lapsen kohdalla on käynyt
[/quote]
Koska sinulla on jäänyt niin kyllähän muillakin? True av-mamman logiikka.