kummalla teillä on parempi auto?
Kommentit (50)
Eix toi olekin Suomen paras?
Naisella, 4 kk vanha Skoda Suberb.
Miehellä vm 2009 Ford Fiesta.
Ensiksi mainittu on naisen työsuhdeauto, jälkimmäinen miehen oma. Tuo Fiestakin on kyllä todella hyvä ajaa.
Naisen autolla kuljetaan kun pitää mahtua koko perhe autoon. Mahdutaan Fiestaankin mutta isommalla mukavampaa.
Autot olivat ostettaessa samanhintaiset mutta niillä on ikäeroa useampi vuosi. Minulla ei ole omaa autoa, toinen auto on yhteinen ja sillä voi kuljettaa koko perhettä (tila-auto). Toinen on miehen firman auto ja se on urheilullinen ja nopea bmw. Kyllä miehellä varmasti on hienompi auto, mutta se millä minä enemmän ajan, on iso, turvallinen ja hyvin varusteltu.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:57"]
http://www.autotalli.com/vaihtoautot/listaa/toimistot/484
[/quote]
Hitto mikä nakkikioski.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:57"]
http://www.autotalli.com/vaihtoautot/listaa/toimistot/484
[/quote]
Hitto mikä nakkikioski.
[/quote]
Kateellinen!
Kumpi näistä on parempi? Vaimolla uudehko farkku Volvo ja minulla melkein 10v vanha takavetoinen pikku sportti.
¨Riippuu uudehkosta farkku Volvosta: V30, V40, V50, V60, V70, ..90 S30, S40........... Millä moottorilla noista 20-30 vaihtoehdosta se on, manuaali/automaatti, Diesel/Bensa jne jne.
Sama tuon 10v vanhan sportin kanssa.
En oo viitsinyt vaihtaa kun tämä on aikoinaan vanhemmilta lahjaksi saatu ja maksavat samalla (yhä) sen vakuutusmaksut samaan aikaan kuin omansa. Heti kun vaihdan, täytyy ostaa kallis Kasko kun kaikki mun 10v aikana kertyneet bonarit on menny isälle jonka nimissä vakuutus.
Niinpä, isi on antanut auton ilmatteeksi, maksanut vakuutusmaksut, kenties vähän polttoaineita yms.
Mutta, kun ne bonarit on menny sille maksajalle. Kas kun et pyydä niitä rahana itsellesi, tai mistä minä sen tiedän vaikka pyytäisitkin. Kiittämättömyys on jne.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:20"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:19"]
Miehelläni on C-Mersu vm 2004 ja minulla A-mersu vm 2012. Kumpi näistä nyt sitten on parempi?
[/quote]
Miehes.
[/quote]
Rouvan. 8 vuotta tuoreempi auto on parempi, ei epäilystäkään.
Muijalla farmari millä kuljetaan yhdessä ja lapsia kuskataan,mulla coupe bemari millä ajelen itse ja poikaa kuskaan,kumpi sitten on parempi??
Minulla on Skoda Yeti 2013 ja miehellä Saab 9000 1996, miehen mielestä hänellä on parempi.