Oliko teillä nuorena fritsuja kaulassa?
Kommentit (28)
Noloa on fritsut. Mun miesystävä haluais että teen hänelle...en edes osaa tehdä. On lapsellista, myönsi itsekin. Onneks ei oo muita noloja puolia tyypissä....huoks.
No oli... Mutta mitä hirveetä niissä on näin aikuisiälläkään? Aika huoleton tapa olla vähän teinimäinen, lähinnä huvittavaa :D
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 09:32"]No oli... Mutta mitä hirveetä niissä on näin aikuisiälläkään? Aika huoleton tapa olla vähän teinimäinen, lähinnä huvittavaa :D
[/quote]
Niimpä, itse ainakin nautin, että mies tekee niitä, tuo aivan eri tunnelman ;) tosin on se hieman noloa, koulussa /töissä olla huivi kaulassa. Ja silloin on fritsuntekokielto, jos on töitä joissa ei voi pitää huivia.
Ei ja ei kun ei kukaan mua halunnut :( EHkä vielä joskus?
Joo. Ja vieläkin on aina välillä ja kostan sit miehelle.
n24
Juu oli, mies on innokas tekemään. Olisi varmaan vieläkin välillä, jos makkarissa olisi elämää.
T. N21
En ole koskaan tehnyt. Vastaanottavana osapuolena on kokemusta nkk kin nuorena kuin 38 v. Kiva mennä töihin kun huivi ja meikki melkein peittää tarpeeksi.
Ei ja ei.
Ne, ketkä tuollaista harrastivat / harrastavat, ovat vähän... saako sen nyt taas sanoa? WT.
Olihan niitä, syvä huokaus... Kävimme 16-20 vuotiaina usein tyttöporukalla laivalla ja sen jälkeen oli usein pari viikkoa pakko pitää huivia kaulassa. Yhdellä parin viikon tyttöporukan Kreetan reissulta tulin myös kaula imettynä kotiin, muuten yritin vältellä niitä ällötyksiä ja en itse niitä tehnyt kuin joskus kostomielessä. Tästä kaikesta on aikaa jo 20-25 vuotta. :)
Ysiluokalla kilpailtiin aina kenellä on syödyin kaula. Ihan järkyttävää kun nyt ajattelee. Kerrankin oli kaula niin syöty bileiden jälkeen että ei pystynyt päätä kääntämään... N22
Oli ja kyllä nolotti :D "kostoksi" tein minäkin miehelle joskus :D
Oli, kerran oli iso fritsu poskessa :D Kerran sitä vaan teinejä ollaan
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:57"]
Ei ja ei.
Ne, ketkä tuollaista harrastivat / harrastavat, ovat vähän... saako sen nyt taas sanoa? WT.
[/quote]Eikö sinulla ole ollut nuoruutta koskaan? :-D
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:57"]Ei ja ei.
[/quote]
Niitähän ei tuu vahingossa koskaan?
Mitää fritsuja, vaan tatskoja ja rajuja ! Tule_elämään_kamoon !
Kyllä ja kyllä...jos ois ollut sama järki kuin nyt niin ei ois ollut enkä ois tehnyt. Ne on noloja!