Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kummalla teillä on parempi auto?

Vierailija
24.02.2015 |

Miehellä vai naisella? Miks?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä. Koska mulla on vaan polkupyörä. :D

Vierailija
2/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla varmaankin koska naisellani ei ole autoa. Hän ei sitä edes tarvitse ja siitä olen hänelle tosi kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan, on perheen ainoa auto. Pojalla ja miehellä on moottoripyörät.

Vierailija
4/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellää parempi auto? Pitääkö av mammat uudempaa aina parempana? m33

Vierailija
5/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on naisellani, just ostin hänelle 20 000€ audin. Itte ajan 500€ autolla jokapäivä, eukko audilla parikertaa viikossa. Siksi että hän kuljettaa lapsia ja haluaa ajaa paremmalla autolla. Ap

Vierailija
6/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on vuosien varrella vaihdellut. Nyt on suunnilleen samanarvoiset, samankuntoiset, mulla 5v uudempi  ja kummallakin juuri sellainen kuin itse on halunnut.

Vierailija
7/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan ykkösautolla ja miehellä kakkosauto. Kuskaan lapsia enemmän siksi näinpäin.

Vierailija
8/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen asettelu tuo mieleen alakoulun välitunnit: meidän isän autolla pääsee kovempaa kuin teidän isän autolla! Mutta meidän auto on punanen, homo!

Vierailija
9/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:51"]

Miten määritellää parempi auto? Pitääkö av mammat uudempaa aina parempana? m33

[/quote]

Tietenki parempi on uudempi, turvallisempi ja kalliimpikin...

Vierailija
10/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parempi auto. Mulla on useammin lapset kyydissä ja jos lähdemme jonnekin koko perhe, lähdemme aina minun autolla. Olen siis nainen.

Vierailija
11/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan, millä perustein autoa arvioi. Minun autoni on vuoden uudempi, vähemmän ajettu ja omasta mielestäni ajo- ja matkustusmukavuudeltaan parempi. Mutta koska minun autoni on iso seitsenpaiklainen, kuluttaa enemmän polttoainetta. Lisäksi mieheni pitää enemmän oman autonsa ajo-ominaisuuksista, se on vain subjektiivinen mielipide. Molemmat autot ovat samaa merkkiä. Kumpikaan ei ole vaatinut mitään erityistä huoltoa tai korjausta, molemmat käynnistyvät ongelmitta ilman piuhoja tai lämmitystä. Niin.. Itse sanoisin, että minulla on talouden paras auto, mies hehkuttaisi omaansa. Kumpikaan ei ole selvästi "pelkkä kauppakassi" eikä meidän käytössä voisi ollakaan.

Vierailija
12/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parempi auto, uudempi, isompi ja turvallisempi. Ajan pitkää työmatkaa. Miehellä samaa merkkiä keskikokoinen sedan, pari vuotta vanhempi.

Vierailija
13/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi näistä on parempi? Vaimolla uudehko farkku Volvo ja minulla melkein 10v vanha takavetoinen pikku sportti.

Vierailija
14/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uudempi, miehellä jonkun vuoden vanhempi luokkaa isompi että mites tän nyt ottaa. Mutta kumpikin ajaa molemmilla autoilla tilanteen mukaan.

Vierailija
15/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on parempi, hänellä on katumaasturi ja minulla pieni kauppakassi, mutta hän on muutenkin kaikessa minua parempi. Hän on akateeminen ja hyvässä työssä, minä pelkkä duunari ammattikoulupohjalta. Hänellä on kova kunto ja lihaksikas vartalo, minä olen heikko ja ruipelo. Hänellä on rahaa ja minulla ei paljon mitään.

Vierailija
16/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on v70 vm 04 ja vaimolla audi a3 vm 08 mutta minulla on parempi auto...m33

Vierailija
17/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoilla on enää varaa pitää autoa kun kaikkein rikkaimmilla

Vierailija
18/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on C-Mersu vm 2004 ja minulla A-mersu vm 2012. Kumpi näistä nyt sitten on parempi?

Vierailija
19/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:19"]

Miehelläni on C-Mersu vm 2004 ja minulla A-mersu vm 2012. Kumpi näistä nyt sitten on parempi?

[/quote]

Miehes.

Vierailija
20/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:13"]Harvoilla on enää varaa pitää autoa kun kaikkein rikkaimmilla
[/quote]

Eipä olisi varaa olla ilman autoa. Ei olisi töihinkään mahdollisuutta mennä, ei minulla eikä miehellä. Asutaan kyllä bussireitin varrella ja miehen työpaikan viereen bussi kulkee - aikataulu ei vain sovi työ aikoihin. Aamuvuoro alkaa 7.00 ja ensimmäinen bussi on ko. paikassa 8.30. Asmuvuoro loppuu 15.00, mutta ensimmäinen sopiva bussi takaisin lähtee 16.45. Iltavuoroon mennessä olisi mentävä joko tuolla 8.30 bussilla tai myöhästyä aina puoli tuntia (mikä ei tietenkään tule kyseeseen). Kotiin iltavuorosta ei edes pääse ennen seuraavaa aamua. Minä olen töissä "keskellä" metsää ja omassa työssäni lisäksi ajan jonkin verran omalla autolla. Joten jos luovuttaisiin toisesta autosta, toinen jäisi työttömäksi. Mutta niinhän se on, että toisen palkka menee siihen työssäkäymisen mahdollistamiseen, päiväkotimaksuihin ja autojen ylläpitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän