Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla miehen ex itsenne vastakohta?

Vierailija
28.11.2021 |

Mieheni oli lastensa äidin kanssa nuoresta saakka yhdessä ja erosivat 35-vuotiaina. Mieheni ei koskaan halunnut tämän naisen kanssa naimisiin, vaikka heillä on yhteisiä lapsia (eivät olleet kyllä sopineet lastenhankinnastakaan, mutta nainen tuli raskaaksi ”vaikka söi pillereitä”).

Itseäni on jotenkin alkanut häiritsemään se, että miehen ex on kaikessa täysi vastakohtani. Hänellä on/on ollut lukuisia tatuointeja mm. alaselässä ja etupuolella, lukuisia lävistyksiä mm. navassa, kielessä ja nenässä yms. Itse en pidä tatuoinneista enkä lävistyksistä (pl. 1 korvakorut korvissa) enkä itse olisi koskaan voinut olla tatuoidun miehen kanssa. Mieheni sanoo, että hänkään ei pidä, mutta että ko. nainen hankki ne siitä huolimatta. Miehellä itsellään ei ole tatuointeja.

Minun kanssani mieheni halusi melkein heti tavattuamme naimisiin, mutta olen silti alkanut miettimään miten mies on voinut olla kahden niin ääripääerilaisen naisen kanssa ja että olenkohan minä miehelle liian tylsä ja tasapainoinen.

Onko muilla kokemusta vastaavasta, että miehen ex olisi täysin teidän vastakohtanne ja mitä te olette siitä mieltä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni meni eron jälkeen vielä kahdesti naimisiin. Itse olen pitkä ja hoikka, tummanvalea tukka ja vihreät silmät. Uudet vaimot on molemmat olleet melkein 10 cm minua lyhyempiä, vaaleita ja sinisilmäisiä pullukoita. Mies on itsekin lyhyt, vain 172 cm ja nykyisin ylipainoinen.

Vierailija
2/4 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti ei ole kovin paljoa vastakohta. Miehelläni on kaksi eksää, ja kerran kysyin, mitä meissä on yhteistä. Kaksi asiaa löytyi: kaikki tummia ja pitkiä (173-176 cm).

Luonteeltaan minä olen kaikista leppoisin. Viimeisin eksä on tosi kova kontrollifriikki, joka pelkää kaikkea. Siis lapsilta kuultua. Ensimmäinen eksä on jo niin kaukainen asia, etten tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäkö vaan luonne on se mikä saa ihmiset yhteen. Mä ja mun ex oltiin vähän liian samanlaisia, ei sitä mitään tullut kun kumpikaan ei anna ikinä missään senttiäkään periksi...

Vierailija
4/4 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti ei ainakaan ja sisäisestikin olemme exän kanssa aika samanlaisia monessa asiassa. Kyläilimme jopa joskus toistemme luona (ex on naimisissa hänkin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän