Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä yli siitä, että miehet pitävät minua vastenmielisenä?

Vierailija
28.11.2021 |

Otsikossa kysymys

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyvin lihava, mutta luonteeltani iloinen. Aina on ollut kiinnostuneita miehiä. Eli kyllä niitä ulkonäön vikojakin voi kompensoida. :)

Niin, ehkäpä. Hiljaisen introvertin on vain vähän vaikea muuttua yhtäkkiä valovoimaiseksi, "iloiseksi" persoonaksi.

Ystävien mukaan olen fiksu, huumorintajuinen ja "syvällinen". Mutta nämä piirteet eivät tunnu miehiä kiinnostavan.

- ap

Ei nuo piirteet miehiä kiinnosta, ellei ne tule kauniissa paketissa. Rumalla naisella on oikeastaan vain yksi keino tulla suosituksi miesten keskuudessa, eli kuten tuolla joku jo sanoi niin avaa reidet. Aina löytyy joku tarpeeksi epätoivoinen päällesi ähkimään. Voit vaikka tehdä siitä itsellesi ammatin. Kun olet tienannut tarpeeksi, mene kauneusleikkauksiin. Sitten saat miehen parisuhteeseen.

Naisen ei koskaan kannata olla noin epätoivoinen.

Vierailija
62/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kanssa pitää pärjätä, suhtaudu miehiin selkeästi kaveruudella, silloin eivät välitä.

Eivät ne halua olla edes kavereita.

- ap

Miehet eivät ole "kavereita" kuin niiden naisten kanssa joilta haluavat seksiä. Tämän kun moni nainen ymmärtäisi niin ei hukkaisi aikaa miesten kanssa. Mies hylkää ystävyyden heti kun löytää seurustelukumppanin, joten ei tuollaiseen kannata uhrata aikaa. Nainen on usein ihan vilpittömästi kuvitellut, että mies olisi oikeasti ystävä ja rakentanut ystävyyttä, mutta kokemuksesta voin sanoa, ettei kannata.

Sillä vanhatuttavamiekkosella on paljon naikkoskavereita ja ovat ihan vain kavereita. Että ei tuo aina pidä paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet vaan tavallisen näköinen. Minuakin on haukuttu rumaksi ja tiedän, etten ole ruma. Olen tavallinen.

Kaunista ystävääni on haukuttu rumaksi, ja jokainen jolla on silmät päässä, näkee ettei hän ole ruma.

Eli asia nyt vaan on niin, että jos ei näytä 24/7 instabeibeltä, on jonkun mielestä nykymittapuulla ruma. Ei siinä sen kummempaa. Hyväksy asia. Taviksetkin pariutuu, kun eivät jumita "ongelmassaan" pakkomielteisesti.

Joo kiitos. Todennäköisesti olenkin melko tavallinen, mutta ulkonäössäni on jokin piirre, joka herättää miehissä inhoa. Humalaisilta miehiltä on tullut suorastaan aggressiivista palautetta. Haukkumiset ovat menneet ihon alle, enkä usko kelpaavani kenellekään. Käyn töissä ja harrastan, meneehän se elämä näinkin.

- ap

Hmm. Tämä sai epäilemään että et ole ruma. Rumat naiset ovat yleensä täysin näkymättömiä miehille, ei tule edes ilkeitä huuteluja. Hyvän näköiset on niitä jotka saavat miehiltä aggressiivista käytöstä. Olet ehkä vain vähän erikoisen näköinen, et sellainen klassisen kaunis. Mallit ovat usein erikoisen, jopa omituisen näköisiä ja moni heistä kertoo olleensa sen takia kiusattu.

Ahaa, tämä olikin uutta.

Jos minulle huudetaan "hyi v***u" ja jossain toisessa tilanteessa kutsutaan rumaksi päin naamaa, eihän siinä ole mitään epäselvää, mitä mieltä sanoja on. Ei liene sattumaa, että näitä tilanteita on ollut lukuisia ja eri puolilla Suomea.

- ap

Vierailija
64/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet vaan tavallisen näköinen. Minuakin on haukuttu rumaksi ja tiedän, etten ole ruma. Olen tavallinen.

Kaunista ystävääni on haukuttu rumaksi, ja jokainen jolla on silmät päässä, näkee ettei hän ole ruma.

Eli asia nyt vaan on niin, että jos ei näytä 24/7 instabeibeltä, on jonkun mielestä nykymittapuulla ruma. Ei siinä sen kummempaa. Hyväksy asia. Taviksetkin pariutuu, kun eivät jumita "ongelmassaan" pakkomielteisesti.

Joo kiitos. Todennäköisesti olenkin melko tavallinen, mutta ulkonäössäni on jokin piirre, joka herättää miehissä inhoa. Humalaisilta miehiltä on tullut suorastaan aggressiivista palautetta. Haukkumiset ovat menneet ihon alle, enkä usko kelpaavani kenellekään. Käyn töissä ja harrastan, meneehän se elämä näinkin.

- ap

Humalaiset miehet ovat usein töykeitä kaikkia naisia kohtaan. Itseänikin on pultsari haukkunut ja esim. kodittomien asuntolan ulkopuolella mies haukkui polkupyörääni rumaksi, kun kävelin vaan ohi. Pyöräni on kaunis musta pyörä.

Vierailija
65/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan kiinnostaisi olla kaikkien miesten suosiossa, ja se riittää että tiedän olevani viehättävä joidenki mielestä, jos jotkut muut sitten inhoaa lähtökohtasesti, niin ei oo multa pois, siinähän inhoaa.

En tavoittelekaan mitään suosiota. On vain ikävä ajatus, että joidenkin ihmisten mielestä olen niin epämiellyttävä, että he haluavat huudella minulle törkeyksiä ja toivovat minulle pahaa, vaikka itse en ole sanonut heille sanaakaan.

- ap

Olen itse saanut kuulla olevani kaunis mutta kännisiltä luusereilta myös kasvoni piirteistä joissa heidän mielestään olisi korjattavaa 😂😂😂. Huh huh. Siinähän luuserit huutelee ja ulisee, kuten täälläkin varmaan moni elämässään epäonnistunut äijä laittaa kyseenalaisia kommentteja 😁. En kaipaa luusereiden hyväksyntää. En ole kaunotar, mutta hyvä sellaisena kuin olen ja jos se ei ole jonkun mieleen niin juoskoon junan alle.

Vierailija
66/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö itse itseäsi vastenmielisenä? Vain sillä on merkitystä.

Kieltämättä noista haukkumisista on tullut olo, että minun on pakko olla todella vastenmielinen.

- ap

Et ole. Jotkut ihmiset vaan on p*skoja ja haluavat että muilla on yhtä huono olo kuin heillä. Yritä suodattaa noi jutut. Kellään ei ole oikeutta sanoa sulle niin.

Kiitos!

- ap

Vierailija
67/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kanssa pitää pärjätä, suhtaudu miehiin selkeästi kaveruudella, silloin eivät välitä.

- ap

Miehet eivät ole "kavereita" kuin niiden naisten kanssa joilta haluavat seksiä. Tämän kun moni nainen ymmärtäisi niin ei hukkaisi aikaa miesten kanssa. Mies hylkää ystävyyden heti kun löytää seurustelukumppanin, joten ei tuollaiseen kannata uhrata aikaa. Nainen on usein ihan vilpittömästi kuvitellut, että mies olisi oikeasti ystävä ja rakentanut ystävyyttä, mutta kokemuksesta voin sanoa, ettei kannata.

Tämä ei pidä paikkaansa.

Vierailija
68/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö:

1. pysy laihana ja treenaa ittes upeaan kuntoon. Käytä tiukkoja, tyylikkäitä vaatteita sitten kun sulla on upea vartalo

2. käytä meikkiä. Saat sillä isommat silmät ja tasaisen ihonvärin. Huulipuna myös.

3. Hanki upea kampaus.

Luonne:

1. Opettele puhumaan. Alkoholi saattaa auttaa.

2. Mene kursseille, joissa opitaan itsevarmuutta. Esim. improteatteri

3. Ylipäätään vietä aikaa ihmisten kanssa, jolloin opit puhumaan rohkeammin.

Vierailija
69/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö itse itseäsi vastenmielisenä? Vain sillä on merkitystä.

Tämä. Aito itsevarmuus kaunistaa ihmistä paljon. Itsevarmalla ei myöskään mene rumaksi haukkumiset niin ihon alle.

Kaikilla ei ole vielä aitoa itsevarmuutta, varsinkaan nuorilla ja omasta elämäntilanteesta riippuen. Usein kiusaajat spottaavat tämän ja nauttivat siitä että saavat ilkeillä juuri sellaisille ihmisille. Vaikeahan siinä on itsetunnon kasvaakaan, kun kuulee negatiivisia huuteluita. Miehet vois katsoa peiliin et mikä hemmetti niitä vaivaa. Taitaa niillä itsellä olla aikamoisia itsetunto-ongelmia kun saavat heikompien kiusaamisesta kicksejä. Ovat naisvihaajia eivätkä kestä naisia missään muodossa, koska todennäköisesti ovat vielä äidin esiliinan nyöreissä kiinni tai mamman tossun alla. Kaikki viha johtuu alunperin pelosta.

Vierailija
70/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiselta löytyy näkyvät rinnat sekä pyöreää, leveää peppua ja mukavaa positiivista luonnetta, niin ei sillä naamalla ole niin väliä.

Kaipa tässä on totuuden siemen. Kropalla voi kompensoida kasvojen heikkoa estetiikkaa ainakin jonkun verran.

Vierailija
71/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö:

1. pysy laihana ja treenaa ittes upeaan kuntoon. Käytä tiukkoja, tyylikkäitä vaatteita sitten kun sulla on upea vartalo

2. käytä meikkiä. Saat sillä isommat silmät ja tasaisen ihonvärin. Huulipuna myös.

3. Hanki upea kampaus.

Luonne:

Hetkinen, siis ehdotat rumuudesta ja ujoudesta kärsivälle ihmiselle ratkaisuksi alkoholia? Sepä auttaakin tähän couperosa-pärstään. Ei kiitos, välttelen.

- ap

Vierailija
72/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haukkuvat, jotka ovat elämäänsä pettyneitä ja alemmuudentuntoisia, kokevat, etteivät kelpaa kellekään. He haluavat levittää huonoa oloa. Anna heille anteeksi.

Kauniit ajatukset kaunistavat. Elämässäsi on paljon hyvää ja olet ihana ihminen. Kun alat hyväksyä itsesi kaikin tavoin ja olla itsesi paras ystävä, se näkyy vähitellen myös ulospäin. Näin toivon. Kaikkea hyvää!

Vierailija
73/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Pitää olla ystävällinen ja ottaa toisen tunteet huomioon, kuunnella. 

Sellainen olenkin. Sikäli kun olen huomioita tehnyt, miehet tykkäävät eniten jyräävistä ja äänekkäistä, itsevarmoista naisista. Rumuuteni lisäksi olen ilmeisesti myös liian hiljainen.

- ap

Todennäköisesti olet vain näkymätön, et suinkaan vastenmielinen.

En ole täysin näkymätön - kuten sanoin, minua on haukuttu rumaksi lukuisia kertoja. Jopa ventovieraat miehet ovat ilmaisseet, miten vastenmielinen heidän mielestään olen. Myös luonnetta ja käyttäytymistä on arvosteltu ("hissukka" jne.)

- ap

Miten olet vastannut näille rumaksi haukkujille? 

Menin sanattomaksi, en pystynyt vastaamaan mitään. Päästyäni pois tilanteesta olen mennyt johonkin rauhalliseen paikkaan itkemään. Aina ne tilanteet tulevat yhtä yllättäen, ja aina tuntuu yhtä pahalta. Kierrän kaukaa mies- ja teinipoikaporukat. Baareissa en ole käynyt moneen vuoteen.

- ap

Itsepuolustustaitojen harjaannuttaminen voisi olla avuksi ja ylipäätään fyysisen kunnon ylläpitäminen, tuskin sattumaa että monet rumanpuoleiset naiset ovat urheilullisia, mutta on tietysti monen asian summa, pakolla ei hyödytä ruveta treenaamaan.  

Joskus miehet käyttää tölvimistä kiinnostuksen herättäjänä, ikäänkuin käänteistä flirttiä, siihen pitää vain vastata samalla mitalla. 

Ekalla sivulla kerroin, että urheilen jonkin verran. En mitenkään tavoitteellisesti, mutta kroppa on ok kunnossa.

- ap

Itsepuolustuskurssilla oppii ainakin asennetta ja jos on taipumusta olla törkymagneetti melkein välttämätön koska huonolla tuurilla sitä jossakin vaiheessa joutuu kahnaukseen.

Kuntonyrkkeilyllä on kieltämättä voimaannuttava vaikutus. Naisia on kautta historian yritetty alistaa. Luulisi että täällä Suomessa on tasa-arvo, mutta yhteiskunta on taas mennyt enemmän naista alistavaan suuntaan. Naiset hakee hyväksyntää ulkonäöllään enemmän kuin koskaan ennen, koska meidät on ehdollistettu luulemaan että pitää olla tietynlainen ennen kuin kelpaa. Kauneusteollisuus on yksi eniten rahaa tuottava ala nykyään.

Vierailija
74/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiselta löytyy näkyvät rinnat sekä pyöreää, leveää peppua ja mukavaa positiivista luonnetta, niin ei sillä naamalla ole niin väliä.

Kaipa tässä on totuuden siemen. Kropalla voi kompensoida kasvojen heikkoa estetiikkaa ainakin jonkun verran.

Minun kokemukseni mukaan hyvin, hyvin vähän.

Itse asiassa minulla on melko kiva kroppa... Joskus on käynyt niin, että joku mies tulee lähelle, käy tsekkaamassa naamani ja luikkii vähin äänin pois. Naurattaisi, ellei tuntuisi niin kauhealta. Ilmeisesti takaa päin näytän jopa melko hyvältä! Mutta ei se riitä miehille.

- ap

Vierailija
75/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö:

3. Hanki upea kampaus.

Luonne:

Hetkinen, siis ehdotat rumuudesta ja ujoudesta kärsivälle ihmiselle ratkaisuksi alkoholia? Sepä auttaakin tähän couperosa-pärstään. Ei kiitos, välttelen.

- ap

😄 kyllä se siitä kun otat drinksua 😂😉. Hyvä että tiedät itse mitä kannattaa tehdä! Olet fiksu ja hyvä sellaisena kuin olet. Jos meikkaat tai pukeudut, tee se omaksi iloksesi. Älä muita miellyttääksesi. Näytä henkistä keskisormea niille ketkä jaksaa valittaa asioista mitkä ei kuulu heille!

Vierailija
76/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jos löytyy. Vitut viis veisaan teidän tai kenenkään mielipiteistä miten olisin parempi teidän tai jonkun uuvatin vielestä. Oletteko itse omasta mielestänne niin täydellisiä herkkupaloja? Ette todennköisesti ole, mutta en lähde tarjoilemaan vaihtoehtoja siitä, mikä mielestäni teidän olemuksessanne riittäisi tekemään teidät kelpaaviksi.

T. Ei ap.

Vierailija
77/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta!

Painoindeksi on 21, ja liikun paljon. Ei ole tarvetta laihduttaa. Kasvoni ovat miesten mielestä epämiellyttävät.

Mikä niissä on vikana?

Rumat piirteet kai. Pienet silmät, taikinanaama, epätasaisen värinen iho. Rumaksi on haukuttu nuoresta saakka.

- ap

Onhan niitä rumiakin ukkoja, eikö kelpaa omatasoinen seura?

Vierailija
78/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta!

Painoindeksi on 21, ja liikun paljon. Ei ole tarvetta laihduttaa. Kasvoni ovat miesten mielestä epämiellyttävät.

Mikä niissä on vikana?

Rumat piirteet kai. Pienet silmät, taikinanaama, epätasaisen värinen iho. Rumaksi on haukuttu nuoresta saakka.

- ap

Minun tasoni on tehty minulle erittäin selväksi, miesten tasoista en tiedä mitään. Viime vuodet olen vältellyt miesten seuraa lähes paniikin vallassa. Kuten sanoin, pelkään miehiä. En käy missään sellaisissa paikoissa, joissa miehiin voisi tutustua.

- ap

Vierailija
79/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta!

Mikä niissä on vikana?

- ap

Minun tasoni on tehty minulle erittäin selväksi, miesten tasoista en tiedä mitään. Viime vuodet olen vältellyt miesten seuraa lähes paniikin vallassa. Kuten sanoin, pelkään miehiä. En käy missään sellaisissa paikoissa, joissa miehiin voisi tutustua.

- ap

Jos olet ruma niin ala katsomaan niitä rumia ukkoja, katso sellaisia jonka naama ei sinua miellytä. Tykkää tinderissä rumista ukoista.

Vierailija
80/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta!

Mikä niissä on vikana?

- ap

- ap

Jos olet ruma niin ala katsomaan niitä rumia ukkoja, katso sellaisia jonka naama ei sinua miellytä. Tykkää tinderissä rumista ukoista.

En todellakaan laita kuvaani mihinkään deittisovellukseen haukuttavaksi ja riepoteltavaksi.

- ap81