Pelottavin kauhuleffa?
Kauhuleffojen katsomiskyselystä tuli mieleen: mikä on mielestäsi pelottavin kauhuleffa?
Minun mielestäni pelottavimmat ovat olleet Conjuring (Kirottu) ja Sinister. Tältä vuosikymmeneltä molemmat.
Kommentit (91)
Annabellesta ja Conjuringista olen tykännyt, lisäksi jotkut muutkin demonielokuvat säikyttää kunnolla, valitettavasti en vaan nimiä muista! Muistaako joku sellaisen leffan nimen jossa päähenkilönaisen äiti on katolisen kirkon yhteydessä olevassa mielisairaalassa, mutta on oikeasti demonin riivaama. Tytär haluaa erään ryhmän poistavan demonin äidistään ja sitten huomataan että demoni on huomattavasti vahvempi kuin on luultu... Ja toinen jossa perheen poika joutuu joskus nukkuessaan semmoiseen tilaan jossa on alttiimpi demoneille, jokin traveller-nimi? Sekin oli ihanan kamala :)
Kauna (The Grudge). Ihan hirveä leffa. En uskaltanut kahteen viikkoon mennä pimeällä ulos ja vielä vuoden päästäkin mielessä välillä kävi Toshio-pojan luonnoton narinaääni ja ne kaameat kohtaukset siinä leffassa. Sain sellaisia flashbackeja että pienestä traumasta oli varmaan kyse. Lopetin kauhuelokuvien katsomisen tähän leffaan. Ei pystynyt enää.
Ei ehkä pelottavin mutta mieleen jäänyt on : the village
Kahdeksas matkustaja. Olet ainoa eloonjäänyt, ahtaassa tilassa tuntemattoman vihamielisen organismin kanssa. Ei ahdista, ei.
Tosissanneko olette tuon Conjuringin kanssa? Mua vaan nauratti ne kohdat, joissa se esim. äiti oli riivattuna.. :D Nojoo, muhun pureekin erilainen kauhu.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 07:41"]
Kauna (The Grudge). Ihan hirveä leffa. En uskaltanut kahteen viikkoon mennä pimeällä ulos ja vielä vuoden päästäkin mielessä välillä kävi Toshio-pojan luonnoton narinaääni ja ne kaameat kohtaukset siinä leffassa. Sain sellaisia flashbackeja että pienestä traumasta oli varmaan kyse. Lopetin kauhuelokuvien katsomisen tähän leffaan. Ei pystynyt enää.
[/quote] Kakkosessa ja kolmosessa on pelottavampia kohtauksia vaikka näyteleminen ei oikein muonnistu ihmisiltä =D
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:08"]Kauhuleffojen katsomiskyselystä tuli mieleen: mikä on mielestäsi pelottavin kauhuleffa?
Minun mielestäni pelottavimmat ovat olleet Conjuring (Kirottu) ja Sinister. Tältä vuosikymmeneltä molemmat.
[/quote]
Paranormal activity 1 ja occulus