Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä vauvan kanssa, jolla on tylsää?

Vierailija
24.02.2015 |

Ja se mylvii tyytymättömyyttään?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/30 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille sanomalehti.

Meillä sai ainakin just tuon ikäisen kanssa ostettua kahvitauon, kun yks silppusi lehden. Ja se oli aika helppo siivota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:01"]

On todella hermoja raastavaa yrittää tehdä mitään (siivota, käydä suihkussa jne.) kun se melkein heti alkaa mylvinnän! Ap

[/quote]

Mä olen huomannut, että mun vauvanhoito on aina ollut mylvinnän siirtämistä tai sen sietämistä. Olen aina koettanut viihdyttää ja hoitaa vauvaa, sitten sietää mylvintää, sitten taas viihdyttää ja hoitaa vauvaa. Ja taas mylvinnän vuoro. Välillä päikkärit - vauvalla.

Vierailija
24/30 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet saanut töistä vapaata voidaksesi hoitaa lastasi kotona. Kodinhoidon voit suorittaa työajan jälkeen, eli illalla kun miehesi on kotona, aivan kuten tekisitte silloinkin kun olet töissä. Kelastakin saat rahaa sitä lastenhoitoa vastaan, et kodinhoitoa varten.

Vierailija
25/30 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee kyllä ison osan kodinhoidosta, mun pitäisi vastata vain keittiöstä ja pyykeistä. Mies tekee usein töitä iltaisin (kotona). Ap

Vierailija
26/30 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi antaa sanomalehteä, se söisi sen! Ap

Vierailija
27/30 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki leikkimatto, leikkikaari ja panosta muutenkin siihen, että vauvalla on virikkeitä. Tottakai vauva vaan mylvii, jos on tylsää.

Vierailija
28/30 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kauhoja ja muita turvallisia keittiövälineitä. Vauvathan leikkii mielellään aikusten tavaroilla mielummin ku omilla leluilla

Vierailija
29/30 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tutkia kirjoja, piirtää väriliiduilla, inventoida sukkakoria... tai sitten annat mylviä jos on pakko. Ei se vauva tylsyydestä mene rikki, jos vaikka käyt suihkussa.

Vierailija
30/30 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen saa välillä viihtymään uusien tavaroiden kanssa ehkä minuutin, mutta mua ahdistaa joutua keskeyttämään tekemiseni jatkuvasti! Tulee kohta olo, etten jaksa ryhtyä mihinkään. .. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän