Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä yli siitä, että miehet pitävät minua vastenmielisenä?

Vierailija
28.11.2021 |

Otsikossa kysymys

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kanssa pitää pärjätä, suhtaudu miehiin selkeästi kaveruudella, silloin eivät välitä.

Eivät ne halua olla edes kavereita.

- ap

Pitää olla ystävällinen ja ottaa toisen tunteet huomioon, kuunnella. 

Sellainen olenkin. Sikäli kun olen huomioita tehnyt, miehet tykkäävät eniten jyräävistä ja äänekkäistä, itsevarmoista naisista. Rumuuteni lisäksi olen ilmeisesti myös liian hiljainen.

- ap

Todennäköisesti olet vain näkymätön, et suinkaan vastenmielinen.

En ole täysin näkymätön - kuten sanoin, minua on haukuttu rumaksi lukuisia kertoja. Jopa ventovieraat miehet ovat ilmaisseet, miten vastenmielinen heidän mielestään olen. Myös luonnetta ja käyttäytymistä on arvosteltu ("hissukka" jne.)

- ap

Miten olet vastannut näille rumaksi haukkujille? 

Menin sanattomaksi, en pystynyt vastaamaan mitään. Päästyäni pois tilanteesta olen mennyt johonkin rauhalliseen paikkaan itkemään. Aina ne tilanteet tulevat yhtä yllättäen, ja aina tuntuu yhtä pahalta. Kierrän kaukaa mies- ja teinipoikaporukat. Baareissa en ole käynyt moneen vuoteen.

- ap

Vierailija
22/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyvin lihava, mutta luonteeltani iloinen. Aina on ollut kiinnostuneita miehiä. Eli kyllä niitä ulkonäön vikojakin voi kompensoida. :)

Niin, ehkäpä. Hiljaisen introvertin on vain vähän vaikea muuttua yhtäkkiä valovoimaiseksi, "iloiseksi" persoonaksi.

Ystävien mukaan olen fiksu, huumorintajuinen ja "syvällinen". Mutta nämä piirteet eivät tunnu miehiä kiinnostavan.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan rakastella jos laitat paperipussin päähäsi, tai naamarin.

Erkki 62

Vierailija
24/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko käydä hypnotisoijalla jonka avulla voisit päästä mies halusta eroon?       Naisista saisit helpommin kavereita?    tai shemaleista?

Vierailija
25/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko käydä hypnotisoijalla jonka avulla voisit päästä mies halusta eroon?       Naisista saisit helpommin kavereita?    tai shemaleista?

Shemalet eivät ole naisia.

Vierailija
26/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kans treffeille tänään! Pks. kylereese2997@gmail.com

Tabataan stockan kellon alla, kuunnellaan katusoittajia jos löytyy, käydään kahvilassa ♥️

Vierailija
27/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaan rakastella jos laitat paperipussin päähäsi, tai naamarin.

Erkki 62

Tämmöinen asenne miehiltä on juuri se ongelma. Olette kuvottavia.

Vierailija
28/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin ison osan miehistä täytyy tehdä.. sopeutua, tyytyä. Keinot ja reagoimistavat ovat erilaiset. Itsellä kaukaisen luonteen vuoksi välillä puskee pintaan katkeruus ja naisviha.

Vierailija
29/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tabataan stockan kellon alla, kuunnellaan katusoittajia jos löytyy, käydään kahvilassa ♥️

Siis kuvitteletko, että lähtisin treffeille jonkun täysin tuntemattoman kanssa, noin vain, tietämättä sinusta mitään? Ja automaattisesti oletat, että kiinnostuisin sinusta, vaikka en tiedä mitään luonteestasi tai taustoistasi?

Ruma olen kyllä mutta en sentään NOIN epätoivoinen.

- ap

Vierailija
30/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuvitteletko, että lähtisin treffeille jonkun täysin tuntemattoman kanssa, noin vain, tietämättä sinusta mitään? Ja automaattisesti oletat, että kiinnostuisin sinusta, vaikka en tiedä mitään luonteestasi tai taustoistasi?

- ap

Niitä sanotaan sokkotreffeiksi. Toiset kokee jo ajatuksen romanttiseksi. Elämä on täynnä mahdollisuuksia t. kyle

Vierailija
31/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa kuin ison osan miehistä täytyy tehdä.. sopeutua, tyytyä. Keinot ja reagoimistavat ovat erilaiset. Itsellä kaukaisen luonteen vuoksi välillä puskee pintaan katkeruus ja naisviha.

Onkos sinulle koskaan käynyt niin, että vihamielinen nainen uhkaa pahoinpidellä sinut? Tuskinpa. Minua ovat baarissa humalaiset miehet uhkailleet - vain siksi, että olin heidän mielestään ruma. Pelkään miehiä, ja perusteita saattaisi olla jopa ihan suoranaiselle miesvihallekin.

- ap

Vierailija
32/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Niitä sanotaan sokkotreffeiksi. Toiset kokee jo ajatuksen romanttiseksi. Elämä on täynnä mahdollisuuksia t. kyle

Ikävä pilata romanttinen haaveilusi, mutta en asu siellä päinkään

- ap

Vierailija
33/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä, tekoripsiä ja bombshell-tissiliiviä peliin vaan. Niistä on moni "kaunis nainen" tehty.

Vierailija
34/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei näyttäisi olevan ulkonäköön liittyvä

Vierailija
35/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kanssa pitää pärjätä, suhtaudu miehiin selkeästi kaveruudella, silloin eivät välitä.

Eivät ne halua olla edes kavereita.

- ap

Pitää olla ystävällinen ja ottaa toisen tunteet huomioon, kuunnella. 

Sellainen olenkin. Sikäli kun olen huomioita tehnyt, miehet tykkäävät eniten jyräävistä ja äänekkäistä, itsevarmoista naisista. Rumuuteni lisäksi olen ilmeisesti myös liian hiljainen.

- ap

Todennäköisesti olet vain näkymätön, et suinkaan vastenmielinen.

En ole täysin näkymätön - kuten sanoin, minua on haukuttu rumaksi lukuisia kertoja. Jopa ventovieraat miehet ovat ilmaisseet, miten vastenmielinen heidän mielestään olen. Myös luonnetta ja käyttäytymistä on arvosteltu ("hissukka" jne.)

- ap

Miten olet vastannut näille rumaksi haukkujille? 

Menin sanattomaksi, en pystynyt vastaamaan mitään. Päästyäni pois tilanteesta olen mennyt johonkin rauhalliseen paikkaan itkemään. Aina ne tilanteet tulevat yhtä yllättäen, ja aina tuntuu yhtä pahalta. Kierrän kaukaa mies- ja teinipoikaporukat. Baareissa en ole käynyt moneen vuoteen.

- ap

Itsepuolustustaitojen harjaannuttaminen voisi olla avuksi ja ylipäätään fyysisen kunnon ylläpitäminen, tuskin sattumaa että monet rumanpuoleiset naiset ovat urheilullisia, mutta on tietysti monen asian summa, pakolla ei hyödytä ruveta treenaamaan.  

Joskus miehet käyttää tölvimistä kiinnostuksen herättäjänä, ikäänkuin käänteistä flirttiä, siihen pitää vain vastata samalla mitalla. 

Vierailija
36/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet vaan tavallisen näköinen. Minuakin on haukuttu rumaksi ja tiedän, etten ole ruma. Olen tavallinen.

Kaunista ystävääni on haukuttu rumaksi, ja jokainen jolla on silmät päässä, näkee ettei hän ole ruma.

Eli asia nyt vaan on niin, että jos ei näytä 24/7 instabeibeltä, on jonkun mielestä nykymittapuulla ruma. Ei siinä sen kummempaa. Hyväksy asia. Taviksetkin pariutuu, kun eivät jumita "ongelmassaan" pakkomielteisesti.

Vierailija
37/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Itä-Suomessa, voisin lähteä treffeille. -mies-

Vierailija
38/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö itse itseäsi vastenmielisenä? Vain sillä on merkitystä.

Vierailija
39/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusleikkaus? Jos ulkonäkö oikeasti aiheuttaa noin paljon haittaa elämällesi...

Vierailija
40/142 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyvin lihava, mutta luonteeltani iloinen. Aina on ollut kiinnostuneita miehiä. Eli kyllä niitä ulkonäön vikojakin voi kompensoida. :)

Niin, ehkäpä. Hiljaisen introvertin on vain vähän vaikea muuttua yhtäkkiä valovoimaiseksi, "iloiseksi" persoonaksi.

Ystävien mukaan olen fiksu, huumorintajuinen ja "syvällinen". Mutta nämä piirteet eivät tunnu miehiä kiinnostavan.

- ap

Ei nuo piirteet miehiä kiinnosta, ellei ne tule kauniissa paketissa. Rumalla naisella on oikeastaan vain yksi keino tulla suosituksi miesten keskuudessa, eli kuten tuolla joku jo sanoi niin avaa reidet. Aina löytyy joku tarpeeksi epätoivoinen päällesi ähkimään. Voit vaikka tehdä siitä itsellesi ammatin. Kun olet tienannut tarpeeksi, mene kauneusleikkauksiin. Sitten saat miehen parisuhteeseen.