Oliko teillä nuorena fritsuja kaulassa?
Kommentit (28)
Oli, kyllä ne vaan kuului siihen ihanaan teini meininkiin :)
No hyi hemmetti oli joo. Kerran yksi poika teki aivan järkyttävät jäljet, ihan kun mua oltais kuristettu ja rankasti. Apua
Olihan niitä melkein kaikilla ja sitten käytettiin "fritsuliinoja" eli jenkkihuivia kaulassa. Äskettäin näin niitä teinipoikani kaulassa. Oli pakko kysyä että oliko hänet kenties yritetty hirttää aamunkoitteessa ;)
Kerran oli niin kaula syötynä poskia myöden että äitikin suuttui :D Voi sitä ihanaa ja huoletonta nuoruutta! :)
Oli ja tein, yh :( todella ruman näköistä.
Oli kun olin 14 vuotias.
Jo silloin homma vaikutti typerältä, koska niitä piti piilotella kauluksilla tai huiveilla.
Yksi hullu imuttelijamies osui kohdalle aikuisiällä. Kun kielsin kaulan imemisen, imi rintani mustaksi...
Onhan niitä ollut, teininä ja jopa parikymppisenä silloisen poikaystävän kanssa, hän kun oli kokematon ja otti huumaa kun sai sitten vihdoin ja viimein (/tehdä) fritsuja :D nykyään olen kolmekymppinen ja kuolisin jos mieheni sellaisia imuttelisi, johan noi muksutkin ihmettelis mitä äidin kaulalle on käynyt.
Oli. Mun mielestä sen tekeminen sekä saaminen tuntuu ihanalta ja vauhdittaa isoa oota. En vain kehtaa enää kulkea kaula syötynä. Johan jo omat teinit yököttelis niin paljon ettei tulis mitään.