Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko teillä nuorena fritsuja kaulassa?

Vierailija
23.02.2015 |

Entä teittekö itse fritsuja pojille?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Mun mielestä sen tekeminen sekä saaminen tuntuu ihanalta ja vauhdittaa isoa oota. En vain kehtaa enää kulkea kaula syötynä. Johan jo omat teinit yököttelis niin paljon ettei tulis mitään.

Vierailija
22/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, kyllä ne vaan kuului siihen ihanaan teini meininkiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hemmetti oli joo. Kerran yksi poika teki aivan järkyttävät jäljet, ihan kun mua oltais kuristettu ja rankasti. Apua

Vierailija
24/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan niitä melkein kaikilla ja sitten käytettiin "fritsuliinoja" eli jenkkihuivia kaulassa. Äskettäin näin niitä teinipoikani kaulassa. Oli pakko kysyä että oliko hänet kenties yritetty hirttää aamunkoitteessa ;)

Vierailija
25/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli niin kaula syötynä poskia myöden että äitikin suuttui :D Voi sitä ihanaa ja huoletonta nuoruutta! :)

Vierailija
26/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ja tein, yh :( todella ruman näköistä.

Vierailija
27/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kun olin 14 vuotias.

Jo silloin homma vaikutti typerältä, koska niitä piti piilotella kauluksilla tai huiveilla.

Yksi hullu imuttelijamies osui kohdalle aikuisiällä. Kun kielsin kaulan imemisen, imi rintani mustaksi...

Vierailija
28/28 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä ollut, teininä ja jopa parikymppisenä silloisen poikaystävän kanssa, hän kun oli kokematon ja otti huumaa kun sai sitten vihdoin ja viimein (/tehdä) fritsuja :D nykyään olen kolmekymppinen ja kuolisin jos mieheni sellaisia imuttelisi, johan noi muksutkin ihmettelis mitä äidin kaulalle on käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän