Miksi mun tytär ei kiinnosta poikia?
miten voi olla, että pitkä, hoikka, älykäs, kaunis ja hauska tyttö ei ole vielä koskaan seurustellut ja on jo 17v... Ja tytötkään ei kiinnosta. Miksei toi osaa nauttia nuoruudesta ja siitä, et on nätti?
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:25"]
Selvä. Tämä äitimammanen painaa nyt päänsä piiloon ja lopettaa asian ihmettelyn. Kiitos kun palautitte maan pinnalle! Ap
[/quote]
Myös minä kiitän maan pinnalle palauttamisesta. Minulla 17- ja 19-vuotiaat tytöt jotka eivät ole seurustelleet eikä mitään poikajuttuja ole meille vanhemmille asti tullut. Vanhempi kyllä kertoi, että hänelle oli sanottu (toisen lukion opiskelija) että miten voi olla niin avuton ettei ole yhtään poikaystävää saanut... No, tämä oma tyttö on koulukiusattu joten laittoi huomautuksen siihen piikkiin että ei rumat tyhmät ja kiusatut ketään kiinnosta. Molemmat hoikkia pitkiä eikä pissis hihihih-tyyppejä, kiinnostuneita kirjallisuudesta ja elokuvista. 'Harmittaahan' se, etä biletys ja kännääminen ei näitä kiinnosta, kuten suurinta osaa noiden ikäisiä. Ei hyvältä näytä. Kuittaavat että eikö he saa tehdä niitä asioita mikä kiinnosta vaan mitä muut olettaa, onko pakko olla samanlainen kuin muut. Mutta ehkä jatko-opiskeluvaiheessa joku heillekin löytyy.
[/quote]
Lisään että ei meillä(kään) ole rajoitettu menemisiä, pikemminkin miks pitäis. Olisinko tyytyväinen jos he humalassa heiluttaisivat persettä diskossa ja poliisit tois heitä (suora lainaus heiltä). Joten ap, älä huoli. Aika hoitaa, jos on korjataksen. Eiköhän ole tärkeämpää että ovat itse elämäänsä ja valintoihinsa tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta ujota, vaan enemmänkin tosi sosiaaiselta ja aina saa heti uusia kavereita paikassa kun paikassa, vaan ikinä ei ilmaissut ihastumista tms kiinnostusta. Olen hirveän tyytyväinen, ettei liian nuorena hypellyt pitkin kyliä pojasta toiseen, mutta nyt on alkanut ihmetyttää. En viisi iteltään kysyä, etten vaan huononna itsetuntoa. Niin kertokaa te, jotka nuorena ootte olleet samanlaisia, että miksei kiinnosta vai esittääkö vaan?
Olin aika ujo, mutta osaltaan varmaan vaikutti se, että en osannut suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen normaalisti. Lapsesta saakka kuuli sitä "on varmaan lapset ihastuneet" ja "rakkaudesta potkii" ja "kyllä sitä sitten pussaillaan kun söpö poika löytyy" eikä olisi vähempää voinut kiinnostaa, lähinnä pidin poikia apinan tasolla olevina olentoina. Mutta tuo aikuisten lässytys ihastumisista ja muista ärsytti niin, että en oikeastaan osannut ajatella että poika / mies voisi olla kaverikin.
Tuossa iässä on ihan hyvä opiskella ja hankkia hyvät arvosanat jatkoa varten, jos haluaa vaikka yliopistoon. Ei ole mitään kiirettä.
Jos se ei halua esitellä sulle ketään, ku oot tuollainen kyylä. Vai yritätkö elää hänen kauttaan?
Vain roskaväki miettii että pitää olla jonkun kanssa, vaikkei sopivaa olisi löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Öö tuo ei ole ap, joka suree. Mä lähinnä ihmettelen, että eikö sillä oo seksuaalisuus herännyt ollenkaan? Tai ehkäpä mä en vaan tiedä sen sutinoista. En oikeastaan edes toivo vielä mitää vuosien mittaista seurustelua, mutta tuo, ettei vaikuta olevan edes kiinnostunut on musta kummallista.
Ei ole seksuaalisuus herännyt?! News: ei siihen tarvita seurustelua.
Vierailija kirjoitti:
No älkää myt hermostuko, en miksikään kiertopalkinnoksi tytärtäni haluakaan. Asiaa vaan ihmettelen, kun naapurien nurkissa tuntuu nuo kollit pyörivän. Ja en ole sokea, tyttö on oikeasti nätti, mutta saattaa olla aika kova pala, kun on todella sanavalmis ja tulevaisuuden tavoitteet korkealla, niin täytyisi olla aika itsevarma nuorimies, joka uskaltaisi lähestyä. Harmi, oishan se kiva, jos joku ihailisi.
Edelleenkin, mistä sä tiedät ettei tytärtäsi ihailla? Eihän ne ihailijat ovelle tule, jos tyttäresi ei anna vastakaikua.
Jos ympäristössä ei vaan ole ketään kiinnostavaa poikaa, niin tyhmäähän se olisi väkisin seurustella vain seurustelemisen vuoksi.
Ihan näin lukioikäisenä voin sanoa, että aika harva 17-vuotias seurustelee. Onhan niitä, mutta enemmistö keskittyy kavereihin tai harrastuksiin/kouluun... Ja ihan isomman kaupungin lukiossa olevana voin tämän todeta.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:25"]
Selvä. Tämä äitimammanen painaa nyt päänsä piiloon ja lopettaa asian ihmettelyn. Kiitos kun palautitte maan pinnalle! Ap
[/quote]
Myös minä kiitän maan pinnalle palauttamisesta. Minulla 17- ja 19-vuotiaat tytöt jotka eivät ole seurustelleet eikä mitään poikajuttuja ole meille vanhemmille asti tullut. Vanhempi kyllä kertoi, että hänelle oli sanottu (toisen lukion opiskelija) että miten voi olla niin avuton ettei ole yhtään poikaystävää saanut... No, tämä oma tyttö on koulukiusattu joten laittoi huomautuksen siihen piikkiin että ei rumat tyhmät ja kiusatut ketään kiinnosta. Molemmat hoikkia pitkiä eikä pissis hihihih-tyyppejä, kiinnostuneita kirjallisuudesta ja elokuvista. 'Harmittaahan' se, etä biletys ja kännääminen ei näitä kiinnosta, kuten suurinta osaa noiden ikäisiä. Ei hyvältä näytä. Kuittaavat että eikö he saa tehdä niitä asioita mikä kiinnosta vaan mitä muut olettaa, onko pakko olla samanlainen kuin muut. Mutta ehkä jatko-opiskeluvaiheessa joku heillekin löytyy.