Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä yli siitä, että miehet pitävät minua vastenmielisenä?

Vierailija
28.11.2021 |

Otsikossa kysymys

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä itsellesi itsetunto. Ihmiset, jotka tykkäävät itsestään ja ovat selvästi onnellisia kehossaan ja elämässään, ovat puoleensavetäviä.

Vierailija
82/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiselta löytyy näkyvät rinnat sekä pyöreää, leveää peppua ja mukavaa positiivista luonnetta, niin ei sillä naamalla ole niin väliä.

Kaipa tässä on totuuden siemen. Kropalla voi kompensoida kasvojen heikkoa estetiikkaa ainakin jonkun verran.

Minun kokemukseni mukaan hyvin, hyvin vähän.

Itse asiassa minulla on melko kiva kroppa... Joskus on käynyt niin, että joku mies tulee lähelle, käy tsekkaamassa naamani ja luikkii vähin äänin pois. Naurattaisi, ellei tuntuisi niin kauhealta. Ilmeisesti takaa päin näytän jopa melko hyvältä! Mutta ei se riitä miehille.

- ap

Otatko katsekontaktia tuntemattomiin helposti, se on varma keino saada osakseen huomiota, ainakin kaupungilla liikkuessa pitää välttää katsomasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta!

Painoindeksi on 21, ja liikun paljon. Ei ole tarvetta laihduttaa. Kasvoni ovat miesten mielestä epämiellyttävät.

Mikä niissä on vikana?

Rumat piirteet kai. Pienet silmät, taikinanaama, epätasaisen värinen iho. Rumaksi on haukuttu nuoresta saakka.

- ap

Onhan niitä rumiakin ukkoja, eikö kelpaa omatasoinen seura?

Minun tasoni on tehty minulle erittäin selväksi, miesten tasoista en tiedä mitään. Viime vuodet olen vältellyt miesten seuraa lähes paniikin vallassa. Kuten sanoin, pelkään miehiä. En käy missään sellaisissa paikoissa, joissa miehiin voisi tutustua.

- ap

Yritä eheyttää itsesi. Mieti välillä mitä itse haluat.

Vierailija
84/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mahdollisesti kiltin tytön syndrooma? Hanki selfhelp apua ja lähde rakentamaan parempaa itsetuntoa. Tuolla on paljon hyviä kirjoja tarjolla.

Vierailija
85/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiselta löytyy näkyvät rinnat sekä pyöreää, leveää peppua ja mukavaa positiivista luonnetta, niin ei sillä naamalla ole niin väliä.

Kaipa tässä on totuuden siemen. Kropalla voi kompensoida kasvojen heikkoa estetiikkaa ainakin jonkun verran.

Itse asiassa minulla on melko kiva kroppa... Joskus on käynyt niin, että joku mies tulee lähelle, käy tsekkaamassa naamani ja luikkii vähin äänin pois. Naurattaisi, ellei tuntuisi niin kauhealta. Ilmeisesti takaa päin näytän jopa melko hyvältä! Mutta ei se riitä miehille.

- ap

Otatko katsekontaktia tuntemattomiin helposti, se on varma keino saada osakseen huomiota, ainakin kaupungilla liikkuessa pitää välttää katsomasta. 

Ei ole tapana. Välttelen silmiin katsomista.

- ap

Vierailija
86/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuudessakin on ollut naisia, joita on kohtuuttoman paljon arvosteltu ulkonäkönsä tähden. Käsittääkseni he eivät kuitenkaan ole välittäneet siitä juurikaan, vaan jatkaneet menestymistään kaikin tavoin ja parisuhdekin on ollut. Ilkeitä ihmisiä on aina ja kun jokaisen pitäisi nykyään olla virheetön kaunotar, niin ihmiset ottavat oikeudekseen arvostella.

Jos on varaa, menisin ehkä väri-ja tyylianalyysiin sekä meikkaajalle, joka osaa meikata upeasti, häivyttää ja korostaa oikeita kohtia. Oikeat, luonnolliset värit kasvojen lähellä tuovat hehkua iholle. Kovat värit, esim. musta, sopivat vain harvoille. Hiusväreistä sopivin on usein lähellä omaa sävyä. Malli voisi olla sellainen, joka kehystää kasvoja.

Ruokavaliossa kannattaa suosia kohtuudella oliiviöljyä, pientä määrää pähkinöitä ja muuta terveellistä ruokaa. Riittävä vitamiinien ja kivennäisaineiden saanti vaikuttaa ihon kuntoon.

Sinulla on upea vartalo ja hyvä kunto, saat olla iloinen niistä!

Jos muu ei tunnu auttavan, kasvojumppaa kannattaa kokeilla.

Ei kannata luovuttaa. Tarvitset vain yhden kivan miehen.

Vierailija
87/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitä itsellesi itsetunto. Ihmiset, jotka tykkäävät itsestään ja ovat selvästi onnellisia kehossaan ja elämässään, ovat puoleensavetäviä.

Vähän vaikeaa, kun on saanut kokea niin paljon haukkumista. Mutta kai tämä tästä. Työni suhteen minulla on melko hyvä itsetunto. Yritän jotenkin hyväksyä sen, että olen miesten mielestä inhottava.

- ap

Vierailija
88/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisuudessakin on ollut naisia, joita on kohtuuttoman paljon arvosteltu ulkonäkönsä tähden. Käsittääkseni he eivät kuitenkaan ole välittäneet siitä juurikaan, vaan jatkaneet menestymistään kaikin tavoin ja parisuhdekin on ollut. Ilkeitä ihmisiä on aina ja kun jokaisen pitäisi nykyään olla virheetön kaunotar, niin ihmiset ottavat oikeudekseen arvostella.

Jos on varaa, menisin ehkä väri-ja tyylianalyysiin sekä meikkaajalle, joka osaa meikata upeasti, häivyttää ja korostaa oikeita kohtia. Oikeat, luonnolliset värit kasvojen lähellä tuovat hehkua iholle. Kovat värit, esim. musta, sopivat vain harvoille. Hiusväreistä sopivin on usein lähellä omaa sävyä. Malli voisi olla sellainen, joka kehystää kasvoja.

Ruokavaliossa kannattaa suosia kohtuudella oliiviöljyä, pientä määrää pähkinöitä ja muuta terveellistä ruokaa. Riittävä vitamiinien ja kivennäisaineiden saanti vaikuttaa ihon kuntoon.

Kaikki mikä piristää itseäsi on hyväksi 😊

Vierailija
89/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikeaa, kun on saanut kokea niin paljon haukkumista. Mutta kai tämä tästä. Työni suhteen minulla on melko hyvä itsetunto. Yritän jotenkin hyväksyä sen, että olen miesten mielestä inhottava.

- ap

Älä yleistä kun et varmastikaan ole. (Känni)ääliöiden takia ei kannata heittää kirvestä kaivoon.

Vierailija
90/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kans treffeille tänään! Pks. kylereese2997@gmail.com

Tabataan stockan kellon alla, kuunnellaan katusoittajia jos löytyy, käydään kahvilassa ♥️

Hauska Terminaattori-referenssi :D

Vierailija
91/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta!

Paljonko pitää laihduttaa? Nyt paino 54 kg, ei ole vientiä. Oli ainoastaan parikymppisenä, nyt sinkkuutta yli 10 vuotta takana ja ikää 36. Tekisi mieli mennä nenäleikkaukseen, mutta siinä on isot riskit. 

Vierailija
92/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä, mutta miehen saanti ei nyt ole tässä ketjussa se pointti. Otsikkona on "Miten päästä yli siitä, että miehet pitävät minua vastenmielisenä?" En usko löytäväni ketään. Olen myöntänyt itselleni sen ja nyt yritän hyväksyä tuon tosiasian, että yksin tulen olemaan aina.

Vinkkisi ovat ihan kivoja, mutta myös vähän alentavia. Et tiedä, mitä kaikkea olen jo kokeillut. Ehkäpä olen jo käynyt stylistillä ja meikkaajalla. Itselleni sopivia värejä olen löytänyt ihan itse. Mutta luuletko oikeasti, että jollain värianalyysilla on merkitystä miehen saamisen kannalta? Miehiä ei kiinnosta tippaakaan, millaiset värisävyt naiselle sopivat.

- ap

Vierailija
93/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

Sosiaaliset taidot tuntuisi olevan kohdillaan, mutta entäs pukeutuminen, josko on liian antavaa, sehän voi herättää ärtymystä jos ulkomuoto ei vastaa sitä mitä olisi lupa odottaa.  

Vierailija
94/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa kuin ison osan miehistä täytyy tehdä.. sopeutua, tyytyä. Keinot ja reagoimistavat ovat erilaiset. Itsellä kaukaisen luonteen vuoksi välillä puskee pintaan katkeruus ja naisviha.

Onkos sinulle koskaan käynyt niin, että vihamielinen nainen uhkaa pahoinpidellä sinut? Tuskinpa. Minua ovat baarissa humalaiset miehet uhkailleet - vain siksi, että olin heidän mielestään ruma. Pelkään miehiä, ja perusteita saattaisi olla jopa ihan suoranaiselle miesvihallekin.

- ap

Ei, enkä ole väittänytkään et olisi. Henkisesti on kyllä pahoinpidelty naisten toimesta ihan lapsesta saakka.

Vierailija
95/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä neuvo olisi annettu miehelle saisi se tykkäyksiä. Naiselle annettaessa se saa alapeukkuja.

Vierailija
96/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Älä yleistä kun et varmastikaan ole. (Känni)ääliöiden takia ei kannata heittää kirvestä kaivoon.

Tai jospa olenkin? Tarkoitat varmasti hyvää, mutta miksi joidenkin on niin kamalan vaikea uskoa, että rumia ihmisiä saattaa olla ihan oikeasti olemassa?

- ap

Vierailija
97/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta!

Paljonko pitää laihduttaa? Nyt paino 54 kg, ei ole vientiä. Oli ainoastaan parikymppisenä, nyt sinkkuutta yli 10 vuotta takana ja ikää 36. Tekisi mieli mennä nenäleikkaukseen, mutta siinä on isot riskit. [/quote

Älä mene. Ei pidä laihduttaa. Ei mikään ole painosta kiinni.

Vierailija
98/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

Sosiaaliset taidot tuntuisi olevan kohdillaan, mutta entäs pukeutuminen, josko on liian antavaa, sehän voi herättää ärtymystä jos ulkomuoto ei vastaa sitä mitä olisi lupa odottaa.  

"Herättää ärtymystä"? Häh?

Pukeudun ihan asiallisesti, tilanteen mukaan ja omalle kropalleni sopivasti, oikean kokoisiin vaatteisiin. En paljastavasti. Tosin ei minun tarvinne selitellä pukeutumistani sinulle yhtään mitenkään.

- ap

Vierailija
99/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Tai jospa olenkin? Tarkoitat varmasti hyvää, mutta miksi joidenkin on niin kamalan vaikea uskoa, että rumia ihmisiä saattaa olla ihan oikeasti olemassa?

- ap

Ei ole vaikea ymmärtää että on erilaisia ihmisiä. Vaikka nykyään tuntuu siltä että tuolla kaupungilla juoksentelee enää Kim Kardashian kopioita.

Vierailija
100/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä miesten mielipiteillä ei mitään väliä. Ainoastaan sillä on merkitystä mitä itse ajattelet itsestäsi. Itse ajattelen että jos vain ulkonäkö on kaikki mitä mies arvostaa niin vähänpä arvostaa..