Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kummalla teillä on parempi auto?

Vierailija
24.02.2015 |

Miehellä vai naisella? Miks?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla uudehkot autot. Mulla sedan noin 30 ja miehellä maasturi hinta noin 50. Mies ajaa suht pitkiä työmatkoja, itse olen kotona.

Vierailija
22/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on uudempi ja paremman merkkinen, mutta pieni auto, mulla vanhempi ja isompi. Mä en ole kovin tarkka autostani, kunhan se tekee tehtävänsä. Ajan noin 1000 km kuukaudessa, mies hieman vähemmän. N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla (naisella) uudempi ja parempi kun kuskailen lapsia enemmän. Mies ajelee vanhemmalla.

Vierailija
24/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 08:45"]Miehellä. Koska mulla on vaan polkupyörä. :D
[/quote]
tuli muute mielee, että mun on kohta puolivuotta pitänyt vaihtaa takakummi mun pyörään. :D

Vierailija
25/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilla siis miehelläni, sillä minulla on vanha pakettiauto ja miehelläni farmari. Käytännössä minä ajan farmaria, koska sinne mahtuu muksut kuljetukseen ja mies ajaa pakettiautoa:D

Vierailija
26/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä erotella mikä on kenenkin auto. Kumpikin ajetaan molemmilla autoilla. Jos on isoa kuljetettavaa, otetaan isompi ja jos mennään vaikka keskikaupungille niin pienempi, joka on helpompi pysäköidä.

Sitä paitsi mikä katsotaan "paremmaksi autoksi"? Meillä toinen auto on selvästi vanhempi, mutta se on ollut siinä mielessä parempi, että sitä ei ole juuri tarvinnut korjata ja toimii kuin unelma. Sen sijaan uudempi on ollut vähän väliä korjaamolla. AV-logiikan mukaan tietysti iältään uusi on "parempi"...

Vierailija
27/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuoden vanha citymaasturi, miehellä melkein 10v. pikku kauppakassi. Toki sillä on sit myös HD.

Vierailija
28/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla saman tason autot. Sama merkki, sama vm, sama koko. Erona vain väri :) Ai niin mulla manuaali ja miehellä automaatti.

Vierailija
29/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehellä on se kalliimpi auto, mulla parempi. :)

Ihan itse olen autoni valkannut ja ostanut. Halusin pienen ja ketterän kaupunkiauton, miehellä on sitten se "turvallinen perheauto", jolla ajetaan pitkää matkaa. Ei tähän sen ihmeempää tasa-arvokysymystä liity. 

Vierailija
30/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä. Hänellä on firman leasingauto, mä tilasin just itselleni uuden pienemmän oman. En tarvitse yhtä isoa autoa kuin hänellä, pienemmät on ketteriä parkkipaikoilla...

Vierailija
31/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nimissäni oleva auto on uusi, miehen nimissä on vanhempi. Mutta tämä vaihtelee, koska joka toinen auto ostetaan toisen nimiin. Ja molemmat ajavat molemmilla autoilla, emme erottele muutenkaan omaisuuttamme.

Vierailija
32/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Mulla on vanhempi ja isompi, koska mulla on yleensä liuta lapsia ja tarvikkeita kyydissä. Se on tosin se auto, jolla koko perhe liikkuu silloin kun kaikki menee, koska toiseen autoon ei kaikki mahdu. Molemmat on uutena ostettu, varmaan suunnilleen saman hintaisia olleet. Miehen autossa enemmän "makeita" juttuja. Tai siis meillä molemmat autot on yhteisiä, kuten talo ja rahat ja kaikki, en muista onko jompi kumpi mun nimissä vai ei ja molemmat käyttää molempia tilanteen mukaan - jos mies tarvii enemmän tilaa tai on paljon kuskattavia, menee isommalla ja mä sitten pienemmällä...

Vierailija
33/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä parempi. Melko uusi volvo. Itselläni 1996 luvun helmoista ruostunut pösö. En oo viitsinyt vaihtaa kun tämä on aikoinaan vanhemmilta lahjaksi saatu ja maksavat samalla (yhä) sen vakuutusmaksut samaan aikaan kuin omansa. Heti kun vaihdan, täytyy ostaa kallis Kasko kun kaikki mun 10v aikana kertyneet bonarit on menny isälle jonka nimissä vakuutus. Auto kyllä vetelee viimeisiään, hyvästien jättö on lähellä.

Vierailija
34/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä 4 v uudempi farkku, minulla sedan, molemmat hyviä, varmoja ja turvallisuustesteissä hyvin pärjänneitä. Miehen autossa tuplaten kilsoja työn takia, sen takia hinta jo heikompi kun mun autolla. Käytämme molempia tarpeen mukaan. Lisäksi mun nimissä harrasteauto.

Vierailija
35/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kummallakin Ford Focus, naisella 1.0EB  2012 ja miehellä 1.6EB 2014 vuosimallia. Miehen auto vähän kalliimpi, koska se on farkku ja siinä on suurempi moottori ja vetokoukku. Muutenhan nuo ovat samanlaisia. Käytännössä miehen auto on pikkusen "parempi" siksi että toisella pitää olla auto jolla saa vetää isoa kärryä (hevostraileri). 

Vierailija
36/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 6v uudempi 150 000 vähemmän ajettu ja tämänhetkinen arvo suurempi. Joten luultavasti se on parempi vai miten aavee mammat nyt nämä asiat ratkasee. Mulla fiat miehellä opel

Vierailija
37/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla, miehellä on polkupyörä =P

Vierailija
38/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiähän nuo ja käytetään ristiin, mutta lähtökohtaisesti mun käytössä oleva on parempi. Sama kokoluokka, toinen vm 2012 ja toinen 2004. Minä ajan noin 20 km/suunta työmatkaa, mies 2 km. Mies vie lapset hoiton, minä haen.

Vierailija
39/50 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla. Mun työpaikalle kulkee hybridibussi, mies menee töihinsä jopolla.

Vierailija
40/50 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi autoa, jotka on molemmat minun.
Vaihdellaan kumpi ajaa kummalla. Toinen c mersu 96 ja toinen slk mersu 99.
Molemmilla on vielä omat moottoripyörät. Mun mielestä mulla parempi ja miehen mielestä sillä. Hayabusa vs daytona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän