Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KESÄKUNTOON 2022

Vierailija
28.11.2021 |

Tällä kertaa aion onnistua. Kuka lähtee mukaan?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mukana! Mutta aloitan myös vasta vuodenvaihteessa. Nyt en uskalla urheilla kun sain vähän aikaa sit koronarokotteen. Ja haluun syödä vielä jouluherkkuja.

Vierailija
22/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan tuossa uutena vuonna aloittaa jonkinlaisen päihdekuurin. Pajaa myös koska se on niin kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoja emme sitten ota vastaan, haluamme toimia yhtä typerästi kuin edellisinä vuosina. Saadaan näin avattua uusi ketju joka vuosi uudestaan.

Hyvä me!

Millaisia ohjeita olisi ollut tarjolla?

No sitä rasvauskovaisuutta.

Ravitsemusterapeutin laatima tasapainoinen ruokavalio ja säännöllinen ateriarytmi kirvoittaa yleensä melkoisen ulinan näiltä.

Tasapainoinen ruokavalio ja säännöllinen aterirytmi onnistuu aivan hyvin ilman terapeutin ohjeita. Jopa paremminkin. Ei siihen tarvita minkäänlaista uskovaisuutta.

Et sitten ymmärtänyt.

Tuo säännöllinen ateriarytmi ja tasapainoinen ruokavalio nimenomaan on saatanasta näiden rasvauskovaisten mielestä.

Pystytkö jotenkin perustelemaan väitettäsi?

No kaiva joku vanha laihdutusketju täältä jos noin kiinnostaa.

Okei, heittelet vain omiasi. Niin arvelinkin.

Ei minun tarvitse sinulle kaikkea etsiä valmiiksi.

No, jos tämä ketju pysyy aktiivisena niin tulet löytämään tästäkin ne rasvauskovaiset.

Missä kohtaa pyysin etsimään?

Kyselin ainoastaan sun perusteluja väitteellesi, mutta eihän sulla niitä ole. Joten jatketaan ilman sinun jankkauksia rasvauskovaisista.

Vierailija
24/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös aloitan vuoden alussa. 20 kiloa pitäisi hävittää. Jätän alkon pois, otan ruokavalion käyttöön ja pilatesta ajattelin kokeilla. Löysin jostain laiduttajan ruokavalion muutaman päivän ajaksi. Lisään sen tänne kun löydän uudestaan.

Vierailija
25/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai

Aamiainen: Ruisleipäviipale, kasvirasvalevitettä 1 tl., kalkkunaleikkelettä 2 viipaletta, tomaattia/kurkkua. Hedelmä.

Lounas: Nuudelisalaatti (nuudelia 100 g, kasviksia 100 g, lohta 100 g). Lusikallinen öljyä + sitruunamehua + valkosipulia. Kevyt mehukeittoa 2 dl.

Välipala: Rasvatonta jogurttia 1,5 dl + marjoja 100 g.

Päivällinen: Kevyt tomaattimunakas (2 munaa + 2 valkuaista + 1 iso pihvitomaatti). Kasvissalaattia.

Iltapala: Hapankorppuja 2 kpl, kasvirasvapohjaista kevyttuorejuustoa 2 rkl., salaattikasviksia.

Huom! Voit juoda kahvia päivittäin rasvattoman maidon kanssa.

Tiistai

Aamiainen: Fitnessmuroja 2 dl, rasvatonta maitoa 2 dl, marjoja 100 g.

Lounas: Broilerin rintafilee, keitettyä parsakaalia 200g ja kasvissalaattia (maun mukaan), lusikallinen öljyä + balsamicoa.

Välipala: Ruisleipäviipale, raejuustoa 1/2 prk. 2 porkkanaa.

Päivällinen: Kasvissosekeittoa, leipäkuutioita, raejuustoa 1/2 prk.

Iltapala: Vähärasvaista jogurttijuomaa 2 dl (pellavarouhetta 1 rkl). Hedelmä.

Keskiviikko

Aamiainen: Ruisleipäviipale, kasvirasvalevitettä 1 tl. Keitetty kananmuna. Vihanneksia.

Lounas: Tonnikalariisisalaatti (täysjyväriisi, tonnikala, tomaatti, purjo, tuore yrtti, yrttimauste), lusikallinen öljyä + sitruunamehua. Kevyt mehukeittoa 2 dl.

Välipala: Tuorehedelmäsalaattia 200 g.

Päivällinen: Broilerinjauheliha-kurkkukeitto (broilerin lihaa, tuorekurkkua, perunaa, tilliä, valkosipulia, kanalientä). Ruisleipäviipale, kasvisrasvaa 1 tl., 2 viipaletta kevytjuustoa.

Iltapala: Kevyttä mehukeittoa 2 dl ja marjoja 100 g. Mausteeksi 1/2 dl rasvatonta jogurttia.

Huom! Treenipäivänä välipala 1-2 tuntia ennen treeniä.

Vierailija
26/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai

Aamiainen: Kaurapuuroa lautasellinen (vehnäleseitä 1 rkl). Vähäkalorista marjakeittoa 2 dl. Marjoja 1 dl.

Lounas: Paistettua kalaa, kevyttä perunasalaattia (1 iso peruna tai 2 pientä, punasipulia, kurkkua, kaprista ja lusikallinen öljyä + balsamicoa). Salaattia.

Välipala: Ruisleipäviipale, kasvirasvalevitettä 1 tl., 2 viipaletta kevytjuustoa, salaattikasviksia.

Päivällinen: Keitettyä pastaa ja kasvisbolognesekastiketta (tomaattimurskaa tai -pyrettä, juuressuikaleita, sipulia, valkosipulia, mausteita), 1 rkl parmesanjuustoa.

Iltapala: Rasvatonta jogurttia 1,5 dl, marjoja 100g.

Huom! Heti treenin jälkeen ylimääräinen välipala, esim. mehukeitto, banaani, jogurtti tai karjalanpiirakka.

Perjantai

Aamiainen: Ruisleipäviipale, kasvirasvalevitettä 1 tl., kalkkunaleikkelettä 2 viipaletta, salaattia, paprikaa. Hedelmä.

Lounas: Katkarapusalaatti (amerikansalaattia, parsaa, tomaattia, katkarapuja, leipäkuutioita), lusikallinen öljyä + valkoviinietikkaa.

Välipala: Maitorahkaa 200 g, hedelmäsosetta n. 1 dl ja hedelmäkuutioita 100 g.

Päivällinen: Kalaliemeen valmistettua kalakeittoa (kalaa, perunaa, sipulia, tilliä, mausteita). Viipale täysjyväruisleipää, 1 tl kasvirasvalevitettä.

Iltapala: Riisikakkuja 2 kpl, kasvisrasvapohjaista kevyttuorejuustoa, kasviksia.

Huom! Juo päivittäin vettä 1–1,5 l

Vierailija
27/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen. Mun mielestä hyvä ja helppo.

Vierailija
28/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa taas projekti käyntiin, aloitan kyllä nyt enkä "sitten joskus".

Ongelma on päätön mättäminen, loputon ruoanhimo ja ahneus, isot annoskoot yms. sekä loputon passiivisuus.

Ensimmäinen askel olisi lopettaa jatkuva autopilotilla mässääminen

Vierailija
29/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassittomat ei ole oikeutettu kesäkuntoon eikä varsinkaan rannalla. Koronapassittomat ei saa olla kesäkunnossa!!!!!! Koronapassittomat pysyköön kotona ilman tuuletusta 40 asteen helteessä. Koronapassittomilta otetaan vaattett pois!!!!!!! Terveisin. Päättävät elin

Vierailija
30/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lähinnä nälkäkuolemalta.

Ap

Vierailija
31/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan kaikki ilmoittautuneet!

Ap

Vierailija
32/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantai

Aamiainen: Ruisleipäviipale, kasvirasvalevitettä 1 tl., kalkkunaleikkelettä 2 viipaletta, tomaattia/kurkkua. Hedelmä.

Lounas: Nuudelisalaatti (nuudelia 100 g, kasviksia 100 g, lohta 100 g). Lusikallinen öljyä + sitruunamehua + valkosipulia. Kevyt mehukeittoa 2 dl.

Välipala: Rasvatonta jogurttia 1,5 dl + marjoja 100 g.

Päivällinen: Kevyt tomaattimunakas (2 munaa + 2 valkuaista + 1 iso pihvitomaatti). Kasvissalaattia.

Iltapala: Hapankorppuja 2 kpl, kasvirasvapohjaista kevyttuorejuustoa 2 rkl., salaattikasviksia.

Huom! Voit juoda kahvia päivittäin rasvattoman maidon kanssa.

Tiistai

Aamiainen: Fitnessmuroja 2 dl, rasvatonta maitoa 2 dl, marjoja 100 g.

Lounas: Broilerin rintafilee, keitettyä parsakaalia 200g ja kasvissalaattia (maun mukaan), lusikallinen öljyä + balsamicoa.

Välipala: Ruisleipäviipale, raejuustoa 1/2 prk. 2 porkkanaa.

Päivällinen: Kasvissosekeittoa, leipäkuutioita, raejuustoa 1/2 prk.

Iltapala: Vähärasvaista jogurttijuomaa 2 dl (pellavarouhetta 1 rkl). Hedelmä.

Keskiviikko

Aamiainen: Ruisleipäviipale, kasvirasvalevitettä 1 tl. Keitetty kananmuna. Vihanneksia.

Lounas: Tonnikalariisisalaatti (täysjyväriisi, tonnikala, tomaatti, purjo, tuore yrtti, yrttimauste), lusikallinen öljyä + sitruunamehua. Kevyt mehukeittoa 2 dl.

Välipala: Tuorehedelmäsalaattia 200 g.

Päivällinen: Broilerinjauheliha-kurkkukeitto (broilerin lihaa, tuorekurkkua, perunaa, tilliä, valkosipulia, kanalientä). Ruisleipäviipale, kasvisrasvaa 1 tl., 2 viipaletta kevytjuustoa.

Iltapala: Kevyttä mehukeittoa 2 dl ja marjoja 100 g. Mausteeksi 1/2 dl rasvatonta jogurttia.

Huom! Treenipäivänä välipala 1-2 tuntia ennen treeniä.

Juurikin nåin! :)

Vierailija
33/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtuminen on varmaa.

Vierailija
34/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa mukaan kaikki ilmoittautuneet!

Ap

Kiitos!

Mikä on sinun tapasi?

Vierailija
35/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Elimistö kuolee ravinnon puutteeseen.

Vierailija
36/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun mielestä kuulosti ihan hyvältä. Siinä kuitenkin syödään tiuhaan vaikkakin pieniä määriä. Eikä sitä kuole vaikka ei ähkyä vedä joka ruokailulla :) ainakin kokeilen viikon. Tuo on minusta kiva, kun on kerrottu suoraan ainekset, mitä syödään eikä esim. 100g proteiinia tms. Normaalistikin syön aamulla vain leipäpalan. Minulla ongelma on lämpimän ruoan annoskoko, jos tuolla saisi sen hallintaan.

Vierailija
37/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun mielestä kuulosti ihan hyvältä. Siinä kuitenkin syödään tiuhaan vaikkakin pieniä määriä. Eikä sitä kuole vaikka ei ähkyä vedä joka ruokailulla :) ainakin kokeilen viikon. Tuo on minusta kiva, kun on kerrottu suoraan ainekset, mitä syödään eikä esim. 100g proteiinia tms. Normaalistikin syön aamulla vain leipäpalan. Minulla ongelma on lämpimän ruoan annoskoko, jos tuolla saisi sen hallintaan.

Et sinä syömistä saa hallintaan tuolla jatkuvalla ravintököyhää lisäaineruokaa syömällä.

Mieti nyt syömisiäsi ja etsi tietoa. Tuo ruokalistasi on aivan surkea.

Vierailija
38/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapalaksi 2 hapankorppua :D

Vierailija
39/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaaa! Siitä vaan. Itse aion nautiskella joka päivä juuri sitä mitä tekee mieli milloinkin, ihan niin paljon kun huvittaa. Siinä mun kesäkunto. Kuka lähtee messiin?

Vierailija
40/63 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet noista listaamistasi safkoista on aivan turhia, mutta jos puputtaa tykkää.