Miksi mun tytär ei kiinnosta poikia?
miten voi olla, että pitkä, hoikka, älykäs, kaunis ja hauska tyttö ei ole vielä koskaan seurustellut ja on jo 17v... Ja tytötkään ei kiinnosta. Miksei toi osaa nauttia nuoruudesta ja siitä, et on nätti?
Kommentit (89)
Mua vaan ihmetyttää, kun muistan miten kivaa se oli ja en toki ihmetystäni tytölle kerro!
Apua! Kun olin lukiossa vain 3 tyttöä meidän luokalla seurusteli. Me muut olimme onnellisia sinkkuja.
tuon ikäiset pojat ovat suurimmalta osalta vielä ihan pentuja, sille ei vain voi mitään
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:34"]
No kyllä se on yksi elämän suurimmista suruista jos nuoruus valuu hukkaan, turhaan te täällä vähättelette ap:n huolta. Ja juuri tuo kouluaika on sitä kaikista ihaninta, kun saa vaan hengata kavreieden kanssa ja olla vastuusta vapaa. Ei samaa pääse enää myöhemmin kokemaan, kun opiskelut ja työt ja oman kodin hoito painaa niskaan.
[/quote]
Nuoruus valuu hukkaan sillä, kun jättää panematta murrosikäisenä? Huhhuh. Nuoruus vasta alkaa siitä, kun muuttaa omilleen.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:53"]tuon ikäiset pojat ovat suurimmalta osalta vielä ihan pentuja, sille ei vain voi mitään
[/quote]
Mikä pakko saman ikäisen kanssa on seurustella?
Ehkä tytär häpee äitiään, eikä kehtaa tuoda poikia kotiin:)
Mun lukiolaisen tytön kaverit seurustelleet vuosikausia. Kukaan ei hyppää kukasta kukkaan, vaan ovat olleet vuosia saman kanssa.
Ap:n tytöstä en tiedä, mutta onhan se kurjaa, jos kukaan poika ei ole osoittanut kiinnostusta vielä lukioon mennessä. Syö itsetuntoa.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:58"]
Mun lukiolaisen tytön kaverit seurustelleet vuosikausia. Kukaan ei hyppää kukasta kukkaan, vaan ovat olleet vuosia saman kanssa. Ap:n tytöstä en tiedä, mutta onhan se kurjaa, jos kukaan poika ei ole osoittanut kiinnostusta vielä lukioon mennessä. Syö itsetuntoa.
[/quote]
Ei helvetti. Kannattaa tukea lapsen itsetuntoa, ettei se tommosesta romutu :D. Vuosia saman kanssa lukio-ikäisenä, onnea vaan, onhan se jo aikakin :D
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:34"]
No kyllä se on yksi elämän suurimmista suruista jos nuoruus valuu hukkaan, turhaan te täällä vähättelette ap:n huolta. Ja juuri tuo kouluaika on sitä kaikista ihaninta, kun saa vaan hengata kavreieden kanssa ja olla vastuusta vapaa. Ei samaa pääse enää myöhemmin kokemaan, kun opiskelut ja työt ja oman kodin hoito painaa niskaan.
[/quote]
Nuoruus valuu hukkaan sillä, kun jättää panematta murrosikäisenä? Huhhuh. Nuoruus vasta alkaa siitä, kun muuttaa omilleen.
[/quote]
Komppaan tätä. Mikä ihme tällaisia vanhempia vaivaa :D Itse olen parikymppinen enkä ole seurustellut. Ja minulta vasta onkin kyselty että miten se on edes mahdollista. Ihan hyvin näköjään.
Tottakai lasten itsetuntoa kohotetaan muutenkin!
Silti varmasti vaikuttaa, jos yksikään vastakkainen sukupuolta oleva ei ole osoittanut vähäisintäkään kiinnostusta 17 vuoteen. Sille surulle ei voi äitikään mitää.
Että **tutti 15-20 vuotiaana kun kaveripiiri pikkuhiljaa hajosi siten, että porukka alkoi seurustelemaan ja isolla porukalla hengaaminen ei enää kiinnostanut. :(
Tyttäresi osaa nauttia nuoruudesta. Sen ei tarvi murehtia, että tulee raskaaksi ja vastuu rypistää otsan pikkuhiljaa.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:07"]
Tottakai lasten itsetuntoa kohotetaan muutenkin! Silti varmasti vaikuttaa, jos yksikään vastakkainen sukupuolta oleva ei ole osoittanut vähäisintäkään kiinnostusta 17 vuoteen. Sille surulle ei voi äitikään mitää.
[/quote]
Mikä ihmeen suru, jos se ei tytärtäsi vaivaa? Koita löytää sisältöä omaan elämääsi. Ymmärtäisin äidin surun lapsen seurustelemattomuudesta n. 20 vuoden päästä tuosta, jos vaikka lapsenlapsia odottelee.
Öö tuo ei ole ap, joka suree. Mä lähinnä ihmettelen, että eikö sillä oo seksuaalisuus herännyt ollenkaan? Tai ehkäpä mä en vaan tiedä sen sutinoista. En oikeastaan edes toivo vielä mitää vuosien mittaista seurustelua, mutta tuo, ettei vaikuta olevan edes kiinnostunut on musta kummallista.
Mistäs sä tiedät, et kuinka moni poika on ollut tytöstäsi kiinnostunut? Muakaan ei nuuorena kiinnostanut seurustelu pätkääkään; jotenkin aina vasn lipsahti seurusteluksi, kunnes piti ravistautua irti. Jospa tyttäresi ei halua kahlita itteään.
No kai niitä ihastujia sitten jotenkin nurkissa pyörisi?
Ei kyllä kovin moni aloita seurustelua ennen kuin on 16. Ap:n tyttö on "jopa" 17 v. Ehkä parempi vain, ettei alaikäisenä tarvitse säheltää joidenkin ehkäisyjen kanssa ym. Voi sitten täysi-ikäisenä ottaa jonkun kaltaisensa miehen, joka on keskittynyt teininä muuhun kuin pillun jahtaamiseen.
Itse vasta nyt 17-18v olen ylipäätään alkanut ajatella, että seurustelu voisi olla ihan mukavaa. Ehkei tyttöäsikään vaan vielä kiinnosta. Muutenkin tyhmää, jos pitäisi seurustella vain seurustelemisen vuoksi vaikkei "oikeaa" tyyppiä löytyisi.
Ehkä tytöltäsi puuttuu sitä jotakin.Kaikki pojat/ miehet eivät ole kiinnostuneita vaan ulkonäöstä.Usko pois näin se vaan menee , vaikka muuta väitetäänkin.
Jos sen maine huonona hoitona on levinnyt. Siihen ei paljon tarvita muutama huono suihinotto/pano.
Toiset on hitaasti kypsyvää sorttia. Mullakin oli ensimmäinen poikaystävä vasta parikymppisenä, enkä tähän päivään mennessä oikein tiedä, miksi vasta maiseman vaihdon jälkeen meikäläisen "kysyntä" ampaisi nollasta ihan toisiin sfääreihin. Mahdollisesti kotipitäjän pojat pitivät lesbona tai muuten oudokkina. Mutta ap, kyllä se tyttösi vielä ehtii nuoruudestaan nauttia. En oikein ymmärrä, miksi olet noin huolissasi.