Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäsinä teillä on lopetettu yhdessä saunominen?

Vierailija
24.02.2015 |

äidit käy tyttöjen kanssa ja pojat isien.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:45"]Kunhan ei pakoteta ketään väkisin saunaan.Asuin 90 luvulla perhekodissa jossa oli pakko mennä työntekijöiden ja muiden tyttöjen kanssa saunaan.Olin paikan nuorin, 13v kyllä hävetti ja vieläki inhottaa se pakkosaunatus.Oma poika saa kyllä lopettaa saunomisen mun kanssa heti kun siltä tuntuu. On nyt 4 joten tuskin vielä ajankohtaista..
[/quote]Oltiinkohan samassa paikassa :/ Olin itse tuolloin 15v. Inhottaa vieläkin muistella sitä pakkosaunomista.

Vierailija
42/55 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:57"]Maa on syntinen laulu..
[/quote]

Alapeukuttajat eivät tainneet tajuta viittausta Mollbergin elokuvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon alkanu saunoo naisten kesken eli siskojen ja äidin kanssa ku murrosikä on alkanu eli varmaan siellä 12-13v. Eli en sauno isäni kanssa enkä veljeni vaikka se ei oo asunu kotona moneen vuoteen. T.N19

Vierailija
44/55 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:33"]

Kyllä murrosiSsä viimeistään naiset ja miehet erikseen!!

[/quote]

Kyllä, mutta missä iässä sitten alkaa taas uudestaan se ihmeellinen sekasaunominen?

[/quote]

Tää on niin tätä palstaa ! Lapset ei saisi saunoa äitien/isien kanssa, mutta KYLLÄ sekasaunassa pitää käydä naapurin Jorman ja kaikkien työkavereitten kansssa. Huvittavaa.

Vierailija
45/55 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:16"]Meidän poika on käynyt koko ajan meidän kanssa ja on nyt 23-v
Keskustelimme asiasta teini-iässä ja sanoi että asia on ihan fine hänelle. Sanoin, että kavereille ei ehkä kannata kertoa..
[/quote]

No ehkä ei!

Vierailija
46/55 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:30"]

Meillä saunottiin yhdessä siinä 10-vuotiaaksi. Poikalapset siitä lähtien isän kanssa, kunnes halusivat saunoa yksin.

En kyllä ymmärrä (lue: hyväksy), että teini-ikäiset tytöt saunoo isiensä kanssa tai pojat äitiensä kanssa. Kyllä siinä iässä pitäisi jo alkaa itsenäistymään tuoltakin osin vai lieneekö kyseessä jonkinlainen flirtin opettelu. Kenties. 

Naurettavaa, että 23-vuotias saunoo vanhempiensa kanssa. En kyllä ymmärrä sitäkään, että tuttavaperheen aikuinen poika saunoo vanhempiensa kanssa. Tosin hänellä ei 30 ikävuoteen mennessä ole ollut minkäänlaista kanssakäymistä tyttöjen kanssa. Peräkammarilainen?

[/quote]

Olet joko surkea provo tai jotenkin vajaat ajatukset. Mitä hemmetin ihmeellistä on saunomisessa?

Vierailija
47/55 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:42"]

Nyt jotain häveliäisyyttä ihmiset, sekasaunominen murrosiän ylittäneiden eri sukupuolta olevien kanssa on sairasta!

[/quote]

Sairasta ehkä jossain pohjammaalla jossa toimintaan liittyy myös sukurutsa. Muualla ihmetellään että miksi siihen pitäisi liittyä sukurutsa. Saunassa vain saunotaan, mutta uskovaaset pohojalaaset ne vetelee aina pimeissä paikoissa ja minn sattuu, minne jumala ei nää.

[/quote]

Johtuuko lestadiolaisuudesta?

Pohjalaisille on tunnetusti kelvanneet myös ruotsalaiset ja toisinpäin. Ovat melko kieroon leviävää kansaa.

Vierailija
48/55 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saunotaan edellen yhdessä. Tytöt ja pojat ikähaarukalla 10-15v. Olen sanonut, että jos tuntuu ettei halua enää käydä yhteissaunassa niin se on ok ja voi ihan ilmoitusluontoisesti sanoa. Eipä ole vielä kukaan halunnut yksin saunoa :)

Vierailija
49/55 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutama vuosi sitten Vuokatin Katinkulta-kylpylässä saunoivat ja kylpivät kaikki yhdessä. Ehkä nykyaikana tämäkin on seksualisoitu ja homma loppui ja kylpylä pilattiin remontilla.

Miksi nuorille pitäisi opettaa, että omaa kroppaa pitää alkaa HÄPEÄMÄÄN!!!!!! Ei ihme että on näitä kaiken maailman mielenterveysongelmia, bulimiaa ja anoreksiaa...

Ainakin meidän tytär oli oikein ylpeä, kun rinnat vihdoin alkoivat kasvamaan.

Vierailija
50/55 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 07:57"]Vielä muutama vuosi sitten Vuokatin Katinkulta-kylpylässä saunoivat ja kylpivät kaikki yhdessä. Ehkä nykyaikana tämäkin on seksualisoitu ja homma loppui ja kylpylä pilattiin remontilla.

Miksi nuorille pitäisi opettaa, että omaa kroppaa pitää alkaa HÄPEÄMÄÄN!!!!!! Ei ihme että on näitä kaiken maailman mielenterveysongelmia, bulimiaa ja anoreksiaa...

Ainakin meidän tytär oli oikein ylpeä, kun rinnat vihdoin alkoivat kasvamaan.
[/quote]

Kuva olis kiva!

Vierailija
51/55 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla uimapuvut/pyyhkeet päällä esim. mökillä!

Vierailija
52/55 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:33"]

Meillä 11-vuotias poika saunoo vielä äidin ja isän kanssa. Minä äitinä olin ensimmäinen, jolle hän riemastuksissaan ilmoitti: "Minulle on tullut pippelikarvoja!"

[/quote]

Ihana kommentti!:) Kunpa omat poikanikin olisivat aikanaan yhtä välittömiä... Nyt ovat vielä alle kouluikäisiä.
[/quote]
Mitä pitäisit jos tytöt hihkuisivat isälleen, että kato isi on tullut vähän pimppikarvoja!

Vierailija
53/55 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:33"]

Meillä 11-vuotias poika saunoo vielä äidin ja isän kanssa. Minä äitinä olin ensimmäinen, jolle hän riemastuksissaan ilmoitti: "Minulle on tullut pippelikarvoja!"

[/quote]

Ihana kommentti!:) Kunpa omat poikanikin olisivat aikanaan yhtä välittömiä... Nyt ovat vielä alle kouluikäisiä.
[/quote]
Mitä pitäisit jos tytöt hihkuisivat isälleen, että kato isi on tullut vähän pimppikarvoja!
[/quote]
Kommentteja tähän muiltakin?

Vierailija
54/55 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:33"] Meillä 11-vuotias poika saunoo vielä äidin ja isän kanssa. Minä äitinä olin ensimmäinen, jolle hän riemastuksissaan ilmoitti: "Minulle on tullut pippelikarvoja!" [/quote] Ihana kommentti!:) Kunpa omat poikanikin olisivat aikanaan yhtä välittömiä... Nyt ovat vielä alle kouluikäisiä. [/quote] Mitä pitäisit jos tytöt hihkuisivat isälleen, että kato isi on tullut vähän pimppikarvoja! [/quote] Kommentteja tähän muiltakin?

[/quote]

Niiin? Miten se olisi erilainen tai paheksuttava asia? Kertoisi siitä että lapsella ja vanhemmalla olisi avoimet välit.

Vierailija
55/55 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollaketjuhan tämä; saunominen eriytynyt siinä vaiheessa, kun lapset eivät ole enää lapsia vaan ovat alkaneet muuttua esiteineksi. Näin 99% menee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi