Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva selfieiden postaaminen someen, huono itsetunto?

Vierailija
28.11.2021 |

Mulla on naispuolinen kaveri joka silloin 90 luvulla oli kaunis ja kyllähän te tiedätte, se koulun the tyttö. Kaikki ihailivat sen kauneutta ja jos se jotakin puki päälle niin kohta kaikilla oli samanlaiset vaatteet. Mm. muistan sen haalari villityksen.
Nyt kun ikää on reilut 40 niin näkyyhän se naamassa. Varsinkin kun ottanut paljon aurinkoa. Hän ottaa varmaan joka toinen päivä kuvia itsestään ja niin meikattuna kuin voi vaan olla että ihan pahaa tekee ja laittaa se someen. Oikein sellaisia tarkoin harkittuja tuhat kertaa yritettyjä kuvia ja niistä sitten onnistunein julkaistaan. Jotenkin niin vaan näen siinä huonon itsetunnon ja kriisin siitä että kauneus on mennyt. Siis se nuoruuden kauneus. Hänellä on selvästi tuon asian hyväksymisen kanssa paljon tekemistä. Yrittää muutenkin olla nuori, katselee temppareita ja muita nuoriso-ohjelmia ja on niin sillai teko-teini.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkään enimmäkseen aikaansaannoksista saaduista kehuista, enkä siitä, miltä näytän. Se ei estä huolehtimasta ulkonäöstä. En ymmärrä näiden aikuisikään ehtineiden someposeeraajien mielenmaisemaa.

Vierailija
22/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks aikuinen nainen postaa koko ajan naamakuviaan...on vissiin omasta mielestään kaunis...ei oo kyllä😆😆😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä ihmisraunioita ja toistensa kopioita koko porukka.

Vierailija
24/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tykkään enimmäkseen aikaansaannoksista saaduista kehuista, enkä siitä, miltä näytän. Se ei estä huolehtimasta ulkonäöstä. En ymmärrä näiden aikuisikään ehtineiden someposeeraajien mielenmaisemaa.

No nauti sitten niistä. Kukin nauttii eri asioista.

Mitä nämä aikaansaannokset on? Joku hieno akateeminen ura? Good for you. Kaikki ei voi olla professoreita.

Vierailija
25/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se hassua, kun se ig on täynnä sitä pelkkää omaa lärviä. Mullakin on pari työkaveria, jotka ei MITÄÄN muuta postaa kun sitä omaa naamaa. Ovat toki nuorempia, about 25-vuotiaita, mutta ihan yhtä hassua se on silti. Minulle tulee vain mieleen, että eikö näillä ole mitään muuta sisältöä elämässä, kuin peiliin tuijottelu ja se hyväksynnän haku. Aika surullista. 

Vierailija
26/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 30v ja tykkään sillointällöin postailla ns. Asukuvia. Eli kun päällä on joku oikein onnistunut asu.

Joskus meen johonkin kivaan paikkaan ottaan kuvia että asuilla on joku hyvä tausta.

Kai tää on jotain modernia paperinukke leikkiä 😁 selfieitä postaan harvemmin, en koe niitä kovin kiinnostavina. Haluan että mun kuvissa on pääosassa vaatteet.

Kai tää on tyhmää ja lapsellista mutta niin on moni muukin asia. Ei mua oo pakko seurata. 😊

Ja temppareita tai bbtä en katso.

Tämmöisiä kuvia onkin kiva katsoa, ja ne ovat kiinnostavia. Ihminen on kauniisti pukeutunut ja jossain kivassa paikassa. Ihan eri asia kuin jatkuvat lähikuvat pelkästään omasta lärvistä. 

Vierailija
27/28 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, taas sitä ruoditaan muiden tekemisiä. Onko oma elämäsi kovinkin tylsää?

Vierailija
28/28 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Like mee like mee duu juu agree

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan