KESÄKUNTOON 2022
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollanen. Mun mielestä hyvä ja helppo.
Kuulostaa lähinnä nälkäkuolemalta.
Ap
Elimistö kuolee ravinnon puutteeseen.
Mun mielestä kuulosti ihan hyvältä. Siinä kuitenkin syödään tiuhaan vaikkakin pieniä määriä. Eikä sitä kuole vaikka ei ähkyä vedä joka ruokailulla :) ainakin kokeilen viikon. Tuo on minusta kiva, kun on kerrottu suoraan ainekset, mitä syödään eikä esim. 100g proteiinia tms. Normaalistikin syön aamulla vain leipäpalan. Minulla ongelma on lämpimän ruoan annoskoko, jos tuolla saisi sen hallintaan.
Et sinä syömistä saa hallintaan tuolla jatkuvalla ravintököyhää lisäaineruokaa syömällä.
Mieti nyt syömisiäsi ja etsi tietoa. Tuo ruokalistasi on aivan surkea.
No mun mielestä ei ole surkea. Kokeilemisen arvoinen. Ja mitä ravintoköyhää siinä on? Laita itse parempi malli näkyviin tuon arvostelusi sijaan.
Taidan hakea vertaistukea muualta kun tästä ketjusta. Tsemppiä vaan kaikille ylensyöville läskikasoille täällä.
Ei nyt hernettä pidä nenään vetää, jos toiset ei pidä hyvänä tuota ruokalistaasi. Kokeile ihan rauhassa. Kyllä kritiikkiä täytyy kestää ja voi ottaa oppiakin. Mutta hei vaan sulle ja tsemppiä!
Jatketaan! Söin aamupalaksi kaurapuuroa ja mustikoita ja kupillisen maustamatonta jogurttia. Kohta menen kävelylle. Vielä en uskalla enempää jumppailla, kun ei ole flunssan jälkeen täysin terve olo.
Miten muilla menee?
Ap
No mun mielestä ei ole surkea. Kokeilemisen arvoinen. Ja mitä ravintoköyhää siinä on? Laita itse parempi malli näkyviin tuon arvostelusi sijaan.
Taidan hakea vertaistukea muualta kun tästä ketjusta. Tsemppiä vaan kaikille ylensyöville läskikasoille täällä.