Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana, yritän välttää painonnousua, mitä mieltä päivän aterioista

Vierailija
23.02.2015 |

Aamu: 1/2 purkkia maustamatonta viiliä, 1 ruisleipäviipale, juustoa, vettä kahvia
Lounas: 3 verilettua, puoli lautasellista salaattia, tomaattia, kurkkua, mandariiniviipaleita, 1 ruisleipäviipale, kasvisrasvalevitettä, juustosiivu. Vettä.
Päivällinen: 1,5 dl bataatti-perunasosetta, 3 ruokalusikallista jauhelihastiketta, 2 dl salaattia, vettä, puoli kuppia kahvia, 1 ruisleipäviipale, levitettä
Iltapala: Maustamaton viili&kiwihedelmä, vettä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok tuo oli. Itseäni tosin ihmetytti jauhelihakastikkeen vähäinen määrä suhteessa muusiin, entä jos vaihtaisit niiden suhteen toisinpäin? Tarvitset proteiinia, et tyhjiä hiilareita.

Itse ruokamäärät ei kuulosta liialta. Liikutko yhtään? Ehkä sinuna etsisin painoon ratkaisua vaikka liikunnan kautta ennemmin..

Vierailija
22/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:33"]

Tuossahan oli maitotuotteita, hedelmiä, vihanneksia ja lihaakin. Muuten kuulostaa hyvältä, mutta ehkä nuo einesruuat (veriletut) jättäisin kauppaan ensi kerralla, ja korvaisin vaikka kokolihalla.

[/quote]

Et ole tosissasi!

[/quote]

No mitä? Mä olen syönyt noin koko raskausajan, ja ihan normaalisti on paino noussut ja lapsi kasvanut. Olen aina ollut pieniruokainen, ei raskaana kuluta kuin sen leivän ja maitolasin verran enemmän kuin normaalisti.

[/quote]

Juu, ei kulutakaan mutta tuo on ravintoköyhää syömistä! 

[/quote]

Voisin väittää, että ravintorikkaampaa, kuin suurimman osan odottajista ruokavalio. Sisälsi kuitenkin eri hedelmiä ja vihanneksia. Jos niitä vielä päivittäin vaihtelee, niin mikä tekee tuosta ravinneköyhää syömistä?

[/quote]

Mistä saat D-vitamiinin? Entä hyvät rasvat? Huonoja kyllä tulee. Entäs kivennäis- ja hivenaineet? Muut vitamiinit? Proteiini? Noin aluksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vihanneksia, marjoja, hyviä rasvoja enemmin. Yksi välipala lisää päivään.

Vierailija
24/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:48"]Ihan ok tuo oli. Itseäni tosin ihmetytti jauhelihakastikkeen vähäinen määrä suhteessa muusiin, entä jos vaihtaisit niiden suhteen toisinpäin? Tarvitset proteiinia, et tyhjiä hiilareita.

Itse ruokamäärät ei kuulosta liialta. Liikutko yhtään? Ehkä sinuna etsisin painoon ratkaisua vaikka liikunnan kautta ennemmin..
[/quote]
Valitettavasti liikuntakiellossa, kohdunsuu auennut. Ennen raskautta ja raskauden alussa liikuin paljon.

Vierailija
25/25 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:33"]

Tuossahan oli maitotuotteita, hedelmiä, vihanneksia ja lihaakin. Muuten kuulostaa hyvältä, mutta ehkä nuo einesruuat (veriletut) jättäisin kauppaan ensi kerralla, ja korvaisin vaikka kokolihalla.

[/quote]

Et ole tosissasi!

[/quote]

No mitä? Mä olen syönyt noin koko raskausajan, ja ihan normaalisti on paino noussut ja lapsi kasvanut. Olen aina ollut pieniruokainen, ei raskaana kuluta kuin sen leivän ja maitolasin verran enemmän kuin normaalisti.

[/quote]

Juu, ei kulutakaan mutta tuo on ravintoköyhää syömistä! 

[/quote]

Voisin väittää, että ravintorikkaampaa, kuin suurimman osan odottajista ruokavalio. Sisälsi kuitenkin eri hedelmiä ja vihanneksia. Jos niitä vielä päivittäin vaihtelee, niin mikä tekee tuosta ravinneköyhää syömistä?

[/quote]

Mistä saat D-vitamiinin? Entä hyvät rasvat? Huonoja kyllä tulee. Entäs kivennäis- ja hivenaineet? Muut vitamiinit? Proteiini? Noin aluksi
[/quote]
D-vitamiinia & monivitamiinia purkista. Proteiinia tulee varmaan liian vähän. Miten vähennän huonojen rasvojen määrää? Välillä syön kalaa, harvoin eineksiä, nuo veriletut oli nyt poikkeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi