Mitä tehdä vauvan kanssa, jolla on tylsää?
Kommentit (30)
Anna sille sanomalehti.
Meillä sai ainakin just tuon ikäisen kanssa ostettua kahvitauon, kun yks silppusi lehden. Ja se oli aika helppo siivota.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:01"]
On todella hermoja raastavaa yrittää tehdä mitään (siivota, käydä suihkussa jne.) kun se melkein heti alkaa mylvinnän! Ap
[/quote]
Mä olen huomannut, että mun vauvanhoito on aina ollut mylvinnän siirtämistä tai sen sietämistä. Olen aina koettanut viihdyttää ja hoitaa vauvaa, sitten sietää mylvintää, sitten taas viihdyttää ja hoitaa vauvaa. Ja taas mylvinnän vuoro. Välillä päikkärit - vauvalla.
Sä olet saanut töistä vapaata voidaksesi hoitaa lastasi kotona. Kodinhoidon voit suorittaa työajan jälkeen, eli illalla kun miehesi on kotona, aivan kuten tekisitte silloinkin kun olet töissä. Kelastakin saat rahaa sitä lastenhoitoa vastaan, et kodinhoitoa varten.
Mies tekee kyllä ison osan kodinhoidosta, mun pitäisi vastata vain keittiöstä ja pyykeistä. Mies tekee usein töitä iltaisin (kotona). Ap
En voi antaa sanomalehteä, se söisi sen! Ap
Hanki leikkimatto, leikkikaari ja panosta muutenkin siihen, että vauvalla on virikkeitä. Tottakai vauva vaan mylvii, jos on tylsää.
Anna kauhoja ja muita turvallisia keittiövälineitä. Vauvathan leikkii mielellään aikusten tavaroilla mielummin ku omilla leluilla
Anna tutkia kirjoja, piirtää väriliiduilla, inventoida sukkakoria... tai sitten annat mylviä jos on pakko. Ei se vauva tylsyydestä mene rikki, jos vaikka käyt suihkussa.
Kyllä sen saa välillä viihtymään uusien tavaroiden kanssa ehkä minuutin, mutta mua ahdistaa joutua keskeyttämään tekemiseni jatkuvasti! Tulee kohta olo, etten jaksa ryhtyä mihinkään. .. ap
Up