Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vittuilu toimii flirttinä parhaiten

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan vittuilu toiminut jos Akseli olisi myös rakennusalalla, vaikka raudoittajana?

M40

Vierailija
62/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä ihmeestä te muutenkin päättelitte, että se vittuilu oli edes mitään henkilökohtaisuuksia?? Sehän voi olla tilannekomiikkaa, nasevia heittoja siitä kun toinen istuu vitsailijan paikalla. Tai kuten Emmi kertoi baaritiskillä juomien tilaamisesta... Sekin on yhdenlaista naljailua, mutta ei sinänsä sen kohdeihmiseen henkilökohtaisesti.

Ainoa asia missä on pahantahtoisuutta on omassa päässänne. Kaikki pitää kääntää aina ikäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan tässä suhteessa tulevaisuudessa nähtävän draamaa ja sitä puidaan julkisuudessakin. 

Vierailija
64/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pari on hyvä esimerkki siitä, että naisia ei paljon miehen ulkonäkö kiinnosta 🧐

Vierailija
65/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilu on kivaa! Väliäkös sillä vaikka ei sillä missiltä irtoaisikaan.

Vierailija
66/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan vittuilu toiminut jos Akseli olisi myös rakennusalalla, vaikka raudoittajana?

M40

Ei olisi.

Vierailija
67/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että lähtökohtaisesti jokainen pyrkii lähestymään vastakkaista sukupuolta omana itsenään. Sitten jos se ei toimi, aletaan lueskella ”teorioita”. Eli näillä ilkeilijöillä on jo lähtökohtaisesti vaikeuksia saada seuraa.

Mieti pitkään ja hartaasti millainen ihminen olet itse. Haukut toista ilkeilijäksi, vaikka et tiedä hänen käytöksestään yhtään mitään. Sen perusteella että joku muu henkilön nimittää "vittuiluksi" hänen toimintaansa, et voi tehdä johtopäätöksiä siitä mitä se kyseinen ihminen on oikeasti sanonut tai tehnyt, millä sävyllä, intentiolla. Oliko ne kenties oikeesti vitsejä, joille itsekin nauraisit siinä kyseisessä tilanteessa...?

Todella naurettavaa monen käytös täällä taas. Aikuiset ihmiset!

En puhunut kenestäkään yksittäisestä ihmisestä, vaan kommentoin yleisellä tasolla.

Ja yleisen tason kommentointini taas perustuu laajaan kokemukseen yöelämässä. Ilkeilijät harvoin ovat niitä kedon komeimpia ja älykkäimpiä kukkia. Yleisellä tasolla siis.

Ok, no miten tää sun yleinen kommentti liittyy aiheeseen? Tulee vaikutelma, että viittaa kyseiseen henkilöön.

Vierailija
68/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä ihmeestä te muutenkin päättelitte, että se vittuilu oli edes mitään henkilökohtaisuuksia?? Sehän voi olla tilannekomiikkaa, nasevia heittoja siitä kun toinen istuu vitsailijan paikalla. Tai kuten Emmi kertoi baaritiskillä juomien tilaamisesta... Sekin on yhdenlaista naljailua, mutta ei sinänsä sen kohdeihmiseen henkilökohtaisesti.

Ainoa asia missä on pahantahtoisuutta on omassa päässänne. Kaikki pitää kääntää aina ikäväksi.

Sanoitut hyvin, mitä itsekin pohdin. Moni kuvittelee, että vittuilu on arvostelua. Eihän se sitä ole. Jos joku kritisoi ja arvostelee, niin se ei ole vittuilua.

Vierailija
69/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennustan tässä suhteessa tulevaisuudessa nähtävän draamaa ja sitä puidaan julkisuudessakin. 

Vaihdetaan tuo "ennustan" sanaan "toivon"

Mikään ei vituttais teitä enemmän kuin että tuo kestäiskin ja olis onnellista, tasaista elämää

Vierailija
70/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasaista elämää

No eihän se jutun mukaan ole, kun nainen kuulostaa olevan tuittu. Jos ihminen on ”nollasta tuhanteen nanosekunnissa”-tyyppinen, niin se kertoo hänestä jo ihan tarpeeksi. Itse en katsoisi hetkeäkään tuollaista ja saisi kengän kuvan persauksiin hyvin nopeasti, olisi sitten miten viehättävä ulkonäkö tahansa.

Mutta jotkut ne jaksaa tuollaista..

Vierailija
71/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoitut hyvin, mitä itsekin pohdin. Moni kuvittelee, että vittuilu on arvostelua. Eihän se sitä ole. Jos joku kritisoi ja arvostelee, niin se ei ole vittuilua.

Niin, se on hyvä kysymys, että mitä v*ttuilu on. Keskustelun aiheesta riippuen se voi olla hyvinkin monenlaista. Palstapapat (eivät tietenkään välttämättä samat henkilöt joka kerta) ovat ainakin tätä mieltä:

- V*ttuilu on pelimiehen toimintaa (tämä ketju).

- V*ttuilu on samanlaista väkivaltaa kuin lyöminenkin, ja ehkä jopa pahempaa (perheväkivaltaketjut).

- V*ttuilun lopettaa vain väkivalta (koulukiusaamisketjut).

Että en ehkä naisena uskaltaisi tähän kelkkaan lähteä.

Vierailija
72/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasaista elämää

No eihän se jutun mukaan ole, kun nainen kuulostaa olevan tuittu. Jos ihminen on ”nollasta tuhanteen nanosekunnissa”-tyyppinen, niin se kertoo hänestä jo ihan tarpeeksi. Itse en katsoisi hetkeäkään tuollaista ja saisi kengän kuvan persauksiin hyvin nopeasti, olisi sitten miten viehättävä ulkonäkö tahansa.

Mutta jotkut ne jaksaa tuollaista..

Minä olen impulsiivinen ihminen ja kiihdyn hyvin nopeasti. Toisaalta rauhotun myös nopeasti. Eikä kiihtyvä temperamenttini tarkoita, että olisin nsm tunneihminen ja toimisin tunneoikkujen mukaan. Olen toisaalta hyvinkin harkitseva. Meidän elämä ollut tasaista jo parikyt vuotta. Olen erittäin reilu ja tasapuolinen realisti ja kannan aina vastuuni, enkä valehtele. En kenellekään. Kaikki voivat luottaa sanaani ja siihen, että pyrin tekemään aina sen mukaan mikä on (mielestäni) oikein. En tavoittele omaa etuani. Näen asiat aina kaikkien osapuolten kannalta.

Sen mitä oma mieheni on nähnyt muiden suhteita ja naisia ympärillään, hän pitää temperamenttiani aika vähänä haittana tässä kokonaisuudessa.

Et sinäkään tiedä Emmistä millainen hän on kokonaisuutena. Meillä kaikilla on omat hyvät ja huonot puolemme

Vierailija
73/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minun puolestani ylipainoinen kokki ja kouluttamaton missukka saavat keljuilla toisilleen ihan sydämiensä kyllyydestä.

Vierailija
74/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehen käsikirja kyllä taitaa olla käsimiehen pelikirja.

*reps* No just näin! :D

Vierailija
75/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä kaksi ukkoa, jotka naljailevat toisilleen jatkuvasti. Alussa vähän järkytyin siitä, mutta pian aloin tajuta pelin hengen. Oikeasti he ovat parhaat kaverukset, ja etenkin toinen on muuten hyvin kohtelias, huomaavainen ja mukava. Välillä liityn mukaan naureskeluun, kun kettuilevat toistensa laiskuudesta ja huonosta työnteosta. Itse en tuollaista haluaisi harrastaa tai vastaanottaa, mutta ymmärrän, että se voi olla hauskaa, silloin kun se ihmissuhde on jo vakiintunut. Isku-yrityksenä mun mielestä idioottimainen.

Vierailija
76/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on tuollainen suhde kaikkien parhaimpien kavereidensa kanssa. Ja aivan äärettömän hauskaa. Heti, jos naljailu puuttuu, on ihmissuhdekin haaleampi.

Meillä on myös sitä, mutta ei ihan niin rankasti. Minä en siihen kykene, niin mies on minun tasollani vittuilussa. Suhde ei kyllä ole laimea.

Vierailija
77/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Vierailija
78/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi.

Yksi työkaveri vittuli mulle jatkuvasti. Olin ihan super ihastunut siihen mutta ajattelin, että se pitää mua vaan pilkkanaan. Sitten vuosia myöhemmin, kun olin jo parisuhteessa toisen kanssa, hän tunnusti tunteensa.

Jee, vähän myöhässä tuli tämä tieto.

Vierailija
79/79 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Pelimiehet varmaan käyvät nyt aivan kuumina tämän viettelevän sarkasmin vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi