Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli siitä, että miehet pitävät minua vastenmielisenä?

Vierailija
28.11.2021 |

Otsikossa kysymys

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa kohtelua olet saanut osakseksi :( Minäkin olen ruma, mutta en aivan yhtä törkeää käytöstä ole saanut miehiltä osakseni kuin sinä. Tuollaisesta käytöksestä varmasti jääkin traumoja, voisi olla hyvä jos pääsisit käsittelemään tai keskustelemaan niistä jotenkin, että jos pääsisit edes osasta pelkoa eroon. Se voisi auttaa siinä välinpitämättömyyden saavuttamisessa.

Nuorempana surin vielä asiaa enemmän, että tulen olemaan loppuelämäni yksin. Vähitellen se on muokkautunut siihen, että vaikka olisi teoriassa kiva olla ihana ja rakastava parisuhde, tiedän sen todennäköisyyden niin pieneksi joka tapauksessa, että unelmointi todellakin olisi vain unelmointia. Useimmilla ystävilläni on huonoja kokemuksia parisuhteissaan miesten perseilystä ja piittaamattomuudesta, ja niitä saa lukea täältä palstalta myös päivittäin. Olen nuorempana ollut parissa parisuhteessa, ja kokenut myös itse miehiltä tuota samaa. Lisäksi tiedän, että en itse asiassa pidä siitä millaiseksi ihmiseksi muutun parisuhteessa enkä itsekään haluaisi enää mitään kompromisseja tehdä kun olen tottunut tekemään ja päättämään kaiken itse. On siksi muuttunut helpommaksi ajatella, että ei herrajumala en missään nimessä haluaisikaan suhdetta, joten on herttaisen yhdentekevää etteivät miehetkään minua halua.

En silti tiedä miten suhtautuisin, jos taas vuosikausien jälkeen tulisi sellainen tilanne, että mies alkaa minua haukkua rumaksi, Pystyisinkö kettuilemaan takaisin vai olisinko rikki. Toki naisena noissa pitää ajatella omaa turvallisuuttaan, mies joka tulee tuollaisia sanomaan ventovieraille on jollain tapaa mielenvikainen ja vaarallinen. En kyllä itsekään ole enää vuosikausiin käynyt sellaisissa paikoissa, joissa on humalaisia miehiä, koska he ovat joka tapauksessa epämiellyttäviä ja tilanne ahdistava. Ymmärrän sinua siis siinä mielessä hyvin. Toivottavasti kuitenkin normaalissa arjessa ja työelämässä et joudu kokemaan haukkumista tai pelkäämään sitä.

Kiitos viestistäsi ja ymmärryksestä. Itselleni kävi niin, että olin saanut olla vuosikausia rauhassa, ilman kommentointia. Sitten eräs mies alkoikin haukkua minua rumaksi, vieläpä todella törkeillä ja nöyryyttävillä tavoilla. En kerro yksityiskohtia, mutta siihen liittyi julkista nolaamista. En ole toipunut tuosta kokemuksesta täysin vieläkään, ja se lisäsi arkuuttani ja halua eristäytyä.

- ap

On erittäin harvinaista, että aikuisten ihmisten kesken jotain haukuttaisiin rumaksi päin naamaa. Omassa elämässäni en ole moiseen törmännyt lainkaan.

Tällä miehellä on selvästi jotain ongelmaa, joka purkautuu tuolla tavoin. Jos olet saanut tuollaista kohtelua useammalta taholta, niin on kyllä äärimmäisen erikoista. En usko että kukaan voi luonnostaan olla niin huomiotaherättävän ruma. Onko sinulla kenties jokin lääketieteellinen poikkeama, joka on niin silmiinpistävä, että yllättää ihmiset kerta kaikkiaan?

Vierailija
142/142 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laita mugshot imguriin niin katsotaan, hyvällä tuurilla saat treffikutsun.

En aio laittaa kuvaani yhtään mihinkään. Miehen löytäminen ei ollut tämän aloituksen pointti vaan se, miten hyväksyä yksinolo.

- ap

Lopeta se ulina sitten. Ketään ei oikeasti kiinnosta sun naama oli se ruma tai kaunis.

Miksi olet niin aggressiivinen? Jos ketjun aihe ei kiinnosta sinua tai jos minun näkökulmani aiheeseen on mielestäsi väärä, älä lue.

- ap

Kuulostat vähän yksioikoiselta, tai sitten olet murrosikäinen jolla kommunikoinnin hienosäätö vielä takkuaa koska lähtökohtaisesti kukaan kommentoijista ei halua pahaa tai olla ilkeä, mutta kuitenkin suhtautumisestasi saa sellaisen kuvan kuin näin olettaisit töksäyttelemällä heti takaisin jos jokin ei miellytä.  

Kyllähän tässä ketjussa tuli muutama melko ilkeä kommentti, mm. ap:ta kehotettiin ryhtymään prostituoiduksi. Muutamat kommentit olivat avoimen aggressiivisia - ap:lle vihjailtiin, että hän on käyttäytynyt tai pukeutunut "väärin" (?) ja ansaitsee huonon kohtelun.

Jännä, miten paljon aggressioita jo pelkkä rumuuden mainitseminen herättää, vaikka kukaan kommentoija ei edes tiedä, minkä näköinen ap oikeasti on.

Sitten ovat nämä kieltäjät: "Et voi olla oikeasti ruma, vika on stailauksessa!" Jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän