Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lietsooko ilmapiiri mielestänne väkivaltaista äo-liikehdintää?

Vierailija
18.06.2024 |

Miten tämä lietsominen ilmenee, missä se näkyy? Liikutko tuollaisissa ympäristöissä missä tämä tulee silmille?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin alhaisen äon mölinää näyttää lietsovan tämä palsta. Ap mukaanlukien.

Vierailija
2/11 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli suora lainaus tämän päiväisestä Hs:sta. 

Älkää minua syyttäkö. Itse en ole törmännyt tähän väkivaltaiseen äärioikeiston lietsontaan mutta varmaan sitä on olemassa kun tutkija siitä niin tuimasti varoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän tuota lietsoo. Miehet jauhaa sodista,väestönvaihdosta,feminismistä.. Vapaaehtoisesti sinkut naiset saavat somessa päivittäin uhkauksia. 

Vierailija
4/11 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka riehuu, riehuu joka tapauksessa milloin milläkin verukkeella. Muut voi vaan miettiä mihin kannattaa reagoida. 

Maailma on täynnä ärsykkeitä mutta jokainen päättää itse mihin ja miten reagoi. Tunteilu ei auta ilkeiden kanssa.

Vierailija
5/11 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään epäile etteikö somessa ole paikkoja joissa voi lietsoa ja riekkua paljon hurjemmin kuin täällä. 

En vaan oikein tiedä häviäisikö ongelma jos nuo virtuaaliset torit poistettaisiin. Vai sittenkö se vasta eskaloituisi. Kuitenkin vihaa on yhtälailla myös toiseen suuntaan.

Kumman hähmäistä tuo huolipuhe, mitä ihmettä tavallinen ihminen pystyy vaikuttamaan jos joku radikalisoituu jossain.

Vierailija
6/11 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä  tilanne on niin ikävä, osalla ihmisistä on aivosumua ja osa on ennestään heikkohermoista. Maailmantilanne on niin ikävä, että ahdistus purkautuu kiukkuamisena ja se lisää ennestään vastakkainajatettelua.

Edes politikkojen ja median pitäisi ymmärtää tilannetta rauhoittaa eikä lietsoa.

Vierailija
7/11 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alkoi kiinnostamaan mitä on äo-liikehdintä? (Mutta luultavasti kadun kysymystä.)

Vierailija
8/11 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt alkoi kiinnostamaan mitä on äo-liikehdintä? (Mutta luultavasti kadun kysymystä.)

Äärioikea

Vierailija
9/11 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä  tilanne on niin ikävä, osalla ihmisistä on aivosumua ja osa on ennestään heikkohermoista. Maailmantilanne on niin ikävä, että ahdistus purkautuu kiukkuamisena ja se lisää ennestään vastakkainajatettelua.

Edes politikkojen ja median pitäisi ymmärtää tilannetta rauhoittaa eikä lietsoa.

Miten poliitikot voivat vaikuttaa siihen ettei naisia kiinnosta pariutua tai lisääntyä? Kyse on itsemäärämisoikeudesta.

Vierailija
10/11 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on äärivasen tilanteen aiheuttanut.

Vierailija
11/11 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse on äärivasen tilanteen aiheuttanut.

Miten vasemmisto estää ihmisiä pariutumasta tai lisääntymästä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi