Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä yli siitä, että miehet pitävät minua vastenmielisenä?

Vierailija
28.11.2021 |

Otsikossa kysymys

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kans treffeille tänään! Pks. kylereese2997@gmail.com

Tabataan stockan kellon alla, kuunnellaan katusoittajia jos löytyy, käydään kahvilassa ♥️

Siis kuvitteletko, että lähtisin treffeille jonkun täysin tuntemattoman kanssa, noin vain, tietämättä sinusta mitään? Ja automaattisesti oletat, että kiinnostuisin sinusta, vaikka en tiedä mitään luonteestasi tai taustoistasi?

Ruma olen kyllä mutta en sentään NOIN epätoivoinen.

- ap

En ole edellinen. Mutta olen nainen ja käynyt sokkotreffeillä ihan nyt syksyllä viimeksi. Tiesin tyyliin miehen iän, ruumiinrakenteen ja noh enpä paljon muuta. Hyvin meni treffit vaikka ei siitä sen enempää tullutkaan. Ja en kyllä ole epätoivoinen vaikka olen sokkotreffeillä käynyt. Se oli vain hauskaa!

Vierailija
42/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö itse itseäsi vastenmielisenä? Vain sillä on merkitystä.

Tämä. Aito itsevarmuus kaunistaa ihmistä paljon. Itsevarmalla ei myöskään mene rumaksi haukkumiset niin ihon alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kanssa pitää pärjätä, suhtaudu miehiin selkeästi kaveruudella, silloin eivät välitä.

Eivät ne halua olla edes kavereita.

- ap

Pitää olla ystävällinen ja ottaa toisen tunteet huomioon, kuunnella. 

Sellainen olenkin. Sikäli kun olen huomioita tehnyt, miehet tykkäävät eniten jyräävistä ja äänekkäistä, itsevarmoista naisista. Rumuuteni lisäksi olen ilmeisesti myös liian hiljainen.

- ap

Todennäköisesti olet vain näkymätön, et suinkaan vastenmielinen.

En ole täysin näkymätön - kuten sanoin, minua on haukuttu rumaksi lukuisia kertoja. Jopa ventovieraat miehet ovat ilmaisseet, miten vastenmielinen heidän mielestään olen. Myös luonnetta ja käyttäytymistä on arvosteltu ("hissukka" jne.)

- ap

Miten olet vastannut näille rumaksi haukkujille? 

Menin sanattomaksi, en pystynyt vastaamaan mitään. Päästyäni pois tilanteesta olen mennyt johonkin rauhalliseen paikkaan itkemään. Aina ne tilanteet tulevat yhtä yllättäen, ja aina tuntuu yhtä pahalta. Kierrän kaukaa mies- ja teinipoikaporukat. Baareissa en ole käynyt moneen vuoteen.

- ap

Itsepuolustustaitojen harjaannuttaminen voisi olla avuksi ja ylipäätään fyysisen kunnon ylläpitäminen, tuskin sattumaa että monet rumanpuoleiset naiset ovat urheilullisia, mutta on tietysti monen asian summa, pakolla ei hyödytä ruveta treenaamaan.  

Joskus miehet käyttää tölvimistä kiinnostuksen herättäjänä, ikäänkuin käänteistä flirttiä, siihen pitää vain vastata samalla mitalla. 

Ekalla sivulla kerroin, että urheilen jonkin verran. En mitenkään tavoitteellisesti, mutta kroppa on ok kunnossa.

- ap

Vierailija
44/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kiinnostaisi olla kaikkien miesten suosiossa, ja se riittää että tiedän olevani viehättävä joidenki mielestä, jos jotkut muut sitten inhoaa lähtökohtasesti, niin ei oo multa pois, siinähän inhoaa.

Vierailija
45/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntaa ajatukset ja kiinnostuksesi johonkin muuhun. Miksi haaskata aikaa ja energiaa johonkin, jos sitä ei voi muuttaa.

Vierailija
46/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet vaan tavallisen näköinen. Minuakin on haukuttu rumaksi ja tiedän, etten ole ruma. Olen tavallinen.

Kaunista ystävääni on haukuttu rumaksi, ja jokainen jolla on silmät päässä, näkee ettei hän ole ruma.

Eli asia nyt vaan on niin, että jos ei näytä 24/7 instabeibeltä, on jonkun mielestä nykymittapuulla ruma. Ei siinä sen kummempaa. Hyväksy asia. Taviksetkin pariutuu, kun eivät jumita "ongelmassaan" pakkomielteisesti.

Joo kiitos. Todennäköisesti olenkin melko tavallinen, mutta ulkonäössäni on jokin piirre, joka herättää miehissä inhoa. Humalaisilta miehiltä on tullut suorastaan aggressiivista palautetta. Haukkumiset ovat menneet ihon alle, enkä usko kelpaavani kenellekään. Käyn töissä ja harrastan, meneehän se elämä näinkin.

- ap

Vierailija
47/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta!

Painoindeksi on 21, ja liikun paljon. Ei ole tarvetta laihduttaa. Kasvoni ovat miesten mielestä epämiellyttävät.

Mikä niissä on vikana?

Rumat piirteet kai. Pienet silmät, taikinanaama, epätasaisen värinen iho. Rumaksi on haukuttu nuoresta saakka.

- ap

😞 ikävää kun jotkut haukkuu. Se kertoo heidän sisäisestä rumuudestaan. Keskity omiin hyviin puoliisi ja anna sisäisen kauneuden loistaa ulos päin. Tiedän ettei ole helppoa tässä ulkonäkökeskeisessä yhteiskunnassa, mutta elämää on myös pintaa syvemmällä. Tee niitä asioita mistä nautit äläkä välitä pinnallisista ihmisistä. On myös niitä, jotka näkevät pintaa syvemmälle ja itse valitsisin mieluummin sellaisen kuin ne, jotka katsovat oikeudekseen arvostella muiden ulkonäköä! Sellaiset ihmiset ovat aika iljettäviä ja eivät ole mitään jumalan lahjoja maailmalle vaikka itse niin kuvittelevatkin.

Vierailija
48/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan kiinnostaisi olla kaikkien miesten suosiossa, ja se riittää että tiedän olevani viehättävä joidenki mielestä, jos jotkut muut sitten inhoaa lähtökohtasesti, niin ei oo multa pois, siinähän inhoaa.

En tavoittelekaan mitään suosiota. On vain ikävä ajatus, että joidenkin ihmisten mielestä olen niin epämiellyttävä, että he haluavat huudella minulle törkeyksiä ja toivovat minulle pahaa, vaikka itse en ole sanonut heille sanaakaan.

- ap

Vierailija
49/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulí ulí

Vierailija
50/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet vaan tavallisen näköinen. Minuakin on haukuttu rumaksi ja tiedän, etten ole ruma. Olen tavallinen.

Kaunista ystävääni on haukuttu rumaksi, ja jokainen jolla on silmät päässä, näkee ettei hän ole ruma.

Eli asia nyt vaan on niin, että jos ei näytä 24/7 instabeibeltä, on jonkun mielestä nykymittapuulla ruma. Ei siinä sen kummempaa. Hyväksy asia. Taviksetkin pariutuu, kun eivät jumita "ongelmassaan" pakkomielteisesti.

Joo kiitos. Todennäköisesti olenkin melko tavallinen, mutta ulkonäössäni on jokin piirre, joka herättää miehissä inhoa. Humalaisilta miehiltä on tullut suorastaan aggressiivista palautetta. Haukkumiset ovat menneet ihon alle, enkä usko kelpaavani kenellekään. Käyn töissä ja harrastan, meneehän se elämä näinkin.

- ap

Kenellekään muulle sinun ei tarvitse kelvata kuin itsellesi, muista se.

Vierailija
51/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kanssa pitää pärjätä, suhtaudu miehiin selkeästi kaveruudella, silloin eivät välitä.

- ap

Miehet eivät ole "kavereita" kuin niiden naisten kanssa joilta haluavat seksiä. Tämän kun moni nainen ymmärtäisi niin ei hukkaisi aikaa miesten kanssa. Mies hylkää ystävyyden heti kun löytää seurustelukumppanin, joten ei tuollaiseen kannata uhrata aikaa. Nainen on usein ihan vilpittömästi kuvitellut, että mies olisi oikeasti ystävä ja rakentanut ystävyyttä, mutta kokemuksesta voin sanoa, ettei kannata.

Vierailija
52/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Hmm. Tämä sai epäilemään että et ole ruma. Rumat naiset ovat yleensä täysin näkymättömiä miehille, ei tule edes ilkeitä huuteluja. Hyvän näköiset on niitä jotka saavat miehiltä aggressiivista käytöstä. Olet ehkä vain vähän erikoisen näköinen, et sellainen klassisen kaunis. Mallit ovat usein erikoisen, jopa omituisen näköisiä ja moni heistä kertoo olleensa sen takia kiusattu.

Vierailija
53/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä noista haukkumisista on tullut olo, että minun on pakko olla todella vastenmielinen.

- ap

Vierailija
54/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostakin kumman syystä transsumiehet näyttävät yleensä varsin hemaisevilta, ja naiseksi syntynyt ei muka pääse samaan.

Niin kuin tämä? 😂🤣

Vierailija
55/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet schmiehet. Järjestä elämääsi jotain muuta mukavampaa ☀️

Vierailija
56/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä noista haukkumisista on tullut olo, että minun on pakko olla todella vastenmielinen.

- ap

Et ole. Jotkut ihmiset vaan on p*skoja ja haluavat että muilla on yhtä huono olo kuin heillä. Yritä suodattaa noi jutut. Kellään ei ole oikeutta sanoa sulle niin.

Vierailija
57/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Miehet eivät ole "kavereita" kuin niiden naisten kanssa joilta haluavat seksiä. Tämän kun moni nainen ymmärtäisi niin ei hukkaisi aikaa miesten kanssa. Mies hylkää ystävyyden heti kun löytää seurustelukumppanin, joten ei tuollaiseen kannata uhrata aikaa. Nainen on usein ihan vilpittömästi kuvitellut, että mies olisi oikeasti ystävä ja rakentanut ystävyyttä, mutta kokemuksesta voin sanoa, ettei kannata.

Jotain tämänsuuntaista arvelinkin. En lähesty miehiä mitenkään, en edes kaverimielessä, koska pelkään heitä.

- ap

Vierailija
58/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Pitää olla ystävällinen ja ottaa toisen tunteet huomioon, kuunnella. 

Sellainen olenkin. Sikäli kun olen huomioita tehnyt, miehet tykkäävät eniten jyräävistä ja äänekkäistä, itsevarmoista naisista. Rumuuteni lisäksi olen ilmeisesti myös liian hiljainen.

- ap

Todennäköisesti olet vain näkymätön, et suinkaan vastenmielinen.

En ole täysin näkymätön - kuten sanoin, minua on haukuttu rumaksi lukuisia kertoja. Jopa ventovieraat miehet ovat ilmaisseet, miten vastenmielinen heidän mielestään olen. Myös luonnetta ja käyttäytymistä on arvosteltu ("hissukka" jne.)

- ap

Miten olet vastannut näille rumaksi haukkujille? 

Menin sanattomaksi, en pystynyt vastaamaan mitään. Päästyäni pois tilanteesta olen mennyt johonkin rauhalliseen paikkaan itkemään. Aina ne tilanteet tulevat yhtä yllättäen, ja aina tuntuu yhtä pahalta. Kierrän kaukaa mies- ja teinipoikaporukat. Baareissa en ole käynyt moneen vuoteen.

- ap

Itsepuolustustaitojen harjaannuttaminen voisi olla avuksi ja ylipäätään fyysisen kunnon ylläpitäminen, tuskin sattumaa että monet rumanpuoleiset naiset ovat urheilullisia, mutta on tietysti monen asian summa, pakolla ei hyödytä ruveta treenaamaan.  

Joskus miehet käyttää tölvimistä kiinnostuksen herättäjänä, ikäänkuin käänteistä flirttiä, siihen pitää vain vastata samalla mitalla. 

Ekalla sivulla kerroin, että urheilen jonkin verran. En mitenkään tavoitteellisesti, mutta kroppa on ok kunnossa.

- ap

Itsepuolustuskurssilla oppii ainakin asennetta ja jos on taipumusta olla törkymagneetti melkein välttämätön koska huonolla tuurilla sitä jossakin vaiheessa joutuu kahnaukseen.

Vierailija
59/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet schmiehet. Järjestä elämääsi jotain muuta mukavampaa ☀️

Nimenomaan schmiehet. Ne on niitä jotka sammakoita päästävät suustaan ja oksentavat omaa pahaa oloaan 😊.

Vierailija
60/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostakin kumman syystä transsumiehet näyttävät yleensä varsin hemaisevilta, ja naiseksi syntynyt ei muka pääse samaan.

Voi kulta, on sinulle ihan ok olla homo. Älä turhaan häpeile sitä :)